Se indlæg
 Udskriv debat
Kuldechock i Jomtien
Vi ved godt, at der er koldt oppe nord på.

Men... denne vinter har været det koldeste jeg har oplevet i Pattaya Jomtien i 17 år.

Her til aften, søndag, var der 14 plusgrader. Det er tænderklaprende koldt.

Jeg holder mig langt væk fra altanen, og går rundt indendørs i lange underhylere.

Hjææææælp.

:-(
Redigeret af d. 11/01-2009 22:45
 
Mitch
Hmmm. jeg skal til Jomtien på Fredag, så kan man da få en stille omskiftelse fra Dansk vejr Grin, så må det meget gerne blive varmere om søndagen. Cool
 
nicefarang
Har du statistik på at det er usædvanligt ?
Det er trods alt den kolde årstid i Thailand.

Det er 1-2 grader herhjemme hvis det kan trøste dig.
 
robnie
Mitch skrev:
Hmmm. jeg skal til Jomtien på Fredag, så kan man da få en stille omskiftelse fra Dansk vejr Grin, så må det meget gerne blive varmere om søndagen. Cool




Skal også til Jomtien og bliver der i 4 uger, men har sgu da aldrig hørt om det kunne blive så koldt der, har været der flere gange i januar med masser af varme så mon ikke det bare er nogle få dage det drejer sig om
 
manse
Jeg fortryder sgu også, at jeg ikke har fået installeret brændeovn på gården, for lige nu sidder jeg med min enorme varme danske badekåbe og tykke sokker, så det er koldt. Det kan jeg mærke på gigten avav. Vi har også ca. 14 grader og det har jeg aldrig oplevet før. Pyt solen står snart op, så varmen kan komme lidt tilbage.

Kan i alle have en god dag
 
uha da daWink
 
Suk Rak Ning
11 grader i Nong khai......brrrrr...Frown

Om aftenen er der sat kulspande op inde hos bageren.......Grin

Oensker mig en thulepjaekkert.............
Redigeret af Suk Rak Ning d. 12/01-2009 01:16
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
perv
hej det er ikke bedre i udon thani ned til 8 grader om natten godt med en varm pige...Smile
 
burana
Hej suk

Jeg tror at du ville blive dagens joke hvis du mødte op hos bageren iført thulre parka og jernbukser.GrinGrinGrin

Bortset fra det er der her i Thule - 32 grader Sad
 
The Missing Link
strejfer skrev:
Vi ved godt, at der er koldt oppe nord på.

Men... denne vinter har været det koldeste jeg har oplevet i Pattaya Jomtien i 17 år.

Her til aften, søndag, var der 14 plusgrader. Det er tænderklaprende koldt.

Jeg holder mig langt væk fra altanen, og går rundt indendørs i lange underhylere.

Hjææææælp.

:-(


18½ C i Samorpong, Hua Hin med en stærk vind, Min rekort i Hua Hua Hin er 17 uden vind.

Lange underhyler og termo kedeldragt er nu nødvendig i Thailand GrinGrin
Redigeret af The Missing Link d. 12/01-2009 03:00
The Missing Link

fin dig i det eller rejs hjem GrinGrinGrin
 
davs
ja her er også bidende koldt i korat
selv bamsen fryser.
og ja jeg har sgutte vintertøj med herud.

bamsen
 
nicefarang skrev:
Har du statistik på at det er usædvanligt ?
Det er trods alt den kolde årstid i Thailand.

Det er 1-2 grader herhjemme hvis det kan trøste dig.


nej, ingen beviser, mine tænder klaaprer bare løs. Og thai folk der arbejder her i komplekset sad denne formiddag og krøb sammen iført jakker. Og det har været hundekoldt i Jomtien de sidste par måneder.

Den store forskel er, at jeg har fundet et sted på nettet, hvor man kan aflæse den temperatur som er lige nu. 24 timer i døgnet.

En af jer må meget gerne finde en statistik, hvis i har tid.
 
JackH
burana skrev:
Hej suk

Jeg tror at du ville blive dagens joke hvis du mødte op hos bageren iført thulre parka og jernbukser.GrinGrinGrin

Bortset fra det er der her i Thule - 32 grader Sad


- og muklocks! Var det ikke sådan de der kæmpestøvler hed? Åh, jeg mindes de mørke vintre deroppe, med knastørre smøger og bajere med bundfald!

Bangkok ca. 18 gr., sover med dyne og uden airconWink

Nå, ud i solen og blive varmet op...

JH
 
karstenf
På siden [url]www.tmd.go.th/en[/url] kan man finde de ønskede statistiker. I skrivende stunde er TMD side desværre frosset fastGrin

Ser man på nordøst thailand har de skiftet deres små figurer fra en lille eskimo til en lille eskimo med et lille bål til at varme sig på.

Det er godt man er i Danmark hvor man har varme i huset.Wink(Frown)

Karsten F
Redigeret af karstenf d. 12/01-2009 07:29
 
https://www.koonmassage.dk/
Suk Rak Ning
[img]http://www.tmd.go.th/en/images/icon/cold.gif[/img] is not a valid Image.

Det er sq ingen spoeg..........Hvad mon en billet til Afrika koster..Grin
Redigeret af Suk Rak Ning d. 12/01-2009 07:41
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
burana
Hej JH

Joov muckloks har vi da stadig, de tøre smøger er her nok også endnu, men bajere med bundfald har vi ikke haft i umindelige tider, og der er mørkt døgnet rundt.

Der er nok sket meget på tøjfronten siden du var her, hængerøv til knæene er afløst af moderne funktionelt arbejdstøj, fleece jaker og orange sikkerhedsbeklædning til alle efter behov.
 
quickmouse
Suk skrev:
[img]http://www.tmd.go.th/en/images/icon/cold.gif[/img] is not a valid Image.

Det er sq ingen spoeg..........Hvad mon en billet til Afrika koster..Grin



to, 15. jan. 01:10 - 08:25 Bangkok Intl
Murtala Muhammed
1 stop
to, 29. jan. 09:25 - 12:00 Murtala Muhammed
Bangkok Intl
1 stop

5845 DKK
seneste pris



http://tv2.da.mom...etter.aspx



det skal lige skrives at det er lufthavnen i lagos, Nigeria så god tur suk Grin
Redigeret af quickmouse d. 12/01-2009 08:32
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<
 
Godt at vide at det kan være endnu værre end i Jomtien, selv om man rejser ned mod ækvator.

Madrids lufthavne er lukket p gr a sne :-(


http://standby.dk...
 
leo_jensen
Jeg så snekæder i Chiang Mai for en måneds tid siden. De må have vidst det her var på vej.

http://picasaweb....1059288658

Cool Leo
 
swed
Det må være rigtigt koldt Smile min kones bror syntes at det er for koldt til at gå i bad om aften , hvilket hans datter ikke syntes om, hun mener han kan sove sammen med hundene hvis han ikke går i badSmileSmileSmile
 
Spring til debat: