Se indlæg
 Udskriv debat
VOIP...
pdrhan
SUK - altid til tjeneste!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

SIAMCON
Sikke en palaver over småting.
Det kan vel være hip som hap med et par stavefejl hvis man ved hvad der menes ikke.
Jeg staver også forkert -det har man sikkert bemærket - men det skyldes for høj hastighed,, på tasterne .
vedr. telefoni med headset ja man kan jo også bruge MSN messenger eller Yahoo messenger med headset -det er også fuldstændigt gratis men kræver dog at modtageren er logget på messenger også

pdrhan
SIAMCON skrev:
Sikke en palaver over småting.
Det kan vel være hip som hap med et par stavefejl hvis man ved hvad der menes ikke.
Jeg staver også forkert -det har man sikkert bemærket - men det skyldes for høj hastighed,, på tasterne .
vedr. telefoni med headset ja man kan jo også bruge MSN messenger eller Yahoo messenger med headset -det er også fuldstændigt gratis men kræver dog at modtageren er logget på messenger også

Ja jeg forstår helle ikke nogen der laver en smule palaver over dette....nå men fordelen ved voip discount er netop at modtageren i den ande ende..eks i TH ikke behøver en pc når vi ringer fra DK - med MSN og yahoo messenger skal modtageren også have en pc....den får jeg sgu ik lokket svigerfar på!

swaddii
mojn PDRHAN!
giver dig ret har brugt Voip i et par år nu med headset over internet ,ka ringe til fast eller mobil i Thailand no problem betaler 10 euro og har så fri ccall til th og frankrig hvor konens søster bor ringer til venner for 2cent pr minut til venner i fillipinerne
Cheersen gang Isaan altid Isaan

kiml
havde besøg i går, af Pdrhan han mente at hvis jeg satte tempoet ned fra 6 tasteslag i min. til 3 ville hjælpe på mine stavefejl Wink
[img][/img]

pdrhan
kiml skrev:
havde besøg i går, af Pdrhan han mente at hvis jeg satte tempoet ned fra 6 tasteslag i min. til 3 ville hjælpe på mine stavefejl Wink

Hehe...jepp - Grin

Davs
Jeg opdagede lige idag da jeg ringede til thailand på voipdiscount
phone 2 phone
at det nu koster 0,005 euro for opkaldet + 0,001 for a siden og 0,001 eurocent for b siden
så nu er det åbenbart ikke gratis mere.
surt

Sad

bamsen
Redigeret af d. 31/12-2008 14:05

karstenf
Hej Bamse,

Det ligner at du har talt formeget den sidste ugeWink. Det sker og så for kone.

godt nyt år

Karsten

https://www.koonmassage.dk/
swaddii
bamsefarr ik sågodt her virker det normaltWinkgodt nytårWink

Davs
Ja jeg har også ringet ca 1 time i den sidste uge
Så det er sikkert for meget.Angry

nytårsbamsen

swaddii
Smilenej da bamse kun 1 time Winkså prøv se eller høre hvor lang tid min kone gør detGrin

Spring til debat: