Se indlæg|
Hvis bank krak i Thailand
|
|
| soi khaotalo |
Lagt på d. 19/12-2008 09:41
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
Hej Er der nogen der ved med sikkerhed om man mister sine penge hvis banken krakker (bangkokbank) |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/12-2008 11:35
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Det spørgsmål er ikke særligt godt at stille herinde Da ingen her er medlem af den thailandske regering eller har noget med bankerne at gøre. Alle os herinde kan kun gætte os frem. ![]() julebamsen |
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 19/12-2008 12:00
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
[hej bamse helt ret har du nu ikke ![]() jeg er godt nok ikke medlem af den thailandske regering endnu da men jeg har faktis meget med de thailandske banker at gøre, rigtig meget enda mit job er nemlig at veklse små penge ![]() ![]() der er faktis en lov her i landet der ganraterer dine penge som du har på bankbogen op til 5 000.000 i år det falder til næste år ned til 2 000.000 baht . |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/12-2008 12:14
|
|
Davs Yindee ok tak for den oplysning det må så være på hver konto, Men gælder den regel også for udlændinge ?? bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/12-2008 13:41
|
|
god oplysning yindee er det noget man kan læse et eller andet sted ? |
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 19/12-2008 14:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
jeg læste i bangkok post at loven var vedtaget efter på spurte jeg i banken og de sagde det samme loven om bankgaranti var vedtaget og da jeg hade under 5.000.000 i banken ville garantien også gælde mig det skal siges jeg har ikke sat mig 100 prosent ind i loven jeg er villig til at tage bankens ord for at værer rigtig men spør i jeres bank om det også gælder jer .. |
|
|
|
| soi khaotalo |
Lagt på d. 19/12-2008 15:15
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
[quote]yindee skrev: jeg læste i bangkok post at loven var vedtaget efter på spurte jeg i banken og de sagde det samme loven om bankgaranti var vedtaget og da jeg hade under 5.000.000 i banken ville garantien også gælde mig det skal siges jeg har ikke sat mig 100 prosent ind i loven jeg er villig til at tage bankens ord for at værer rigtig men spør i jeres bank om det også gælder jer .. Tusiende tak til dig Yindee for et godt og præcis svar på mit spørgsmål m.v.h soi Khaotalo |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.