Se indlæg
 Udskriv debat
26 Thai mand søger arbejde
juliegrau
Min mand søger arbejde fra d. 1 April 2009. Alt har interesse. Han laver fantastisk thai mad men er ikke uddannet kok. Men ja alt har interesse. Fabrik, rengøring etc. Vi er lige blevet forældre og venter på opholds og arbejdstilladelse der skulle gå i orden i starten af marts. Så hvis nogen kan hjælpe ville det være dejligt.

kimkingo
Ikke fordi jeg haret job til ham. Men det var nok en ide, at skrive hvor han søger arbejde. Sjælland-Jylland eller Fyn. Håber han finder et arbejde.Smile

Suk Rak Ning
Brugernavn: juliegrau
Bruger

Forskellige informationer
Bopæl københavn
Redigeret af Suk Rak Ning d. 03/02-2009 22:51
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

huratho
Hej Juliegrau
Hvad med at prøve at kontakte VESTAS Vindmøller. De har lige fået 3 kæmpe ordre og mangler folk.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

juliegrau
Han søger arbejde i og omkring København. :-)

ubon lynge
VESTAS Vindmøller skal fyre 400 mand, så nok ikke mulighed for job ved dem. Rengøring vil nok være der den størst mulighed er, ved at her i byen (viborg) ansætter de folk til rengøring.
Held og Lykke juliegrau Wink
Ubon.

Pibe

Han skal måske søge indenfor det offenlige i djævlelandet kbh Grin

Held og lykke

kro90
Hej Julie Grau
Jeg har lige været på denne hjemmeside
[url]www.hundigestorcenter.dk/hsc/[/url]
Der søger de 300 nye medarbejder
Held og lykke
Kim

bagerbager
har sendt dig en p.m håber den kan bruges

BJ
Jeg står godt nok heller ikke med løsningen
med et job til ham hvad jeg kan henvise til ham
som der er skrevet før på siden så skal i nok skrive hvad omr, i søger i
men det jeg tænkte i kunne starte med at prøve , du sir jo han er en dygtig THAI-kok
så prøv da med et Vikar-buro der har man tit hørt folk senere er blevet fastansat.
HELD & LYKKEWinkWinkWink
MVH.BJ

roald
skal han ikke på sprogskole om dagen ,det bliver yderst svært at få arbejde hvis man kun kan sige 3 ord på dansk

ubon lynge
BJ skrev:
Jeg står godt nok heller ikke med løsningen
med et job til ham hvad jeg kan henvise til ham
som der er skrevet før på siden så skal i nok skrive hvad omr, i søger i
men det jeg tænkte i kunne starte med at prøve , du sir jo han er en dygtig THAI-kok
så prøv da med et Vikar-buro der har man tit hørt folk senere er blevet fastansat.
HELD & LYKKEWinkWinkWink
MVH.BJ

indlæg nr 5 står der.: Han søger arbejde i og omkring København.
Ubon.

Pibe

Saendaeng
ubon lynge skrev:
VESTAS Vindmøller skal fyre 400 mand, så nok ikke mulighed for job ved dem. Rengøring vil nok være der den størst mulighed er, ved at her i byen (viborg) ansætter de folk til rengøring.

Hej Ubon,

Det er ikke Vestas der skal fyre men Siemens windpower..
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Django
Selv Vinderup Fjerkræslagteri ( Rose Poultry) fyrer folk. Så tror din thaimand må væbne sig med tålmodighed, det er jo fyringsssæson over hele linien hele tiden i Danmark i disse krisetider.

dugidug
Saendaeng skrev:
ubon lynge skrev:

Hej Ubon,

Det er ikke Vestas der skal fyre men Siemens windpower..

vestas har osse fyret folk.

http://finans.tv2...d=19694146

ubon lynge
Ja så skal jeg da have nogle skole penge tilbage, jeg kan da både høre og læse endnu, for de snakker da ikke om andet lige nu om at vestas her i viborg og andre steder i deres afdelinger, de fyre da folk alle steder.
Ubon.

Pibe

Saendaeng
Det er rigtigt ,men der begynder nu også at mærkes her i branchen at der ikke er så godt i hjulene lige nu. Håber sgu der snart sker noget .. men ser sort ud..
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Spring til debat: