Se indlæg|
Tsunami
|
|
| Jeed |
Lagt på d. 30/05-2005 14:00
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
Hej. Jeg vil bare lige høre om der er andre der var i Thailand under Tsunamien? Personligt sad jeg i en bus i Isaan på vej til Bangkok. (heldigvis) Jeed |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/05-2005 07:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Jov jeg kom til thailand den 25/12 (pattaya) og det gik ikke op for en hvad der rigtig var sket før et stykke tid efter. Havde godt nok set der havde været noget om et jordskælv i tv, men tænkte ikke videre over det. Ikke før jeg blev ringet op af min søster mens jeg lå på stranden den 29/12 og hvor hun sagde jeg var efterlyst af udenrigsministeret. Tænker nogle gange på en svensker jeg talte med i kastrup lufthavn, han skulle giftes i phuket når han kom, gad vide hvordan det er gået ham? Redigeret af d. 31/05-2005 08:08 |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 31/05-2005 09:23
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Jeg landede i Bangkok den 26/12 om morgenen hvor min kærreste og en veninde ventede på mig. Vi tog taxi'en retur til Jomtien og først om aftenen fandt jeg ud af hvad der var sket. Det var svært at ringe hjem fra mobilen da der var pres på diverse telefonlinier. Heldigvis var jeg jo lagt fra sydthailand, men familie og venner som ikke kender Thailands geografi vidste det jo ikke.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
|
Lagt på d. 31/05-2005 12:00
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser ja mig og konen var ogsaa i thailand vi var oppe i huset,og havde besoeg af min storebror og hans ven som var kommet op til paa besoeg fra phuket Ja det var vist meget heldogt at de lige havde besluttet at komme bamsen |
|
|
|
| Jeed |
Lagt på d. 31/05-2005 18:38
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
ja. Der var panik hjemmefra om jeg også havde været ude at tage en dukkert. Det var ret mærkeligt i lufthavnen at se så mange forslåede mennesker. Jeg selv havde på det tidspunkt verdens ondeste diarre og opkastninger men følte mig alligevel heldig i forhold til mange af de andre. Jeed |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 31/05-2005 19:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
jeg har en god kunde som måtte tage hjem med konen fordi deres hus var brændt siste sommer de var begge dykker instruktøre på pippi ørene mener jeg han sagde, det er i hvertfald nogle af de øer som er væk nu held i uheld |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 











