Se indlæg|
PET & HOT, ny Restaurant
|
|
| Peter Jakobsen |
Lagt på d. 07/01-2009 07:45
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Først et Godt Nytår til alle. Vi har nu haft åbent i vores lille Pub - Restaurant i godt tre måneder og er kommet helt godt fra start, og vil benytte lejligheden til at nævne hvor vi holder til. Pet Hot Pub & Restaurant Er beliggende ved hovedvej 332 mellem Sattahip og Ban Chang. Vi er en kombineret Klassisk Thai og Europæisk Restaurant Pub, med god hjemmelavet mad Pool - Dart god musik og hvad der ellers hører til, alt i høj kvalitet og til priser der er til at betale. Det vill være os en glæde at vis jer vores lille sted og få en sludder på Dansk. Boe & Peter ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 07/01-2009 08:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Peter Jakobsen skrev: Først et Godt Nytår til alle. Vi har nu haft åbent i vores lille Pub - Restaurant i godt tre måneder og er kommet helt godt fra start, og vil benytte lejligheden til at nævne hvor vi holder til. Pet Hot Pub & Restaurant Er beliggende ved hovedvej 332 mellem Sattahip og Ban Chang. Vi er en kombineret Klassisk Thai og Europæisk Restaurant Pub, med god hjemmelavet mad Pool - Dart god musik og hvad der ellers hører til, alt i høj kvalitet og til priser der er til at betale. Det vill være os en glæde at vis jer vores lille sted og få en sludder på Dansk. Boe & Peter ![]() Ban Chang - er det den der ligger ca 13-15km udenfor Korat? Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/01-2009 08:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det tvivler jeg på pdrhan, sattahip ligger ikke så langt fra pattaya ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 07/01-2009 09:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
jsh71 skrev: Det tvivler jeg på pdrhan, sattahip ligger ikke så langt fra pattaya ![]() Ok - tak! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 07/01-2009 15:56
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Peter Tillykke med jeres restaurant. Tror det ville være en god ide at skrive restaurantens koordinater, så ville der ikke være tvivl om hvor den lå. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 07/01-2009 17:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Peter Jakobsen skrev: Først et Godt Nytår til alle. Vi har nu haft åbent i vores lille Pub - Restaurant i godt tre måneder og er kommet helt godt fra start, og vil benytte lejligheden til at nævne hvor vi holder til. Pet Hot Pub & Restaurant Er beliggende ved hovedvej 332 mellem Sattahip og Ban Chang. Vi er en kombineret Klassisk Thai og Europæisk Restaurant Pub, med god hjemmelavet mad Pool - Dart god musik og hvad der ellers hører til, alt i høj kvalitet og til priser der er til at betale. Ja Tillykke med jeres nye sted!Hvad med nogle billeder? er det før eller efter Ambasador City? i ligger? Frankie goes to Pattaya Det vill være os en glæde at vis jer vores lille sted og få en sludder på Dansk. Boe & Peter ![]() |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 07/01-2009 23:08
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
Er vej nr. 332 den vej der går fra Pattaya mod Sattahip forbi Ambassador city?? Vil gerne besøge jer på vej til Sattahip. Held og lykke.![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/01-2009 23:48
|
|
det er det ikke. den hedder 3 eren (sukhumvit), 332 gå til venstre når du kører ned af 3 eren, inden du kommer til sattahip. mod ban chang |
|
|
|
| Peter Jakobsen |
Lagt på d. 08/01-2009 00:56
|
lung skrev: det er det ikke. den hedder 3 eren (sukhumvit), 332 gå til venstre når du kører ned af 3 eren, inden du kommer til sattahip. mod ban chang Det er helt rigtigt, når du drejer fra i krydset til venstre så kører du små 5 km. og Pet & Hot ligger på venstre side, der er foriøvrigt opsat store skilte når du nærmer dig. ![]() Peter |
|
|
|
| total |
Lagt på d. 08/01-2009 16:31
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 79 |
Tak foranvisningen - så kan selv jeg finde det. Ses![]() |
|
|
|
| Peter Jakobsen |
Lagt på d. 09/01-2009 02:22
|
Gode venner, vis i kommer og besøger os, så gi`lige den oplysning at i er medlemmer af Dansk Thai Så giver huset den første drink! kan også være en Cola (tænker på Bamsen).... Bedste hilsner Boe & Peter ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/01-2009 03:31
|
|
Davs Peter Ja du er en mand som forstår at lokke så selv en bamse kan forstå det. Held og lykke med dit/jeres nye sted bamsen |
|
|
|
| Peter Jakobsen |
Lagt på d. 06/05-2009 05:47
|
Pet Hot Pub Restaurant, så er vores website kommet i "luften" Der er nok et par ting der skal ændres men det kommer senere. Ps. Pet Hot 2, åbner på Sukhumvit mod Sattahip d. 6 juni 2009 men mere om det senere. www.pethot.info De bedste hilsner Boe & Peter
Redigeret af Peter Jakobsen d. 06/05-2009 05:57 |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/05-2009 06:22
|
|
Ser rigtig godt ud Boe & Peter, kommer forbi en dag. |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/05-2009 10:37
|
|
Hej Peter jeg vil benytte lejligheden til at lægge et par billeder ind fra da jeg besøgte restouranten, første dag jeg kiggede efter den var jeg på tur med en kammerat, men vi fandt den desværre ikke, vi kiggede jo efter danske flag, og dem har Peter ingen af. en anden dag jeg kørte ruten så jeg dette skilt husk bobbelt klik for større billede [img]http://i226.photobucket.com/albums/dd176/harley544/SDC10072.jpg[/img] is not a valid Image. og her et par billeder af Peters menu kort [img]http://i226.photobucket.com/albums/dd176/harley544/SDC10089.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://i226.photobucket.com/albums/dd176/harley544/SDC10079.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://i226.photobucket.com/albums/dd176/harley544/SDC10078.jpg[/img] is not a valid Image. og et billede fra restouranten [img]http://i226.photobucket.com/albums/dd176/harley544/SDC10077.jpg[/img] is not a valid Image. ![]() helt sikkert et besøg værd og en lille tur dertil når man gerne vil lidt på udflugt. 5 kokkehuer fra mig , Peter lung |
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 06/05-2009 11:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Er det en hemmelig adresse eller kan vi få at vide nogenlunde hvor den ligger på vejen til Sattahip..Er det på højre eller venste side når man kommer fra Pattaya..Er det det i nærheden af Nong-Nook parken.?
Hr Olsson
|
|
|
|
|
Lagt på d. 06/05-2009 12:04
|
|
hvis du kigger på hans hjemmeside, er der faktisk et udmærket kort |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.