Se indlæg|
Billigste flybilletter i 20 år
|
|
|
Lagt på d. 30/12-2008 10:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Af BERIT ERTMANN http://epn.dk/bra...555049.ece Offentliggjort 29.12.08 kl. 15:50 Flere store selskaber sænker prisen på deres langdistanceflyvninger. Det gør transatlantiske rejser yderst billige. Rejsemagasinet Standby kalder 2009's prisniveau for det laveste siden 1980'erne. Prisfaldet kommer efter et overordentligt hårdt år for flyindustrien både med hensyn til høje brændstofpriser, nedskæringer og fald i passagertallene. Store flyselskaber som British Airways og Virgin Atlantic har derfor introduceret billetsalget for det nye år med slagtilbud på billetter over Atlanterhavet. BA har tilbud på 75 destinationer, der inkluderer reurbilletter mellem London og New York til 259 pund eller lige knap 2.000 kr. Virgins transatlantiske priser ligger på nogenlunde samme niveau som konkurrenten. SAS kører kampagnepris Flyselskaber som Lufthansa og Emirates sænker ligeledes priserne på sine langdistanceflyvninger, typisk med ca. 20 pct. Og herhjemme er man også med på tilbuds-bølgen. SAS har tilbud på den direkte rute mellem København og Newark Airport i New York til omkring 3.800 kr., hvis man rejser i første kvartal af 2009. Hvis man kan overleve en mellemlanding, kan man i januar komme til USA tur/retur for cirka 2.800 kr. bamsen |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 30/12-2008 11:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
bamsefarr skrev: Af BERIT ERTMANN http://epn.dk/bra...555049.ece Offentliggjort 29.12.08 kl. 15:50 Flere store selskaber sænker prisen på deres langdistanceflyvninger. Det gør transatlantiske rejser yderst billige. Rejsemagasinet Standby kalder 2009's prisniveau for det laveste siden 1980'erne. Prisfaldet kommer efter et overordentligt hårdt år for flyindustrien både med hensyn til høje brændstofpriser, nedskæringer og fald i passagertallene. Store flyselskaber som British Airways og Virgin Atlantic har derfor introduceret billetsalget for det nye år med slagtilbud på billetter over Atlanterhavet. BA har tilbud på 75 destinationer, der inkluderer reurbilletter mellem London og New York til 259 pund eller lige knap 2.000 kr. Virgins transatlantiske priser ligger på nogenlunde samme niveau som konkurrenten. SAS kører kampagnepris Flyselskaber som Lufthansa og Emirates sænker ligeledes priserne på sine langdistanceflyvninger, typisk med ca. 20 pct. Og herhjemme er man også med på tilbuds-bølgen. SAS har tilbud på den direkte rute mellem København og Newark Airport i New York til omkring 3.800 kr., hvis man rejser i første kvartal af 2009. Hvis man kan overleve en mellemlanding, kan man i januar komme til USA tur/retur for cirka 2.800 kr. bamsen Har da også set biletter til bangkok 4707 kr. med TA, men med længere ventetid i turkiet. Sas holder desværre fanen højt lige nu, for hvad der angår bangkok - øv øv. Redigeret af vandango d. 30/12-2008 11:25 |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 30/12-2008 12:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Så må håbe at Thai følger med priserne der
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 30/12-2008 13:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Thai Airways og SAS er jo udmærket klar over, at vi hellere rejser med dem end halalbilletter til ½ pris, derfor er det sure priser. Kina er meget billigere, men de "skiderikker"#%@!!! ved jo godt hvor flertallet gerne vil hen. |
|
|
|
| Mitch |
Lagt på d. 30/12-2008 17:04
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Jeg fik i går en World reklamemail fra Thai om at man kunne få en næsten fordobling af sine Bonus point på Freqent flyer programmet, MEN allernederst stod der med meget små bogstaver, dette gælder ikke for fly fra CPH og STOKHOLM. Hmmm er det mon fordi at maskinerne herfra er udsolgte og måske ikke fra andre destinationer? |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 30/12-2008 17:36
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Mitch. 140 tomme sæder fra Cph på Thai flyet i dag det må snart gøre ondt, også i højsæsonen
[img][/img]
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 30/12-2008 17:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
kiml skrev: Mitch. 140 tomme sæder fra Cph på Thai flyet i dag det må snart gøre ondt, også i højsæsonen Ja - og jeg fatter ikke at de skriver til os om en hurtig og billig en, men de tomme sæder er åbenbart en bedre forretning. Hvis SAS eller Thai Airways gav mig et lille hint om, at jeg burde tage en billig tur i næste måned, var jeg allerede nede og forny mit pas og pakke kufert. Selskaberne måtte gerne vælge mine datoer, hvis det kom så vidt, hvis prisen var rimelig. Ja for den sags skyld ville jeg måske rejse noget mere. Det er ikke pengene der holder mig væk, men de urimelige priser. Tag f.eks. kina med sas. Hvis de ville tilbyde mig det samme til bangkok, vil jeg gerne forhåndskøbe 3 til 4 biletter hvert år, hvis de sælges med crack garanti. "crack?" Redigeret af vandango d. 30/12-2008 18:04 |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/12-2008 18:14
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Ja thai kunne få rmange fra dtw til at rejse mere hvis de satte priserne ned, Men som andre thaier, så fatter de ikke hvad god business det er. Det er sgu godt at alle thaier i thailand ikke er sådan, så ville de være endnu værre at rejse dertil. Men jeg gider kun thai air hvis de sætter prisen ned, de er for dyre Men ok hvis prisen ryger godt ned så bruger jeg thai air igen. bamsen |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 30/12-2008 18:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
