Se indlæg|
mit livs kærlighed
|
|
| The Missing Link |
Lagt på d. 30/01-2009 05:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 153 |
mit livs kærlighed var falmet af alderdom og sol, så jeg gav hinde et ansigtsløftning med en nænsom og blød pensel. Da jeg skulle forny hindes skat og forsikring gik personalet hos honda i chok forde hun ikke var sort. Aldrig har jeg hørt så meget gylle på en gang, med med en lille skilling under bordet fik Hun lov til at beholde sin make-up. Er hun ikke smuk, [img]http://i725.photobucket.com/albums/ww255/erikelarsen/030.jpg[/img] is not a valid Image. The Missing Link
fin dig i det eller rejs hjem ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 30/01-2009 05:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
He he........Du er sq standsmaessigt koerene......![]() Hun er meget smuk......
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| The Missing Link |
Lagt på d. 30/01-2009 05:20
|
|
Artige Suk skrev: He he........Du er sq standsmaessigt koerene...... ![]() Hun er meget smuk...... ![]() Ole og Lillian har kørt i den da de boede i Hua Hin The Missing Link
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 30/01-2009 06:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
hehe skidesmart....! Men hvorfor skulle den absolut være sort?
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 30/01-2009 07:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Den skal være sort fordi den er registreret som sort. Når du ændre din bike i Th skal du betale ny afgift ca 2000 thb, og det bliver registreret i den grønne bog. Min kones bror blev stoppet i bkk og fik konfiskeret sin bike da farven ikke stemte overens med den grønne bog, fik den igen efter en tur på politi station og en bøde på 500 thb. Det er forøvrigt heller ikke lovligt med sidevogn i Th, ikke noget problem, ( har selv en med side vogn, og har ikke problemer med synshallen, hvor vi hvert år betaler skat og lov pligtig ansvars forsikring) med mindre man er involveret i et uheld, for så er man slemt ude i problemer Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 30/01-2009 08:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
The Missing Link skrev: mit livs kærlighed var falmet af alderdom og sol, så jeg gav hinde et ansigtsløftning med en nænsom og blød pensel. Da jeg skulle forny hindes skat og forsikring gik personalet hos honda i chok forde hun ikke var sort. Aldrig har jeg hørt så meget gylle på en gang, med med en lille skilling under bordet fik Hun lov til at beholde sin make-up. Er hun ikke smuk, [img]http://i725.photobucket.com/albums/ww255/erikelarsen/030.jpg[/img] is not a valid Image. Det er sku da en fin motorbike du har dig der ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/01-2009 10:54
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
The Missing Link skrev: mit livs kærlighed var falmet af alderdom og sol, så jeg gav hinde et ansigtsløftning med en nænsom og blød pensel. Da jeg skulle forny hindes skat og forsikring gik personalet hos honda i chok forde hun ikke var sort. Aldrig har jeg hørt så meget gylle på en gang, med med en lille skilling under bordet fik Hun lov til at beholde sin make-up. Er hun ikke smuk, [img]http://i725.photobucket.com/albums/ww255/erikelarsen/030.jpg[/img] is not a valid Image. Ja men den e r da flot. I jomtien kører der en tilsvarende rundt, den har en lidt større sidevogn. Chaufføren er en fiks lille thai kvinde, og chaufføren er en handicappet, som sidder i "egen Lænestol" i sidevognen. Han har også fået en fodskammel, se fø li, majet flot og majet menneskeligt. |
|
|
|
| The Missing Link |
Lagt på d. 30/01-2009 13:43
|
|
Hun så smuk ud for 6 år siden, [img]http://i725.photobucket.com/albums/ww255/erikelarsen/minsidevogn5-1.jpg[/img] is not a valid Image. Så fik hun en overbygning, men ak overbygningen tog farten af og blev kaseret [img]http://i725.photobucket.com/albums/ww255/erikelarsen/minsidevogn6-1.jpg[/img] is not a valid Image. Men ak, overbygningen bransede hinde op med 25 km/timen og gik tabt i modvinden Sønnen vil have hinde udskiftet til en Hingst [img]http://i725.photobucket.com/albums/ww255/erikelarsen/Borlnged8-8-0716.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af The Missing Link d. 30/01-2009 13:51 The Missing Link
|
|
|
| Cxxxxsxxr |
Lagt på d. 30/01-2009 18:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 181 |
