Se indlæg
 Udskriv debat
VOIP...
Sarah
Har jeg så aldrig hørt om før jeg stødte på det herinde.
Men måske er det mig der er dm, kan ikke se hvordan jeg ringer fra egen telefon, og priser dertil?
på forhånd tak!!!

Frank

http://www.voipdi...nt.com/en/

Om ikke gratis, så i hvert fald ganske billig. Du behøver ikke at have IP-telefon. Du behøver faktisk ikke at have en telefon.

Frank

http://www.voipdi...nt.com/en/

Ringe fra egen telefon: Phone2Phone - du taster dit og destinationsnummeret i det lille computerprogram - så ringer din telefon, du løfter røret og destinationsnummeret ringes op.

Det koster €10 plus gebyr for 120 dage, og er derefter gratis til Thailand. Det koster dog mere, hvis man taler lang tid.

Lung Yao
Sarah,
Emnet har været debateret i flere tråde under :
Telefoni og Internet. Du kan bare "pløje" dig igennem.
Men som Frank har beskevet det ovenfor, efter at have downloaded det lille program på din PC, og har oprettet dig med ID og password, skal lige købe "kredit"= de nævnte 10 eller 25€ + gebyr.
Så har du :
- GRATIS telefoni til Thailand ved hjælp af hovedsæt (men så er din PC optaget imens).
- Eller som du spørger om og som Frank har "delvis" besvaret, bruger du Phone 2 Phone funtionen og indtaster dit eget FASTNET tlf.nummer(husk lige kode nr. for DK første : 00 eller + 45 og dette samme gælder for Thailands nr. 00 eller + (dog) 66.
Den fremgangsmåde ville koste dig 5 Cents i opkaldsafgift, selv samtalen derefter ville så være gratis, så længe det er under den 120 dages "fri periode", eller ikke har "overskredet" begrænsningen på 300 min. på 7 dage.
Redigeret af Lung Yao d. 26/12-2008 02:12
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

jpo
og husk saa lige at i faar brug for 1 mobiltelefon,
man faar sent en kode som sms for man kan bruge voip,
er man i thailand er det ok at bruge ens nummer man har i thailand, kan ikke lige huske om der er naar man har slettet programmet og vil installerer igen eller det er fra starten naar man henter programmet.
er det ikke saadanne, eller va.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
pdrhan
Sarah skrev:
Har jeg så aldrig hørt om før jeg stødte på det herinde.
Men måske er det mig der er dm, kan ikke se hvordan jeg ringer fra egen telefon, og priser dertil?
på forhånd tak!!!

På VOIP DISCOUNT er der i programmet beskrevet hvordan man sætter det op og også på hjemmesiden....
se mere her...
http://www.voipdi...tions.html
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

kiml
pdrhan, og så er der dansk menu til de tungneme hehe, ses i morgen.
godt nytår til alle på DTW Wink
[img][/img]

jensen56
godt nytår til alle på DTW

Kiml !

Mener du dem, der ikke kan engelsk er tungnemme? Angry

Jeg mener, at dem der kalder andre tungnemme uden at kunne stave til det må være mega tungnemme..Shock

Mega klaphat til dig Kiml...Angry

pdrhan
jensen56 - tror såmænd bare at kiml mener at det er super det er forklaret på dansk hvis man ikke er helt stiv i engelsk og teknik omkring telefoni og computere - teknisk engelsk kan nu engang godt være for viderkomne (og ja jeg har læst teknisk engelsk!) så derfor kan det jo for mange mennesker være til stor nytte at det står på dansk...personligt foretrækker jeg det dog på engelsk....
Så der er skam ikke så meget klaphat i kiml´s indlæg....Godt nytår!Shock

swaddii
lung yao pc er da ikoptaget når min kone ringer hjem til thailand over hovedsæt ka jeg das lave andre ting på pc
Cheersen gang Isaan altid Isaan

Webmaster
jensen56 skrev:
godt nytår til alle på DTW

Kiml !

Mener du dem, der ikke kan engelsk er tungnemme? Angry

Jeg mener, at dem der kalder andre tungnemme uden at kunne stave til det må være mega tungnemme..Shock

Mega klaphat til dig Kiml...Angry

Personligt angreb = farvel og tak.

Webmaster
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
swaddii
mojn Kim
rigtig godt nytår til dig og familien tak for det store arbejde du gør her på din siteWink
Cheersen gang Isaan altid Isaan

Sarah
Tak for jeres svar! Jeg må prøve det når mit nuværende kort løber tørt!!! ;-)

kiml
Ja der skal ikke meget til at hidse folk op. Nej jeg er nemlig heller ikke en ørn til engelsk, så det var bare en oplysning. jeg er sørme heller ikke god til at stave, men gør mig meget umage inden jeg trykker på send.Nu er jeg ked af det Jensen håber at jeg kommer over nytår uden men. Skal aldrig give en oplysning uden tænke mig meget godt om Wink
[img][/img]

Suk Rak Ning
Jeg kan ikke finde den Danske menu...maaske jeg er tungnem..Frown
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

pdrhan
SUK - jeg mener at man kan vælge DANSK sprog i selve programmet når det er installeret.......
her er sakset fra FAQ på VOIP DISCOUNT :

"Can I get VoipDiscount in my favorite language?^ top
In the application, select "Tools" -> "Select Language". You can now choose from various popular languages."
Redigeret af pdrhan d. 27/12-2008 10:17

pdrhan
kiml skrev:
Ja der skal ikke meget til at hidse folk op. Nej jeg er nemlig heller ikke en ørn til engelsk, så det var bare en oplysning. jeg er sørme heller ikke god til at stave, men gør mig meget umage inden jeg trykker på send.Nu er jeg ked af det Jensen håber at jeg kommer over nytår uden men. Skal aldrig give en oplysning uden tænke mig meget godt om Wink

KIM - Jeg skal nok trøste dig senere idag......Cool

kiml
Hej Suk
Nej du er ikke. Wink hvis du har den engelske, vil jeg skyde på at den hedder tools, lidt nede kan du vælge sprog
[img][/img]

Hej Sarah

Prøv denne her

http://www.voip-u...k/news.php

Eller du kan google -voip-.

lindy

Suk Rak Ning
pdrhan og kiml.

Tak for råd, nu har jeg den på Dansk...www.mysmiley.net/imgs/smile/happy/happy0028.gif
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Spring til debat: