Se indlæg|
Ting at se i Phuket.
|
|
| MadsEJ |
Lagt på d. 04/01-2009 23:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
Hej alle. Vil høre om der er nogen der har anbefalinger af ting eller steder man burde se, eller prøve når man er i phuket og øerne omkring ? (: Er interreserret i stort alt set.. også gerne noget action Alle former for kampsport tiltaler mig også meget (:Hvis der er specielle fester, eller arrangementer i tiden mellem 12 januar og 8 marts, som nogen kender til, må i gerne oplyse dette også (: En anden ting som jeg virkelig mangler hjælp til er- en Gave (: Skal bo hos en ven og hans thai kæreste, og vil gerne give en gave til hende når jeg ankommer, men har simpelthen ingen idé om hvad det kan være, og hvad hun ville blive glad for. Så nogen der har ideer, bare sig frem. På forhånd tak. mvh. Mads. |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/01-2009 23:45
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Mads Prøv om i ikke kan leje en bil eller motorbike så er det meget nemmere at komme rundt. Der er selvfølgelig phang nang bugten det er næsten et must når man er på de kanter. Så er der phuket fantasy der er et godt show, også er der alle de flotte steder hvor du tager hen på bike eller bil. Det svært at foreslå en gave når man ikke kender vedkommende, men tøj er da altid godt især mærketøj. God tur til phuket, og pas nu på du ikke bliver afhængig af det ik Ps glemte lige at advare imod at tage i phuket zoo, har dog aldrig oplevet så kedelig en zoo en den, men ok der kan selvfølgelig være lavet meget om siden jeg var der, det er godt nok mange år siden jeg var der. Men hold k... der var kedeligt, det mest sindsoprivende dyr der var vist en due. Redigeret af d. 05/01-2009 00:12 |
|
|
|
| MadsEJ |
Lagt på d. 05/01-2009 19:13
|
Hej jsh71. Tak for svaret, har vist en bike jeg kan låne engang imellem ![]() Med gaven- kender heller ikke selv vedkommende, så tøj bliver en svær opgave hehe..Zoo - sucks, tak det skal jeg huske ![]() |
|
|
|
| MadsEJ |
Lagt på d. 05/01-2009 22:38
|
Nogen der kan hjælpe- Er virkelig(!!) lost med den gave, og vil bare rigtig gerne give noget der kunne betyde noget (: |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/01-2009 23:46
|
|
21 og 23 januar kan du se det danske ligalandshold, det ville være en rigtig god gave, især hvis dk og thailand møder hinanden. |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/01-2009 08:31
|
|
Bedre end phuket???![]() http://www.bornho...k/?Id=5141 lindy |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/01-2009 09:35
|
|
Jamen lindyras tag du bare til bornholm ![]() Nej der er nu også skønt på bornholm, men for fanden kun om sommeren herom vinteren er der sgu ligeså koldt som heri århus. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/01-2009 09:52
|
|
jsh71. Jeg bor da på bornholm kan se solen stå op over chr.ø men her er tisse koldt ![]() lindy |
|
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 06/01-2009 15:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Jeg vil anbefale aktiv ferie i Kao Sok nationalparken et par timers kørsel fra Phuket, Trekking, Rafting, elefantridning af meget høj kvalitet, flere udbydere feks siamsafari.com
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 06/01-2009 19:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
MadsEJ skrev: Nogen der kan hjælpe- Er virkelig(!!) lost med den gave, og vil bare rigtig gerne give noget der kunne betyde noget (: Jeg vil foreslå mærkevare-parfume, bodylotion, krystalglas, halskæde/øreringe, TIL thaimænd :whisky |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 06/01-2009 23:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
hej.har været i patong i november. alle tuk tuk og taxaer har en liste med ting og ture som er turist relateret.jeg gav 600bath for en guidet tur på 7 timer vi var på de steder som alle turister kommer og så lidt mere. der er også gode muligheder for at komme til at skyde med riffel og pistol.prøve gocard og mini cross bane på 4 hjuler. |
|
|
|
| MadsEJ |
Lagt på d. 09/01-2009 17:39
|
Nogen der kan svare mig på hvor langt væk fra phuket man skal for at tingene bliver "billige" ? altså hører jo at phuket er "dyr" i forhold til resten af Thailand.. Specielt i de her måneder. Snakker vi Phi phi, eller er det længere væk (: ?- Og hvor ? Også- hvor langt skal man fra phuket, for at opleve det oprindelige Thailand- landsbyer og lignende.. ? (: Og en enkelt ting mere- hvilke markeder findes der phuket ? Ved jeg spørger meget, og har oprettet et par tråde efterhånden, men er altså bare meget spændt, og vil ha alt på plads, før min første rejse til Thailand. (: bagerbager: tak for det, det vil jeg bestemt se nærmere på når jeg kommer frem (: På forhånd Tak- og tak for alle svarene. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Alle former for kampsport tiltaler mig også meget (:
hehe..