Se indlæg|
Need cheap tickets (!)
|
|
| MadsEJ |
Lagt på d. 04/01-2009 16:25
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
Hej alle =) Jeg er som alle andre ude efter de billige billetter. Jeg skal til Thailand, phuket d. 12/01, og hjem d. 09/03, og de billigste jeg kan finde er på momondo til 8.018kr. Ved godt jeg er lidt sent ude, men venter på et rigtigt tilbud, er selvfølgelig også bange for at vente for længe ![]() Så derfor ville jeg lige høre om nogle herinde havde set billigere billetter, om i syntes jeg skal vente en dag eller 2, eller om i syntes jeg bare skal slå til ? Ville jo helt bestemt ikke have noget imod hvis den kunne falde bare en 1000kr, eller lign. (: Tak. Mvh. Mads. |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 04/01-2009 16:43
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
Prøv AUSTRIAN AIR direkte på deres danske hjemmeside, der er priser under kr. 7.000,- Jeg har selv købt til den 13/1 til kr. 6.495,- Husk der er stopover i Wien i nogle timer. Held og lykke. |
|
|
|
| kimkingo |
Lagt på d. 04/01-2009 17:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 252 |
Du skriver ikke om du vil flyve fra Jylland eller København. Om det skal være direkte, eller om der gerne må være en mellemlanding. Var selv I Thailand for 6 uger siden. Billund til Amsterdam-Bangkok. Og retur samme vej. 5800 kr. Og kun 2 timers ventetid den ene vej, og en time den anden vej. ![]() |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 04/01-2009 18:01
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
du skal prøve super saver fandt noget til 7308 kr. med luftwaffe m. stop i Frankfurt. men hvis du kan være lidt flexibel med dagene kan du finde noget billigerer. der er lille spalte hvor du kan flytte dagene + minus 7 dage på både ud og hjemrejse og en hvor du kan flytte hele rejsen. god jagt ps. fandt noget med Thai til 7500 i næsten samme periode [img][/img]
|
|
|
|
| MadsEJ |
Lagt på d. 04/01-2009 21:00
|
Fra kbh til phuket Det skulle gerne være den dato, og mellemlandinger må der godt være en enkelt af.. det er min første rejse ever, og det må selvfølgelig gerne gå så glat som muligt (: Også derfor jeg gerne skulle lande i phuket. Syntes jeg har kigget grundigt overall på nettet, og kan stadig kun finde dem til 8 +... Er det for risikabelt at vente et par dage mere ? |
|
|
|
| MadsEJ |
Lagt på d. 04/01-2009 21:03
|
Eller hvis billetterne bliver billigere af billund - phuket, istedet for kbh, vælger jeg da klart billund, eller andre steder i Jylland, men efter hvad jeg har kunnet se, er det billigst fra Kbh ? |
|
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 04/01-2009 21:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
Hej Mads. Hvis du er sent ude , er " last minute " rejser lige sagen. Der findes et ocean af last minute rejser , søg blot på google. Mytravel og Apollo har ofte gode tilbud. Held og lykke Mvh Jens Ole |
|
|
|
| ThomasHOL |
Lagt på d. 04/01-2009 21:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
Nu lyder det somom du er fra jylland så hvad med at tage afsted fra hamburg? Jeg prøvede lige at søge på dine dage på momondo og der kunne du komme afsted for 6000 til bangkok. Så skal du til Phuket og det kan du komme med Air Asia for 550 kr. Så skal du bare til hamburg og der er det så heldigt at du kan få en rabat billet til kun 299 pr vej. Så samlet vil det komme til at koste lige omkring 7200 kr. Men da du i forvejen skulle til København for at komme afsted er det nok ikke engang nødvendigt at regne den billet med i det regnestykke. |
|
|
|
| SIAMCON |
Lagt på d. 04/01-2009 21:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 184 |
Jeg har lige booket i marts til 5. 550 ,- med Thai ! inklusiv Bangkok - Phuket retur ! Den sparker ! ja der kan spares mere - hvis man tager last minute.. Luftwaffe ?? nå jeg troede ikke de fløj mere - dem kunne jeg godt tænkem ig at prøve - er det med en JU 52 ? |
|
|
|
| MadsEJ |
Lagt på d. 04/01-2009 21:53
|
Tror desværre det bliver for meget, hvis jeg skal flyve til hamburg, så til bangkok og derefter til phuket.. Da det er min første gang jeg skal rejse, og er helt alone, vil jeg gerne holde det lidt simpelt (: By the way, skal bo ved en ven og hans thai kæreste.. han kommer dog nok højst sandsynligt nogle dage efter mig, og jeg vil gerne give en gave som tak for at jeg må bo der osv.. Nogen der har ideer til hvad en thai kvinde/dame ville blive glad for ? |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/01-2009 15:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hvis du bor i Jylland er det klart en fordel at flyve fra Hamburg. Billig parkering i lufthavnen og en brøkdel i lufthavs skatter i forhold til Danmark. Typisk er der 1500 kr i forskel pr. billet ud af HAM kontra CPH. Du kan p.t. komme med Emirates fra Hamburg via Dubai for omkring 5500,00 kr. Gave? Parfume er altid en god ting alt afhængig af budget naturligvis. |
|
|
|
| MadsEJ |
Lagt på d. 05/01-2009 19:10
|
leifkr: Se det lyder jo meget interresant, når man kan spare de lufthavns skatter, men syntes det ser meget indviklet ud ? skal jo lige siges at jeg aldrig har været i en lufthavn før, og skal rejse alene.. Ville det ikke være sikrere med den noget dyrere billet ? Eller er det ikke så svært som det lyder ? Ja parfume lyder som en go idé.. Men tænkte på noget som en thai kvinde ville syntes godt om.. som man måske ikke kan få i thailand ? skal også nævnes jeg ikke selv kender kvinden (: Tænker måske også bare for meget over det hele pga. nervøsitet (: ![]() |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 05/01-2009 21:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Har lige booket med emirates HAM-BKK 19juni til 11 juli med ca 4timer stopover hver vej for 4250kr. Men lige for at tage emnet, jeg tror ikke du skal regne med at prisen falder ret meget med så kort varsel og lige i højsæsonen. Prisen på momondo er faktisk højere hvis du kun vil til Bangkok med Thai 8038, men du kunne prøve at ringe til Thaitravel og høre det kunne være han kan trylle en billigere billet frem end den pris du finder på nettet. Og fra Hamburg er det ikke billigere hvis du skal til Phuket. Men hvad med Visa har du tænkt på det, når du skal være der mere end 30 dage, med de nye regler kræver det jo mere end en udrejse for at være der i de knap 2mdr. Man får jo kun 15 dage ved udrejse over en grænse på landjorden så det kræver 2 gange eller alternativt et lavprisfly fra phuket til singapore eller malaysia. Jeg ved ikke om du kan nå at få visa, men kontakt konsulatet og ikke ambassaden da de nok skal få det syltet så du ikke når det. http://www.thai-c... Men personligt siger jeg tag billetten til 8018kr, det ser ikke engang ud til at tyrkieteksperten er i nærheden af den pris. Og helt ærligt risikoen er ligeså stor for at den stiger 1000kr og hvad er 1000kr i budgettet på en 2mdrs tur til Thailand. Mvh Jens |
|
|
|
| MadsEJ |
Lagt på d. 05/01-2009 22:34
|
Visum skulle der være styr på.. Eller det vil jeg sige at jeg ringede til dem idag, og fik fortalt at hvis jeg kom til hvide sande til konsulatet, med de ting der skulle bruges, kunne jeg få den med, med det samme ![]() Tror også det bliver den til 8018.. bliver nødt til at vente til i morgen pga nogle penge der skal flyttes rundt på konti.. Så håber dælme ikke den stiger ![]() Vil da mene 1000 kroner er mange penge, lige meget om man har et større budget, eller ej.. har ihvertfald ikke råd til at smide dem væk ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.