Se indlæg|
Hotel/guesthouse i Dan Khun Thot
|
|
| Frederikx |
Lagt på d. 02/01-2009 18:34
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Hey alle. Godt nytår. Er der nogle her i dette forum, der kender hoteller eller guesthouses i Dan Khun Thot? Det er en lille by ca 40 km NV for Nakhon Ratchasima. Jeg skal dertil i februar og det drejer sig om 2-3 overnatninger. Jeg har prøvet nettet men uden resultat. På forhånd tak! Frederikx |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 02/01-2009 21:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Jeg har også ledt på nettet for at hjælpe dig, men uden resultat. Det lyder som langt fra alting, men eftersom der er et berømt tempel i nærheden og et hospital, skulle det undre mig om der ikke også er et guesthouse....men ikke et af den slags man kan finde på nettet! vh ps Ellers kunne du jo bo i Nakhon Ratchasima og kører fem og tilbage! |
|
|
|
| schultz |
Lagt på d. 02/01-2009 21:51
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
Hey Frederik Jeg tror ikke der er så mange muligheder for at overnatte der, medmindre du kender nogle privat. Men som Ebeth siger er der jo ikke så langt til Khorat, så det er bare frem og tilbage. Nu når du alligevel er der må du simpelthen besøge dette sted i Non Thai, det er det mest syrede jeg længe har set, lidt anderledes må man sige. Ved ikke hvad stedet hedder, måske er der nogle herinde der kan hjælpe. ![]() IMG]http://i369.photobucket.com/albums/oo139/spiritzone100/IMG_1114.jpg[/IMG] |
|
|
|
| schultz |
Lagt på d. 02/01-2009 21:55
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
lige et par stykker mere.....![]() ![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 03/01-2009 14:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Sådan et rædselskabinet findes også. Jeg mener det var i Bang San ?? nord for Pattaya. Det viste hvad der kan ske i det næste liv ? såfremt man ikke opføre sig ordentlig i dette liv men huske navn og sted næ leder efter billeder. |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/01-2009 14:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
I udon thani har de også sådan et show, eller ikke så langt fra udon thani [img]http://photos-f.ll.facebook.com/photos-ll-snc1/v1454/211/68/1053908251/n1053908251_30224781_6997.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 03/01-2009 15:49
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jep og i Wichianburi i Phetchabun. Ligner noget fra Dante`s Inferno. |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 03/01-2009 15:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
schultz skrev: Hey Frederik Jeg tror ikke der er så mange muligheder for at overnatte der, medmindre du kender nogle privat. Men som Ebeth siger er der jo ikke så langt til Khorat, så det er bare frem og tilbage. Nu når du alligevel er der må du simpelthen besøge dette sted i Non Thai, det er det mest syrede jeg længe har set, lidt anderledes må man sige. Ved ikke hvad stedet hedder, måske er der nogle herinde der kan hjælpe. ![]() IMG]http://i369.photobucket.com/albums/oo139/spiritzone100/IMG_1114.jpg[/IMG] Vi havde for et års tid siden en tråd hvor det sted var oppe og vende læs den her Claus |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 03/01-2009 20:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Frederikx skrev: Hey alle. Godt nytår. Er der nogle her i dette forum, der kender hoteller eller guesthouses i Dan Khun Thot? Det er en lille by ca 40 km NV for Nakhon Ratchasima. Jeg skal dertil i februar og det drejer sig om 2-3 overnatninger. Jeg har prøvet nettet men uden resultat. På forhånd tak! Frederikx Har været der et par gange...tror ikke der findes et "direkte" hotel som vi kender det , men der er langt at køre fra Korat og dertil hver dag..mit bedste bud ville være at tage derud og se om der er noget eller nogen der lejer værelser ud - jeg har dog ikke set det - det ER meget ude på landet du kommer til at bo....... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| ttah |
Lagt på d. 03/01-2009 21:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 123 |
Har været i en park nord for korat ved byen non Thai( er nok ikke stavet rettigt nen parken hed Wat Bha Rak Roi. Venligst ttah Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

men huske navn og sted næ
leder efter billeder.