Se indlæg|
Nye pas med fingeraftryk
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/01-2009 20:37
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Fra juni i år skal ethvert nyt pas, der bliver udstedt i EU, indeholde fingeraftryk. Det bestemte EU-Parlamentet i dag under dets samling i Strasbourg. - Europæiske pas får fingeraftrykFra juli måned skal alle pas indeholde en chip med billeder og fingeraftryk. Men politiet tør ikke garantere, at de overhovedet bliver færdige i år. - Pas med fingeraftryk forsinkes
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Lars Lang-Danmark |
Lagt på d. 15/01-2009 22:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Puhaaaa, der går vel ikke længe før vi skal have indopereret en chip, og Big Brother kan se hvor vi befinder os?
"Gå igang med det mulige, istedet for at tale om det umulige"
http://www.youtube.com/watch?v=CHtVBN--AoU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 16/01-2009 00:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
De som ikke laver noget ulovligt behøver ikke at tænke så meget på at blive overvåget da de jo ikke har lavet noget forkert. De som frygter denne form for overvågning er for det meste folk der har noget at frygte. Det er ikke for at sige at Lars lang-danmark har lavet noget forkert ![]() |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 16/01-2009 03:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Kære Bimmelim. Jeg syntes det er en meget kort fattet holdning De som ikke laver noget ulovligt behøver ikke at tænke så meget på at blive overvåget da de jo ikke har lavet noget forkert. De som frygter denne form for overvågning er for det meste folk der har noget at frygte. Ja de behøver ikke frygte noget lige her og nu, men når først alle disse overvågnings systemer er indført bliver de meget svære at fjerne igen, derfor må man gøre sig meget nøje overvejlser inden man giver regerninger eller andre disse værktøjer. Hvem skal kontrolere dem der kontrolere dig, du er måske nok lige glad, fordi du lever i et smør hul, men hvad med dem der lever i stater med mindre venlige ledere/ diktature militæt stater osv. Og hvem ved hvad fremtiden bringer til Danmark, af leder skab. Ja hån mig bare, jeg er nok små kriminel og bange for at blive overvåget, nej jeg tænker på fremtiden, jeg tænker på grundlæggende meneske rettigheder. Og tro endelig ikke at du ikke allerede bliver overvåget. Dit telefonselskab er pligtig til at opbevare alle oplysninger vedr. dig og dit forbrug/ opkald i mindst et år. snart skal de også gemme oplysninger om hvilke master din telefon er tilsluttet, så er du på kortet, med alle dine bevægelser. Din bank har alle oplysninger om hvad du bruger hvornår på hvad. (Som det iøvrigt kan læses i en anden tråd, kredit kort spærret efter rejse i Th) Syns hallen registre km på din bil. Alle dine mails bliver scannet for key words ( nej det passer ikke er der nogle der siger, men det kan i jo spørge dem der var til ol i kina om, eller vores egen regering der er kunde ved Telia og derfor går alt deres eletroniske trafik over sverige hvor det er officielt at de scanner alt eletronisk trafik) Når man så ved at alt dette kan sammenkøres i dag så er der ikke meget personlig frihed tilbage, jo for os/jer i dk men hvad med system kritikkeren i Burma osv. Tanker er toldfri ikke sandt Mr Tirak Redigeret af mr tirak d. 16/01-2009 04:25 Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| siamdragen |
Lagt på d. 16/01-2009 04:33
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
Alle hunde i Europa har en chip,ved lov,så man kan se hvor de kommer fra og hvem de tilhører.Kræfter i U.S.A taler for at mennesker også skal have det,som pr satellit kan finde en når man bliver væk,som nogen jo blev det 9-11 world trade center.Disse chips kan så samtidigt blive brugt som kreditkort ved hæve automater o.lign,som automatisk læser ens informationer om bank og kreditværdighed.Har set den omtalte chip som allerede findes,og tosserne som frivilligt stiller op og vil have en sådan.Hvem der så end har betalt dem,og hvis interesser de varetager er mig usagt.Når man så engang har fået bildt folk ind at det er en god og nyttig ting at have,og alle har en,kan de så tænde og måske mest slukke for den når man ikke er en dydig borger.Det er sgu en skræmmende fremtid,som ikke er så fjern endda.Havde jeg for hundrede år siden sagt at vi ville have computere og mobil telefon i år 2000,så ville folk jo have kaldt mig for skingrende skør.Nu har vi det,og det andet får vi også.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| siamdragen |
Lagt på d. 16/01-2009 04:39
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
Det kræver ikke ret meget fantasi at forestille sig hvad den nye verdens orden går ud på,men kun fantasien sætter grænser for hvad dem som står bag den nye verdens orden er ude på.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.