Se indlæg
 Udskriv debat
Go go barer i Danmark?
Baht-man
Er der nogen der ved hvor der er Go Go barer her i kolde Danmark?
I København er der et par stykker, udfra annoncer i EB.
Men er der nogen i andre byer?
Gerne priser + erfaringer med at være de,

En Google søgning giver ikke mange svar på dette, de svar jeg får tilbage er mest om Go go bare i Pattaya og Thailand.
...og dem kender jeg jo alt for godt! Cool

Nogen der har brugbar info?

Djengis
Der ligger GOGO i flere byer, men de fleste ligger i KBH.

De er MEGET MEGET dyre og officielt er det ikke meningen man tager pigen med ud. Det er jo ikke lovligt i Danmark.

Men kan da arrangeres.

Men er du i Århus, Odense, Ålborg eller andet.. gå ind på et bedre hotel og spørg i receptionen der.

De ved det - for mange steder reklamerer ikke direkte..
Det gælder om at nyde livet mens man har det Smile

Thorleif
Djengis skrev:

De er MEGET MEGET dyre og officielt er det ikke meningen man tager pigen med ud. Det er jo ikke lovligt i Danmark.

Men kan da arrangeres.

Men er du i Århus, Odense, Ålborg eller andet.. gå ind på et bedre hotel og spørg i receptionen der.

Til gengæld er der go-go piger mange andre steder i Kbh, hvor du kan tage dem med hjem uden at betale. Okay, du får måske ikke lige den sidste nye model men så er det jo også gratis ikke.Wink

kylling
Thorleif skrev:
Djengis skrev:

Men kan da arrangeres.

Til gengæld er der go-go piger mange andre steder i Kbh, hvor du kan tage dem med hjem uden at betale. Okay, du får måske ikke lige den sidste nye model men så er det jo også gratis ikke.Wink

Bedste tidspunt er lige når når der er udbetalt børnepenge(enlige mødre er så ibyen på sjov)
Og næste morgen kan hun jo hente hindbærsnitter, for de kan jo komme igennem brevsprækken.

Nu får nok nogle over nakken men det er OK

Thorleif
kylling skrev:
Thorleif skrev:
Djengis skrev:

Men kan da arrangeres.

Bedste tidspunt er lige når når der er udbetalt børnepenge(enlige mødre er så ibyen på sjov)
Og næste morgen kan hun jo hente hindbærsnitter, for de kan jo komme igennem brevsprækken.

Når vi nu er ude på øretæver så:
Jo, men der er jo også det ved glædespiger (ludere) at dem betaler man jo ikke for sex men for at de skal skride når man er færdig ikke!!!Grin
Redigeret af Thorleif d. 18/02-2009 20:15

Djengis
Uden at komme for langt ud her..

Men fordelen ved at betale for sex er jo at når man betaler så afsluttes handlen og den købte tjeneste ydelse er slut.

Samler man en uafhentet op på et morgenværtshus ved man aldrig hvornår man slipper af med..

Men lidt tilbage til fokus..

GO GO Barer i DK er der mange steder. Men ikke rigtigt som i Thailand jo.

quickmouse
Djengis skrev:
GO GO Barer i DK er der mange steder. Men ikke rigtigt som i Thailand jo.

sentimental pladder Wink prøv La Belle i smilets by ( Århus )

hvis man ønsker et link så prøv på google.
Redigeret af quickmouse d. 18/02-2009 20:56
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Djengis
Altså QM - kan du finde en GOGO bar til priser og med service som i Thailand vil jeg MEGET gerne høre om stedet?

De gogo bar jeg har været på i DK har jeg heldigvis ikke selv skulle betale - for DAMM - det er ikke for almindelige mennesker at købe drikkevarer et sted som det.

mr tirak
La bell aka Kontoret er altid et besøg værd.

Søde piger god underholdning.
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
moerk5002
Der ligger masser af GoGo barer iKøbenhavn. Flotte udenlandske damer, god service, god stemning og DYRE priser. En lille fadøl ca 125kr, Whisky 2cl On the rocks ca 180kr, en lady drink = 1 glas juice med is, 200 kr. Champagne fra 5000 kr og op........
Jeg tror jeg bliver i ThailandSmile

Suk Rak Ning
Ja hvis man vil vaere til grin, saa maa man op med muldvarpen............God fornoejelse..........Pfft
Redigeret af Suk Rak Ning d. 19/02-2009 06:38
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

BJ
Ang. Priserne ja da skal du ikke regne med at kunne købe en
flaske Champagne får under 4000-6000kr og opefter
MVH:BJ:

ps. jeg har på en natclub i Hamburg en gang måtte slippe
140kr for en dansk Tuborg.Angry

pdrhan
Thorleif skrev:
kylling skrev:
Thorleif skrev:
Djengis skrev:

Men kan da arrangeres.

Når vi nu er ude på øretæver så:
Jo, men der er jo også det ved glædespiger (ludere) at dem betaler man jo ikke for sex men for at de skal skride når man er færdig ikke!!!Grin

Og der kan de længste 20min i hans liv blive virkelighed...det er fra han er "kommet" til taxaen ankommer.... :-)
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

roald
BJ skrev:

JA, husk at spørge om prisen , har også i reberbahn i hamburg betalt 500kr for et lille glas champagne, var ved at gå bagover da regningen kom ,havde jo været flink at give et glas til pigerne ved bordet

Frank
BJ skrev:

Så skal den *&%=¤% også være kold!Frown

bimmelim
Ja der er da ikke noget at sige til at de skal have de penge for pigerne og drikkevarer her hjemme.
Vi er jo ikke i Thailand hvor en cola koster 3kr i kiosken vel Shock
Om man kan finde go go barer i Danmark til Thaipriser ja det kan man jo sige sig selv det slet ikke kan lade sig gøre.

www.kgi.dk
Baht-man
Takker for de svar der er kommet!
Så er der jo go go barer undenfor KBH, men det er ikke så åbenlyst kan man sige.
En google søgning på NIGHT CLUB, giver hvertifald en del links at gå efter.
Vil kigge på labelle i Århus, ser da ok ud.

Skriv endelig, hvis der er flere erfaringer! Wink

Payanak
Champagne til 6000,- kr. Grin Hvem fanden...?

Nu ved jeg endelig hvad jeg skal lave hvis jeg nogen sinde vender tilbage til DK.
Jeg åbner squ en go-go...Grin

Badladz
Har oplevet at der bruges en årsløn på en festlig aften, syns selv at narrefisse kan købes for dyrt.

Den dyreste flaske kan koste over 50.000.

Personalet de steder snyder mere end man kan opleve i asien.Grin
Redigeret af Badladz d. 21/02-2009 18:05

http://badladz.com/

"marriage is the most expensive form of prostitution"

http://www.estimates2u.com/freelancer.htm
Spring til debat: