Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Når man sidder inde på en åben bar så kan man som regel kun høre det musik der bliver spillet derinde.
Hvis man vil finde fejl kan man jo finde fejl alle steder og ja Pattaya har sikkert mange fejl men dem ser jeg bort fra som mange andre ser bort fra fejl mange andre steder i verden.
Nu har jeg så kun været i Bangkok, Kampangphet, Sri Ratcha, Udon Thani og Pattaya.
Og Pattaya er da langt det dejligste sted at være ud af de nævnte byer, der er noget for børnene og konen samt en masse dejlige golfbaner til mig
Det er ikke nogen overdrivelse, men ment på den måde
at hvis man er typen der kan lide at der er lidt gang i den
så er PATAYA et sted man altid vil vende tilbage til for PATAYA
der er meget andet end ludere og kriminalitet
jeg har selv rejst i PATAYA og jeg kan hverken oplevet dårligt eller ondt på den ene eller anden måde anden måde
Så jo en gang PATAYA altid PATAYA
men hver sin smag.
VH.BJ
Jeg har været i Pattaya "en gang " jeg fandt kun en øredøvende larm at Bas-højtaler, fra hver Bar med hver sit musik.
Hvorfor "altid" Pattaya, hvis man aldrig har været på Remmerstrand ?
Eller på strandene syd for Pattaya!
Eller sidde og hygge sig på de snesevis af lokale aftenmarkeder, der efterhånden findes i naklua, Pattaya, Jomtien, osv.
Kunne du, som næsten klager, have forberedt dig en smule bedre, nu fordi du så meget følte for ikke at møde det dumme Pattaya.
Vi er et absolut moniritet, indrømmet, som får noget særdeles menneskeligt og varmt, dybtfølt ud af at være i Pattaya7 Jomtien, Naklua.
Redigeret af d. 04/02-2009 21:19