vandango skrev: Thai Airways og SAS er jo udmærket klar over, at vi hellere rejser med dem end halalbilletter til ½ pris, derfor er det sure priser. Kina er meget billigere, men de "skiderikker"#%@!!! ved jo godt hvor flertallet gerne vil hen. Jeg tager hellere end gerne med en af de der halalbilletter som du så pænt udtaler.. har fløjet flere gange med THAI, en enkelt med SAS, en med Ltu, en med Finair og en gang med Tukish Air..! eller halal som du ville ha sagt. og min tur med halal selskabet var klart bedre end alle de andre til sammen også bedre end de skide skæv øjede thai air.. de rådne vodka drikkere fra findland. pølse æderne fra tyskland og de skide tumper fra skandinavien.. undskyld min tekst her men jeg synes du skal holde tilbage med den slags ord som sætter folk i bås.. jeg er født på nørrebro og har hørt mange fjolser genere muslimer ( og andre bla. autonome,danskere,negere.. osv) og det bliver sku lidt kedeligt at hører på. halal er måske ikke ment så slemt. men det er en klar betegnelse som sætter alle muslimer i samme bås jeg vil ikke selv sættes i bås så jeg mener jo ikke vi skal sætte andre i bås Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 30/12-2008 19:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Hej og godt nytår. Vi kan være fuldstændig sikre på, at hvis det ikke kan betale sig for flytur til Bkk tages rejsen og dage af planen. Jeg vil gerne afsted i marts 09 og i øjeblikket ser Austrian ud til at være billigst, men er der nogle her der kan komme med andre gode tilbud vil det være fint. Hilsen Steen |
|
|
|
| SIAMCON |
Lagt på d. 30/12-2008 19:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 184 |
Ja den om, de tomme pladser på thai air idag har jeg også lige hørt. Man venter på at thai sætter prisen ned men som der rigtig bliver sagt -så ved thaierne ikke hvordan man laver bussines,,falder antallet af rejsende så sætter man ikke prisen ned - nææææ man sætter den op for få tjent det ind man har tabt.. !! sådan er det bare- sørgeligt.Jeg foretrækker selv Thai hvis det er rimeligt og indtil nu har jeg fået billige billetter men det begynder at knibe.. Men Finnair er tit billige men lige nu er det Austrian,, men ved ike hvordan deres service er.. ? Eller kan man jo blive nødsaget til " last minutes" Mht. "Halal billetter" - ja man kan jo sige og mene hvad man vil her i landet. i modsætning til mange muslimske lande. selv kunne jeg aldrig drømme om at benytte et perker selskab.. i dagspressen er der kun dårlige oplevelser her i landet med muslimerne og deres hade mentalitet.. dem har vi sgu ikke noget at takke for.. I må gerne få alle vores på Nørrebro. der har I jo "ingen problemer" |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 30/12-2008 21:14
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
jeg kan kun sige, at Austrian har jeg ikke oplevet nogen fejler på, de gange jeg har rejst med dem fra cph-bkk. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 30/12-2008 21:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
SIAMCON skrev: Ja den om, de tomme pladser på thai air idag har jeg også lige hørt. Man venter på at thai sætter prisen ned men som der rigtig bliver sagt -så ved thaierne ikke hvordan man laver bussines,,falder antallet af rejsende så sætter man ikke prisen ned - nææææ man sætter den op for få tjent det ind man har tabt.. !! sådan er det bare- sørgeligt.Jeg foretrækker selv Thai hvis det er rimeligt og indtil nu har jeg fået billige billetter men det begynder at knibe.. Men Finnair er tit billige men lige nu er det Austrian,, men ved ike hvordan deres service er.. ? Eller kan man jo blive nødsaget til " last minutes" Mht. "Halal billetter" - ja man kan jo sige og mene hvad man vil her i landet. i modsætning til mange muslimske lande. selv kunne jeg aldrig drømme om at benytte et perker selskab.. i dagspressen er der kun dårlige oplevelser her i landet med muslimerne og deres hade mentalitet.. dem har vi sgu ikke noget at takke for.. I må gerne få alle vores på Nørrebro. der har I jo "ingen problemer" Jeg tør ikke at flyve med Finair, deres DC 10'ere er mega mega gamle. Så tager jeg hellere chancen med Thai Airways gamle tullemor. Her sidst jeg rejste med thai airways, var jeg fandme ved at blive flået ud af sædet, sad bagerst, den gamle satan logrede så meget med halen under landingen, at jeg troede at vi var ved at haverere. Det er fandme sidste gang jeg sidder bagerst!!!!!! - ellers er den sgu god nok. Redigeret af vandango d. 30/12-2008 21:46 |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 31/12-2008 08:44
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Jeg vil give Sten J ret Austrian er et af de bedre selskaber flyver med dem igen 11/2 - 2009 kort ventetid i Wien kl 20,05 fra Cph passer næsten med bkk flyet. de bruger Airbus og har skærm i sæderne foran, og priserne er ok
[img][/img]
|
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 31/12-2008 08:51
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Ja vandango så må vi håbe at gaffa tapen holder, sidst jeg fløj med dem bkk- phuket med en 747 var der brugt tape til rep.
[img][/img]
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 31/12-2008 11:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Hehe - drenge....nogle gange får man jo hvad man betaler for...ikke? ;-)![]() Godt Nytår! Redigeret af pdrhan d. 31/12-2008 11:11 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

