hej ML, Jeg er fuld af beundring for klenodiet, men jeg synes altså at det der sorte teenage tøseagtige mobil telefon net fra TescoLotus på fronten ødelægger helhedsindtrykket... Må jeg foreslå et eller andet rødmalet svejseprodukt fra den nærmeste svejsebiks, der respekterer den øvrige stil, som erstatning? |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/01-2009 19:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Cxxxxsxxr skrev: hej ML, Jeg er fuld af beundring for klenodiet, men jeg synes altså at det der sorte teenage tøseagtige mobil telefon net fra TescoLotus på fronten ødelægger helhedsindtrykket... Må jeg foreslå et eller andet rødmalet svejseprodukt fra den nærmeste svejsebiks, der respekterer den øvrige stil, som erstatning? I har med al den sidevognskank ramt mig i mindernes hjertekule. Jeg er vokset op med sidevogne. Min far havde vreduder, og hans BSA 70, V motor, fra 1937 var en vigtig del at projekter med at træne breduer. Og det var også en vigtig del af familielivet, selv om vi ofte kom med, som en del af træningsturene. Nej vi fløj ikke med duerne, men kørte dem 40 til 80 km væk fra dueslaget, og så skulle de selv flyve hjem til dueslaget. Senere blev BSA´en afløst af en Numbus, som min far brugte i sit arbejde, og jeg begyndte at køre med den Numbus med sidevogn da jeg var 17 Min elskede taler varmt for at at vi skal bygge noget tilsvarende, når vi en gang vender tilbage til hendes land, hendes landsby. Til sidst, sidevognen i BSA´en var noget sofaagtigt noget, benene var nede i cylenderen, og der var en caleche, og en frontskærm. Min der lidt om De Vespa sidevogne man kan se nu til dags, de var bare større. |
|
|
|
| The Missing Link |
Lagt på d. 31/01-2009 03:18
|
|
strejfer skrev: Cxxxxsxxr skrev: hej ML, Jeg er fuld af beundring for klenodiet, men jeg synes altså at det der sorte teenage tøseagtige mobil telefon net fra TescoLotus på fronten ødelægger helhedsindtrykket... Må jeg foreslå et eller andet rødmalet svejseprodukt fra den nærmeste svejsebiks, der respekterer den øvrige stil, som erstatning? I har med al den sidevognskank ramt mig i mindernes hjertekule. Jeg er vokset op med sidevogne. Min far havde vreduder, og hans BSA 70, V motor, fra 1937 var en vigtig del at projekter med at træne breduer. Og det var også en vigtig del af familielivet, selv om vi ofte kom med, som en del af træningsturene. Nej vi fløj ikke med duerne, men kørte dem 40 til 80 km væk fra dueslaget, og så skulle de selv flyve hjem til dueslaget. Senere blev BSA´en afløst af en Numbus, som min far brugte i sit arbejde, og jeg begyndte at køre med den Numbus med sidevogn da jeg var 17 Min elskede taler varmt for at at vi skal bygge noget tilsvarende, når vi en gang vender tilbage til hendes land, hendes landsby. Til sidst, sidevognen i BSA´en var noget sofaagtigt noget, benene var nede i cylenderen, og der var en caleche, og en frontskærm. Min der lidt om De Vespa sidevogne man kan se nu til dags, de var bare større. min far havde en Nimbus med to sidevogne, en med flad lad til værktøj og en flot rørlignende med sæde til min mor, Min ældre broder sad bag ved far på Nimbusen og jeg sad nede i sidevognen ved min mor fra Struer til Viborg 60 km tog det 1½ time med kaffe pause Redigeret af The Missing Link d. 31/01-2009 03:20 The Missing Link
|
|
|
| The Missing Link |
Lagt på d. 06/02-2009 06:10
|
|
Hol da helt ferie, jeg har fået en ny drøm!! er hun ikke smukkere end min sidevogn ``` en sådan må jeg have, ![]() ![]() ![]() [img]http://i725.photobucket.com/albums/ww255/erikelarsen/gunneroglege34.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af The Missing Link d. 06/02-2009 06:11 The Missing Link
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 06/02-2009 06:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Jeg ville nok foretraekke sidevognen......syntes dog ikke at der er den store forskel....
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 06/02-2009 06:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Hvis den nu var velholdt så var den flot, men den ser jo ud som en landmand har kørt markraceløb med den. Nej sidevognen er nr. 1
Ubon.
![]() |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 06/02-2009 07:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
The Missing Link skrev: Hol da helt ferie, jeg har fået en ny drøm!! er hun ikke smukkere end min sidevogn ``` en sådan må jeg have, ![]() ![]() ![]() [img]http://i725.photobucket.com/albums/ww255/erikelarsen/gunneroglege34.jpg[/img] is not a valid Image. Så er der osse en anden ting at tænke på (tror jeg nok ihvertfald).....hvis den har gule plader på som mange "erhvervs" køretøjer såsom taxaer osv. har er jeg ikke sikker på at det er lovligt for dig at køre den....kun en tanke men ved det ikke ,måske nogle andre ved det.... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.