Se indlæg
 Udskriv debat
åårrg! ja jeg er gift dk. men har en thai i sind
mr bark wan
JEG HAR LÆST ALT HERINDE. DERFOR VED JEG DOG IKKE ALT!
så til mit spørgsmål jer med know how er! hvornår er det for jer hævet over tvivl-mistro at pigen er oprigtig... Hendes cv... Hun er et kort bekendtskab massage men har også besøgt pigen mere end engang privat kræver aldrig penge sender mange sms'er ringer (opkald) og er kendt med mit forhold ved jeg gift. DERTIL SKAL SIGES JEG HAR BESØGT THAILAND 4 GANGE SÅ JO JEG KENDER TIL ADFÆRDEN DER UDE. såå ganske enkelt skal jeg planken ud............
Cool
DON'T GO SEE MY PINGPONG SHOW.

JackH
Du kan aldrig vide dig sikker paa nogetsomhelst!

Thailand er et kaempe spejlkabinet, hvor det du faar at se som regel er en projektion af dine inderste hede droemme, og samtidig dine vaerste mareridt. Enjoy the ride...

Det er da spaendende, synes du ikke?Wink

Saa gaa du bare planken ud, helt ud, og fortael her paa DTW hvad der sker. Vi traenger til lidt underholdning..

Hvor foregaar det der Ping Pong show?

JH

mattidk
jaa. det vil vi gerne høre mere om det.. hvad hvor hvordan hvornår hvorfor Smile

The Missing Link
mr bark wan skrev:
JEG HAR LÆST ALT HERINDE. DERFOR VED JEG DOG IKKE ALT!
så til mit spørgsmål jer med know how er! hvornår er det for jer hævet over tvivl-mistro at pigen er oprigtig... Hendes cv... Hun er et kort bekendtskab massage men har også besøgt pigen mere end engang privat kræver aldrig penge sender mange sms'er ringer (opkald) og er kendt med mit forhold ved jeg gift. DERTIL SKAL SIGES JEG HAR BESØGT THAILAND 4 GANGE SÅ JO JEG KENDER TIL ADFÆRDEN DER UDE. såå ganske enkelt skal jeg planken ud............

Helt oprigtigt så få orden på din "Gift dk" forehold, for er du ikke oprigtig over for thai-pierne, kan du ikke forvente de skal være oprigtig over for dig,
Redigeret af The Missing Link d. 10/01-2009 02:50
The Missing Link

fin dig i det eller rejs hjem GrinGrinGrin

mr bark wan
Jeg takker for jeres svar. Tiden må vise om det er den vej jeg skal.Hvis det sker så får i en opfølgning på mit rendvous. pingpong kan ses i patpong uden et bat.
Cool
DON'T GO SEE MY PINGPONG SHOW.

Spring til debat: