Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
VOIP...
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 28/12-2008 07:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
SUK - altid til tjeneste!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| SIAMCON |
Lagt på d. 28/12-2008 11:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 184 |
Sikke en palaver over småting. Det kan vel være hip som hap med et par stavefejl hvis man ved hvad der menes ikke. Jeg staver også forkert -det har man sikkert bemærket - men det skyldes for høj hastighed,, på tasterne . vedr. telefoni med headset ja man kan jo også bruge MSN messenger eller Yahoo messenger med headset -det er også fuldstændigt gratis men kræver dog at modtageren er logget på messenger også |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 28/12-2008 15:51
|
|
SIAMCON skrev: Sikke en palaver over småting. Det kan vel være hip som hap med et par stavefejl hvis man ved hvad der menes ikke. Jeg staver også forkert -det har man sikkert bemærket - men det skyldes for høj hastighed,, på tasterne . vedr. telefoni med headset ja man kan jo også bruge MSN messenger eller Yahoo messenger med headset -det er også fuldstændigt gratis men kræver dog at modtageren er logget på messenger også Ja jeg forstår helle ikke nogen der laver en smule palaver over dette....nå men fordelen ved voip discount er netop at modtageren i den ande ende..eks i TH ikke behøver en pc når vi ringer fra DK - med MSN og yahoo messenger skal modtageren også have en pc....den får jeg sgu ik lokket svigerfar på! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 28/12-2008 18:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
mojn PDRHAN! giver dig ret har brugt Voip i et par år nu med headset over internet ,ka ringe til fast eller mobil i Thailand no problem betaler 10 euro og har så fri ccall til th og frankrig hvor konens søster bor ringer til venner for 2cent pr minut til venner i fillipinerne en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 28/12-2008 19:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
havde besøg i går, af Pdrhan han mente at hvis jeg satte tempoet ned fra 6 tasteslag i min. til 3 ville hjælpe på mine stavefejl
[img][/img]
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 29/12-2008 08:03
|
|
kiml skrev: havde besøg i går, af Pdrhan han mente at hvis jeg satte tempoet ned fra 6 tasteslag i min. til 3 ville hjælpe på mine stavefejl ![]() Hehe...jepp -
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/12-2008 14:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Jeg opdagede lige idag da jeg ringede til thailand på voipdiscount phone 2 phone at det nu koster 0,005 euro for opkaldet + 0,001 for a siden og 0,001 eurocent for b siden så nu er det åbenbart ikke gratis mere. surt ![]() bamsen Redigeret af d. 31/12-2008 14:05 |
|
|
|
| karstenf |
Lagt på d. 31/12-2008 16:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 130 |
Hej Bamse, Det ligner at du har talt formeget den sidste uge . Det sker og så for kone.godt nyt år Karsten |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 31/12-2008 16:48
|
|
bamsefarr ik sågodt her virker det normalt godt nytår
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/12-2008 17:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Ja jeg har også ringet ca 1 time i den sidste uge Så det er sikkert for meget. ![]() nytårsbamsen |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 31/12-2008 19:56
|
|
nej da bamse kun 1 time så prøv se eller høre hvor lang tid min kone gør det
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

nej da bamse kun 1 time