Se indlæg|
Er thai piger meget barnlige??
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/02-2009 10:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hold da kaeft en SYG tankegang.
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| ZxY |
Lagt på d. 11/02-2009 11:57
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Kan ikke være mere enig Suk, nu må I 2 sku da lige spænde hjelmen. Hvilke Thai piger/damer over 30 år er det der ligner 11 - 12 årige piger? Det er da rigtigt at de fleste asiatiske kvinder ikke har de samme mål som de europæiske kvinder (jeg har takket gud for det op til mange gange) Men at de skulle ligne små piger, eller ha fingre/hænder som en 11 årig, kan jeg slet ikke genkende. Musling - du er jo i Thailand nu. Kan du ikke tage et par billeder af de omtalte damer, og poste dem her. Er meget nysgerrig og kunne godt tænke mig at se 30 - 40 årige thai damer der ligner en 11-12 årig, eller en dansk teen. |
|
|
|
| pigalle |
Lagt på d. 11/02-2009 12:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 236 |
muslingskaller skrev: de er barnlige og især barpigerne men så mange faranger taber jo mund og hjerte til en thaipige bare fordi de smiler tilbage jeg elsker thailand men men kunne aldrig falde for en thai de ligner sku børn og det tænder sku ik mig Magen til vrøvl skal man lede længe efter. |
|
|
|
| togobull |
Lagt på d. 11/02-2009 12:51
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
pigerne ligner sku da små børn de er jo ikke mere end 150 høje og har en bamse sover med børne sengetæppe og hele deres værelse ligner en teenagers |
|
|
|
| ZxY |
Lagt på d. 11/02-2009 13:40
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Uha man skal passe på med at generalisere. Især når man ikke ved hvad man snakker om. Du mener så at alle thai damer/kvinder/piger uanset alder, ligner små piger?. Det eneste kriterie de skal opfylde er at de er 150 cm høje eller under? Hvad så med ikke asiatiske dværge. Ligner de også små piger/drenge? Min kæreste er thai og 160 cm høj, ligner hun så en lille pige? Hun har dog ikke huset fyldt med bamser, og sjovt nok ligner hverken vores hus ell lejlighed en børnehave. Jeg har en masse thai venner/veninder. Der er garenteret nogle på 150 cm, men har dog ikke været ude for at de sover med børnetæpper eller bor i en børnehave.. Har lige været en tur på gaden i kbh. Der var en masse blege kvinder i en størrelse +++. Betyder det så at alle danske kvinder er overvægtige blege matroner? Never argue with idiots. They will drag you down to their level, and beat you by experience. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/02-2009 14:07
|
|
muslingskalle. Jeg troede at du var en fornuftig fyr, men jeg tog fejl..........havde der vaeret en Sm, med en fuckfinger, ja saa havde du faaet den.................. ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 11/02-2009 14:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
"Slap af mand, der er jo ingen grund til at blive hysterisk." Hva' så suk, slapper man af??? ![]() Jeg bliver altid i den grad mistænksom når et lille og temmelig dårligt formuleret indlæg (muslingskaller - lav nu det brugernavn om for h....!) bevirker så ekstrem en reaktion som "vor mand i Nord", festaben over alle festaber, den vise mand med skelneevnen og den altid skarpe og selvretfærdige mening og holdning = politisk korrekt udover det normale. Hvorfor larme op over det indlæg? Tænder du selv lidt på dem - uden at ville indrømme det???? JackH Redigeret af JackH d. 11/02-2009 14:19 |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 11/02-2009 16:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Festaben Suk skrev: muslingskaller skrev: de er barnlige og især barpigerne men så mange faranger taber jo mund og hjerte til en thaipige bare fordi de smiler tilbage jeg elsker thailand men men kunne aldrig falde for en thai de ligner sku børn og det tænder sku ik mig mener du dermed at os der har en forholdsvis ung kone ( 34 ) har paedofile tanker............ Skam dig, eller ret dit indlaeg. Jeg må tilstå at jeg mener at mange faranger efter min mening har pædofile tanker når de er sammen med thaipiger,nu tænker jeg på de mænd der er sammen med bla bargirls der er måske 20år med bøjle på tænderne og ligner en på 11-13år , og de selv er 50-60år,at mænd er intresseret i kvinder der er yngre end dem selv er helt nomalt,det er bare ikke altid mugligt i danmark,men det er det i thailand, det er måske derfor at nogle af os gamle,bliver tiltrukket af Thailand. jeg er selv 50 og min kone 37år. |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/02-2009 18:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hold da op alt denne læsning giver mig et stort intryk, af hvordan der bliver tænkt blandt farang's. Jeg har aldrig været i thailand, men lærte min søde veninne at kende for 4 år siden på icq. Hun bor hjemme hos forældre, arbejder som chef tandlæge, og hun har fame hår mellem tænderne, er 35 år gammel, og, jeg jeg har aldrig tænkt på thai piger som der bliver givet udtryk for her i denne tråd,,, ad, aerg,, pøj,, ush... siger jeg bare...det er da ren Bar girl talking.... køb dog extrabladet, og tag ned til det lokale bodel, eller næste flyver til pattya,, ush.. ush..nu kommer min galde sq op.... Men okay hver mand sin smag,,, ejoy,,, as long you live,,, Tro ikke jeg er ude efter nogle,, dette er bare min holding,, og fred være med dem som har en anden holding. PS: tager til Thailand en af de næste måneder for første gang, skal bo hos familien til min venninde gemmen 4 år. (tja regner sikkert med at blive hakket ned for dettte indslag, men så er det jo ikke første gang, nogle bliver provokeret, over mit åbne sind). Fred være med jer alle. ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 11/02-2009 20:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Synes godt nok at Jeres indlæg bliver mere og mere underlige, sig mig har I ikke andet at give Jer til???? Har selv en dejlig kæreste i Thailand hun er 44 år jeg er 52, er jeg så PÆDOFIL????? hun vejer 52 kg, jeg vejer 62, er det OK for JER?????? Tager afsted her på fredag den 13-2, igen til SOONKRAN, dernæst igen til maj for at tage afsted igen til August, den kvinde gør mig SGU "skør" ![]() ![]() Mere om det senere![]() |
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 11/02-2009 22:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
har fornemmelsen af de der mener pigerne er barnlige nok kun har mødt pigerne i barmijøet og ikke har forstået salgstalerne foresten er min viv 48 og jeg 50 Web: HOJ
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/02-2009 22:52
|
|
BJ skrev: muslingskaller skrev: de er barnlige og især barpigerne men så mange faranger taber jo mund og hjerte til en thaipige bare fordi de smiler tilbage jeg elsker thailand men men kunne aldrig falde for en thai de ligner sku børn og det tænder sku ik mig Det kan jeg godt følge dig lidt i for jeg har det selv på samme måde da Thaierne er ret små menesker er pigerne/kvinderne selvom de er over 30 jo ikke meget støre en et 11-12 årigt barn i DK bare deres små fingre osv, ja det minder mig sgu for meget om et barns så det tænder mig sgu ikke!!! men selvfølgelig er de voksne menesker og der er mange rigtig kønne Thai piger også i lidt mere danske mål. ![]()
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 11/02-2009 23:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
HOJ skrev: har fornemmelsen af de der mener pigerne er barnlige nok kun har mødt pigerne i barmijøet og ikke har forstået salgstalerne foresten er min viv 48 og jeg 50 Men det kan du vist ikke rigtigt udtale dig om, vel ? Generelt er pigerne i Asien ikke så modne som i f.eks Danmark. F.eks slæber min ex-thai kæreste stadig rundt på en bamse jeg engang gav hende - idag er hun 26 og gift ![]() Det gælder ikke kun i Thailand, jeg har samme erfaring fra: Indonesien, Malaysia, Hong Kong, Korea, Japan og Kina. I både Japan og Kina er det langt værre end i Thailand, men det har måske noget at gøre med de lokale mænds forventninger? Her i Sydamerika hvor jeg bor nu ser du aldrig 20 årige tøser i Hello Kitty outfit.
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 12/02-2009 02:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
hver sin smag, men dejlige ser de ud de unge thai piger. rolig nu, jeg ser kun, jeg plejer at gaa med morke solbriller, isaar naar konen er med. ha-ha Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 12/02-2009 02:55
|
|
JackH skrev: "Slap af mand, der er jo ingen grund til at blive hysterisk." Hva' så suk, slapper man af??? ![]() Jeg bliver altid i den grad mistænksom når et lille og temmelig dårligt formuleret indlæg (muslingskaller - lav nu det brugernavn om for h....!) bevirker så ekstrem en reaktion som "vor mand i Nord", festaben over alle festaber, den vise mand med skelneevnen og den altid skarpe og selvretfærdige mening og holdning = politisk korrekt udover det normale. Hvorfor larme op over det indlæg? Tænder du selv lidt på dem - uden at ville indrømme det???? JackH Aner ikke hvem og hvad du taler om...........har som regel meget svaert ved at laese dine indlaeg....... Men hvis man ser boern i enhver voksen Thai, saa skulle man da soege hjaelp......... Og ja, jeg slapper totalt af.......... Og nej, jeg taender ikke paa smaa piger i skoleuniform.......... ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Dark_viking |
Lagt på d. 12/02-2009 03:06
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 32 |
Festaben Suk skrev: Dark viking. Er du sikker paa at vi kommer fra samme planet........jeg har sq aldrig oplevet at store boern sover med deres foraeldre, hvis vi kommer fra samme planet ( jorden ) saa maa det vaere et specielt sted du bor i Thailand, for mig lyder det saadan lidt SEKT-agtigt.............hmmmm. Hvis jeg en dag skulle vaere saa heldig at laegge en kage i Ning's ovn, saa faar barnet sit eget vaerelse efter 2 -3- aar.......... du kender da ikke serlig meget til thailand kan jeg hoere paa dig men ok jeg bore i bangkok bare som info bangkok er den stoeste by i thailand der er ca 10+mill folk i byen ok vis du ikke har vaeret i bangkok skulle du proeve at gaa rundt i den i en lille maande og se vordan byen er bygget op og hold dig fra falang kvatert saa vil du finde hurti udaf at de fleste folk i denne by bore i en hjem som har et versel paa 20 til 30 kvadrat metter til en hel famile gerne med 4/5 personer saa safoelti er det meget nomal at de alle sover i samme seng men jeg kan godt se det vis du kun har levet i puket hvor at alle thai knepper ders roev ud saa de har raad til en ok hus at du ikke har sedt det ... Naar dette saa er sagt HOLD DA KEFT DETTE ER EN BOERNEHAVE personen kom med et enslad om thai kvinner var mere barnlig en danske kvinner og saa starter i med at tale om vis vi alle er en gang boernelokker bare fordi man har en kone paa 30 aar og ik er stoere en 150 hoej hvad helvet er det for en samtale om i er boernelokker nej det kan i umulig vare da i selv er en gang boern bare se paa den maade i skriver her paa DTW . jeg staver som en Ko men jeg har altig naade fornufti at sige og det jeg siger er naade jeg kender til...
Se bort fra Stavefejl...........Tak......... |
|
|
|
| Mitchell |
Lagt på d. 12/02-2009 03:11
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 86 |
Ja,mange unge Thaitrunter går rundt i f.eks Mickey mouse t-shirt,vel nok fordi at de syntes det er sødt,omvendt i Danmark,de går kvinderne enorm alvorligt klædt så det nærmest virker skræmmende. Min kærste har også bamser på værelset,selv om hun er 49 år,bamserne er fra hendes barndom,og det ser jeg intet galt i. Værre er det når Thailændere begår en rigtig brøler mod en anden Thai eller farang,så vil de ikke tabe ansigt,og prøver med næb og klør at vende situationen om, så det bliver den anden part der er skyldig,og det minder mig om et lille barns reaktionsmønster,Thailændere er "evigt uskyldige" når de har begået en ordenlig bummert ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 12/02-2009 03:44
|
|
Dark_viking skrev: Festaben Suk skrev: Dark viking. Er du sikker paa at vi kommer fra samme planet........jeg har sq aldrig oplevet at store boern sover med deres foraeldre, hvis vi kommer fra samme planet ( jorden ) saa maa det vaere et specielt sted du bor i Thailand, for mig lyder det saadan lidt SEKT-agtigt.............hmmmm. Hvis jeg en dag skulle vaere saa heldig at laegge en kage i Ning's ovn, saa faar barnet sit eget vaerelse efter 2 -3- aar.......... du kender da ikke serlig meget til thailand kan jeg hoere paa dig men ok jeg bore i bangkok bare som info bangkok er den stoeste by i thailand der er ca 10+mill folk i byen ok vis du ikke har vaeret i bangkok skulle du proeve at gaa rundt i den i en lille maande og se vordan byen er bygget op og hold dig fra falang kvatert saa vil du finde hurti udaf at de fleste folk i denne by bore i en hjem som har et versel paa 20 til 30 kvadrat metter til en hel famile gerne med 4/5 personer saa safoelti er det meget nomal at de alle sover i samme seng men jeg kan godt se det vis du kun har levet i puket hvor at alle thai knepper ders roev ud saa de har raad til en ok hus at du ikke har sedt det ... Naar dette saa er sagt HOLD DA KEFT DETTE ER EN BOERNEHAVE personen kom med et enslad om thai kvinner var mere barnlig en danske kvinner og saa starter i med at tale om vis vi alle er en gang boernelokker bare fordi man har en kone paa 30 aar og ik er stoere en 150 hoej hvad helvet er det for en samtale om i er boernelokker nej det kan i umulig vare da i selv er en gang boern bare se paa den maade i skriver her paa DTW . Hvordan folk staver er saadan set ligegyldigt for mig.... Nu ved jeg ikke hvem der knepper sin roev ud.....Jeg har saamaend boet i Bkk, men har dog aldrig oplevet det som du beskriver, saa du har saamaend nok ret i at jeg ikke ved noget om Thailand, er derfor utrolig glad for at bla. du vil dele din store viden om Thailand med mig........ ..jeg har kun boet her ude fast i godt 4 aar men ellers ferieret siden 89.........Taenk engang at faa oplyst at der bor mere end 10 millioner mennesker i Bkk, det var sq noget af et guldkorn du kom med der..555555555555 Undre mig lidt over at du som ekspert kalder hovedstaden for Bangkok og ikke Krung thep eller.....Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit ps. Har foresten selv en bamse i sovevaerelset, det var en bamse jeg fik i daabsgave........saa den er ca. 45 aar gammel....
Redigeret af Suk Rak Ning d. 12/02-2009 06:46 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 12/02-2009 07:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
Til Dark_Viking Nu bor jeg også i Bkk og jeg må som Suk også sige at jeg heller ikke ser at største delen af thaierne her bor i 20 kvdm lejligheder til hele familier, nu bor jeg en del væk fra alt hvad der hedder turister og faranger i Samrong/Bang-Na (hvis du ved hvor det er) Udover det så er der 8,1 million registreret i Bangkok men det rigtige inbygger tal ligger ifølge diverse statistikker tættetere på 15-16millioner, er vist nogle år siden eller 10 at der kun boede 10 mill. Til tråden Nu har jeg også kommet i andre Asiatiske lande, og må som andre konstatere at det med at klæde sig i hello kitty og lign. er noget der går igennem, og som Fido også skriver er det LANGT LANGT værre i feks Japan, hvor folk enda render rundt klædt ud som tegneserie figurer (læs manga) Mener ikke Thai piger er specielt mere barnlige end europæiske, men deres påklædning kan være det, vil enda gå så langt at sige at mange af de piger jeg kender gennem min kæreste er mere modne end største delen af de danske piger jeg kender. Udover det så er det jo ikke kun pigerne hernede som render rundt med hello kitty, hvor tit ser man ikke en voksen thai fyr komme rendende i feks en Mickey Mouse Tshirt elle lign. hvor tit ser man lige det samme i DK feks.? Betyder det også at alle Thai fyre er mere barnlige? Eller at de feks er homoseksuelle fordi mange af dem har langt hår? Folk har sq nogle gange nogle mærkelige standarder for hvad der gør folk til det som de er. Never judge a book by its cover. Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| Seka |
Lagt på d. 12/02-2009 08:08
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Det er rigtig sjov læsning det her. Måske jeg skulle starte en tråd der handler om hvordan farang er påklædt når de stiger ud af flyveren i BKK. ![]() Nogen er bevidste om deres tøj, andre er IKKE. Og så kunne man også starte en tråd om farangs opførsel i thailand. ![]() En anden tråd kunne være om farang fysisk statur. ![]() Og så kunne der endeligt osse skrives en tråd om farang der ved meget mere end andre mennesker ![]() ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Mere om det senere