Se indlæg|
Køb af Gameboy
|
|
| Joern |
Lagt på d. 05/06-2005 00:40
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Hejsa En kammerat fortalte mig at det er meget billigere at købe Gameboy i Bangkok i forhold til i Danmark. Nu er den jo afløst af Nintendo DS. Er der nogle der ved hvor meget den cirka vil koste i bangkok og hvor jeg kan købe den? Jørn |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 05/06-2005 10:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
hvad er det for en af dem du vil vide pris på? gameboy købte jeg i marts måned for 4000 bath stykket. jager |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 05/06-2005 10:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
elektronik er somregl lige så dyrt i thailand som her hjemme men hvis du skal købe elektronik i bangkok så tag til pratunam plaza Redigeret af h d. 05/06-2005 10:49 |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 05/06-2005 13:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
du har ikke helt ret her henrik, en gameboy i DK koster 1000 kr. så ville det da være tåbeligt ikke at handle den i thailand hvis man nu skal have den. jager |
|
|
|
| Joern |
Lagt på d. 06/06-2005 11:38
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Tak for svarene. Det er Nintendo DS jeg går efter, da den alm. Gameboy jo efterhånden er forældet. Er den for dyr, går jeg efter Gameboy Advance SP i stedet for, så hvis der er nogle der har priser på de 2 modeller, vil det være en stor hjælp. På forhånd tak Jørn |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 06/06-2005 12:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
henrikr skrev: men hvis du skal købe elektronik i bangkok så tag til pratunam plaza Hej Henrik, Er det mon Pantip Plaza du mener ?(ikke langt fra Pratunam Markedet). http://www.pantip... M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Maltese Falcon |
Lagt på d. 06/06-2005 12:37
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 35 |
jeg ka huske pokemon bølgen ramte dk for nogle år siden. jeg husker også at et enkelt spil til gameboy(inklusiv pokemon) kostede ca 500kr - i thailand købte jeg 3 gameboy spil. 1 med 13 spil på, en med 32 spil og en med over 150 spil(inkl. 3 forskellige pokemon på den ene og 2 på daværende tidspunkt ikke-udgivede pokemon spil på en af de andre) samlet pris? ca 2500 baht |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 06/06-2005 14:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
falang yao skrev: henrikr skrev: men hvis du skal købe elektronik i bangkok så tag til pratunam plaza Hej Henrik, Er det mon Pantip Plaza du mener ?(ikke langt fra Pratunam Markedet). http://www.pantip... M.v.h., M. Rasmussen ![]() hej ups ja selvfølgelig er det det undskyld fejlen fik lige rodet rundt i dem |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 06/06-2005 15:25
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
det er advanse sp jeg gav dig prisen på. jager |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 06/06-2005 15:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
Hejsa alle sammen derude bag skærmene... Jeg synes da godt det kan betale sig at købe elektronik derude..Vi købte et Fuji digital kamera S 5500 i Khon Kaen ( Ved Big C shopping mall ). Den samme model herhjemme er godt 1700 kr dyrere, og det var endda et tilbud vi så hos en fotoforhandler på frederiksberg. Ligeledes da vi købte stereo anlæg og karaokee anlæg til vores hus i thailand ,jamen det var da langt billigere end herhjemme. Spil til gameboy,gameboy konsol osv er da også billgere ....så ... KØB KØB KØB. |
|
|
|
| werner4398 |
Lagt på d. 06/06-2005 19:48
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
jeg kom jo hjem i sidste uge fra phuket , og i patong købte jeg et hav af nye game boy spil til ungerne ....til 65 kr pr stk .....og de virker sq ..........jeg fik osse priser på den nye ds ....ca 1500 kr og så er der jo ikke noget sparet ......![]() ![]() ![]() ![]() FUCK ......SORRRY ...JEG SAVNER THAILAND .....![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 07/06-2005 17:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Spil (og selvfølgelig ikke mindst kopispil) er billigere i Thailand og det gælder også spil til Gameboy. Hardware er en anden sag, det er som oftest marginalt billigere i Thailand med hvad så med garantien? Og iøvrigt fåes megen hardware billigere i Tyskland i online forretninger end i thailand hvor man tilmed kan bruge garantien til noget. Så køb spil i Thailand og hardware andetsteds. Simple as that. rinpoche Redigeret af rinpoche d. 07/06-2005 17:37 |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 07/06-2005 19:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
det er også min erfaring![]() |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 07/06-2005 22:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
det da rart henrik, så er der da noget du har erfaring i. jager |
|
|
|
| Christian |
Lagt på d. 08/06-2005 09:45
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Hej. Nu skal jeg jo ikke være lyseslukker men Dansk told tillader kun at indfører for 1350 kr. fra ikke EU land. Jeg har selv rejst 7 gange til Thailand, og er et par gange kaldt til side for at åbne kufferten. Jeg har aldrig fået en bøde men har dog i begge tilfælde fået en advarsel om ikke at indfører for mere end loven tillader. Det har nu mest været til til mine teenager døtre jeg har haft med. Jeg ved ikke om der vil være samme forståelse fra tolderen hvis jeg medtog for flere tusinde kroner elektronik. Mvh./Christian ![]() |
|
|
|
| Christian |
Lagt på d. 08/06-2005 09:48
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Hej igen. Mener selvfølgelig tøj til mine teenager døtre og ikke som ovennævnt skrevet. Mvh./Christian ![]() |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 08/06-2005 10:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
hvis man tager manglende garanti og evt. risiko for bøde, told og moms i cph lufthavn i betragtning så vill jeg holde mig fra indkøb af elektronik i thailand beløbet man evt. sparer er for lille til det men tag en tur over singapore der er virkelig mange penge at spare (hvis man altså ikke bliver taget i tolden)
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 17/07-2005 12:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Hej vi er selv lige kommet hjem fra Thailand....har lige købt et Gameboy ADVANCE spil til datteren med 172 spil i - det kostede i MBK center i BKK 750 THB og en tilsvarende Gameboy AD kunne der fås for ca 4800 THB - i SIN koster samme GAmeboy Ad ca 170 S$ , så det kan helt klart betale sig at købe i BKK istedet for SIN hvor alt er dyrere! |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 18/07-2005 06:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
vi købte 1 pokomon spil og en taske og en gameboy advance for 4.400 i forige uge på sukrumvit jager |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















