Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad kunne jeg forvente
Dark_viking
hvad kunne jeg forvente af stable

nu trode jeg egentlig at vi skulle have en Dansk jul med det hele saa vi hade taget det flotte toej paa og gjort os fest klar for at tage ind til stable og spise deres julemiddag

da vi ankom var det hele i orden og vi satte os ned ved boret for at faa naade at spise

laksen var god nok saa dette var der ikke nogen problemmer i
men saa kom vi til and og stegen. And spiste jeg ik noget af saa jeg havde stegen at tygge mig i. Jeg ved ikke om det lige var vores bord som var et problem eller om det var alle men den steg vi fik var jo mere sort en kul paa toppen som de havde braendt den godt af.. deres brune kartofler var jo mere hvide en deres nomale kartofler man skulle kigge efter den sukker som skulle vaere paa men den havde de nok tabt i risalamangen da den var mega soed men ellers ok nok

men det er da helt klart at til naeste aar tror jeg ikke at jeg vil spise deres julemiddag til 995 bat per person det er det ikke vaer at bruge de penge paa Jeg tror at jeg vil lave den der hjemme

jpo
stalden er yt og de er alt for dyrer, anbefalinger er det bedste man kan faa, OG DE FAAR IKKE MIN.
haaber mange synes lige som mig,
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
pdrhan
Så brokkede du dig vel højlydt over den dårlige mad - hvis ikke tingene er iorden - pengene retur! eller en ombytter ret! Brokkede du dig ikke over det? En så banal ting som andesteg og flæskesteg og brunede kartofler kan enhver "kok" med respekt for sig kreere....lad os høre hvad de sagde til dig? fortæl , fortæl......
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Top High Class Fashion
Jeg har spist 100 vis af gange paa stalden og stort set altid veret tilfreds og hvis der var noget galt brokker jeg mig og faar straks nyt uden beregning saa jeg syntes alt er ok der inde det er det bedste danske mad her i ThailandSad
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
Berg
Top High Class Fashion skrev:
Jeg har spist 100 vis af gange paa stalden ------- det er det bedste danske mad her i ThailandSad

Hvis du helt seriøst mener at stalden er det bedste danske spisested her i Thailand, må du enten, have et meget lavt kriterie som du måler efter, eller også har du ikke spist på særlig mange andre danske restaurationer, jeg kan komme i tanke om et hav af danske spisesteder som er LANGT bedre.

Har spists på stalden én gang før, og kommer aldrig til det igen, om så maden var gratis.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

der var engang for mange mange år siden man kunne få noget ordentligt mad der , de kommer aldrig op på siden af admiralen bare for at nævne et andet sted her i bangkok.

Nej på stable lodge er dte noget lorte mad de serverer
jeg har også spist der for sidste gang.
Det er spil af gode penge at gå derind.

bamsen

hej alle

jeg var på stalden i marts sidste år, det var bare godt.
Efter indlæggene at dømme, så ser det ud til at standarden er faldet væsentlig.
Er der nogen der kan oplyse noget om hvorfor?

Så vidt jeg ved er der jo kommet nye ejere, ikke?

Top High Class Fashion
Nej
Samme ejer som fra start

Godt man ikke spiser dansk mad i thailand, det blev man sgu da kureret for hos christian den 4 føj siger jeg bare. GrinGrin

Berg
Ja enig jsh - jeg spiser generalt også kun thai mad, men en sjælden gang imellem kan jeg godt få lyst til en god bøf eller en dansk ret, dog langt fra hver måned at det hender Grin
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

Theobald
Så skal vi til det igen! - Der er åbenbart nogen der har et horn i siden på Stable Lodge, og det nager åbenbart så meget, at det jævnligt skal vrænges ud her på siden med maden, priser og hvad ved jeg som en dårlig undskyldning. - Jeg har spist julebuffeten der fornylig. der var stuvende fyldt med glade mennesker - mon ikke det taler for sig selv. Der var absolut intet at klage på! Smile
Theobald

Frank
Theobald skrev:
Så skal vi til det igen! - Der er åbenbart nogen der har et horn i siden på Stable Lodge, og det nager åbenbart så meget, at det jævnligt skal vrænges ud her på siden med maden, priser og hvad ved jeg som en dårlig undskyldning. - Jeg har spist julebuffeten der fornylig. der var stuvende fyldt med glade mennesker - mon ikke det taler for sig selv. Der var absolut intet at klage på! Smile
Theobald

Stable Lodge er den eneste restaurant - som jeg har spist på, hvor priserne på kortet er angivet uden moms og service. Angry

Det vil for mig altid stå som det tarveligste bondefangertrick. Og det er uanset om maden er god eller dårlig.

