Se indlæg|
Man har ledt forgæves
|
|
|
Lagt på d. 21/12-2008 20:03
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
http://www.bt.dk/.../81221018/ ![]() ![]() ![]() lindy |
|
|
|
| Thorleif |
Lagt på d. 22/12-2008 18:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 137 |
Sludder! Jeg fandt det her i weekenden. Det kostede lige lidt ekstra sengelinned i vaskemaskinen!!! ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 22/12-2008 19:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
så tror da helvede det er så svært at få hende til at smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 22/12-2008 19:52
|
|
Manden bliver overflødig![]() ![]() ![]() http://nyhederne....61186.html Men man kan beholde fjernbetjeningen,så har man styr på dem lindy |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 22/12-2008 21:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Der er store anatomiske forskelle mellem kvinder, der får vaginal orgasme og dem, som får orgasme ved ydre stimulans. Kun en ud af fire har de anatomiske forudsætninger for at få en vaginal orgasme, skriver New Scientist ifølge norske Dagbladet. Lol - Skidt nyt for dildo fabrikanterne, og skidt nyt for mig? Det betyder at 3 ud af 4 af de pigerne jeg har været sammen med, har løjet over for mig? (faked) ? Det var sq som syv sytten... |
|
|
|
| kbh |
Lagt på d. 23/12-2008 10:15
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Det må sku da være ombyggede (katoy"er) mænd de forskere har undersøgt, eller måske de har ledt efter g-punktet oppe i kvindernes endetarmsåbning ![]() Selfølgelig har kvinder et g-punkt !!!
Phun lak Thailand
|
|
|
|
|
Lagt på d. 23/12-2008 10:43
|
|
Den der søger finder![]() ![]() lindy |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Det må sku da være ombyggede (katoy"er) mænd de forskere har undersøgt, eller måske de har ledt efter g-punktet oppe i kvindernes endetarmsåbning