Det samme gælder i øvrigt for værelserne.

Top High Class Fashion
Frank du kan da godt læse ikke der står ++ som der står på mange steder her ude så der er ikke noget bondefangertrick se dig for inden du bestiller og brokker digSad

pdrhan
Jeg har absolut intet at udsætte på maden på Stable Lodge eller Chr 4 i Pattaya - alt har været godt og perfekt hvergang , men hvis det ikke er iorden , må de have det at vide - og så får du garanteret nyt uden beregning - priser mm har jeg heller intet at udsætte på...go´jul!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Frank
Top High Class Fashion skrev:
Frank du kan da godt læse ikke der står ++ som der står på mange steder her ude så der er ikke noget bondefangertrick se dig for inden du bestiller og brokker digSad

Hej Top High Class Fashion

Jeg vil nedlade mig til at give dig en tommelfinger nedad, som du fandt det nødvendigt at give mig.

Det er muligt at jeg ikke kommer så meget ud, men jeg har aldrig oplevet det andre steder.

Og du har da ret i, at man altid kan læse det hele. Men nu er det jo en kendt sag, at ikke alle fik UG i matematik og engelsk i skolen, så der er helt sikkert nogle, som ikke opdager det.

Hvad tror du formålet er med IKKE at angive den fulde pris? NB: Det er ikke fordi de ikke kan regne den ud, for den kommer på bagefter.

vandango
jsh71 skrev:
Godt man ikke spiser dansk mad i thailand, det blev man sgu da kureret for hos christian den 4 føj siger jeg bare. GrinGrin

Har selv spist der, maden er da ok men ikke noget særligt, prisen er jo også sat derefter.

Top High Class Fashion
Frank
det var ikke for at give dig en tommelfinger nedad, men de som sviner til skulle maaske tenke paa det er manges levebrod der inde og de fleste som sviner det til er folk som ikke kommer der sjovt nok jeg kender de fleste som kommer der dagligt og alle roser madenCool

lols
Ja det ser ud til mange har et horn i siden på Stalden.

Men kvaliteten er ikke faldet. Ejerne er de samme og priserne samme niveau som Admiralen havde. (Jeppe, svært at sammenligne med Admiralen, for den lukkede for længe siden).

At priserne er opgivet uden moms og service er normalt praksis i Bangkok på alle "rigtige" restauranter, så der skiller Stalden sig ikke ud. Det står klart på menukortet.
At mindre steder ikke skriver det på menukortet, er mange gange fordi det ikke opkræves overhovedet og dermed får personalet IKKE de 10 % service charge, som de gør på stalden. Priserne viser hvad restauranten får.

Er der forretninger man ikke kan lide at komme i, ja så er man jo frit stillet for at gå andre steder. men behøver jo ikke altid at skulle "svine" andre til, uden at have egentlige "beviser" og som Top High skriver, måske ubegrundet skade levebrødet for de mange thaiere der arbejder der. Smag og behag er forskellig, heldigvis.

Næste gang I kommer forbi, så prøv deres Stald Platte. Der er value for money.

Fortsat god jul Wink

Frank
Hej Top High Class Fashion

OK med tommelfingeren - som man siger!

Lols og Top High Class Fashion:

Det handler jo ikke om at svine Stable Lodge til, men om at give sin mening om den.

Med hensyn til prisangivelse uden moms og service:

Efter min mening er det et udtryk for rådden forretningsmoral ikke at angive den fulde pris for en vare.

Det handler ikke om hvordan prisen bliver fordelt mellem ejer, personale, stat osv. Det handler om hvad kunden skal betale.

Og jeg tror i øvrigt ikke et sekund på, at Stable Lodge angiver prisen uden service og moms for at vise hvad pengene går til. Hvis man virkelig var interesseret at vise det, så kunne man jo skrive det ved siden af på kortet.

Og så er jeg fuldstændig enig i, at man bare kan lade være med at komme der, hvis man ikke er tilfreds. Men derfor kan man jo godt have en mening om stedet.

Spring til debat: