Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
SAS beholder Bangkokrute i Danmark
|
|
| L |
Lagt på d. 11/02-2009 23:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
SAS beholder Bangkokrute i Danmark ................................................... Men danske turister med hang til Thailands ørige kan ånde lettet op, for luftfartsselskabet har besluttet, at man vil øge trafikken til Bangkok fra København. Derimod lukker man helt ned for destinationen i Stockholm, skriver Svenska Dagbladet..... osv osv http://borsen.dk/...ed/150980/ |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 12/02-2009 08:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Skulle da også være underligt andet - Er en af de eneste ruter de tjener penge på....
|
|
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 12/02-2009 22:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
Lyder da ret mærkligt at SAS lukker rute stockholm - bkk ned... synes der var mange flere svenske end danske turister som tager til Thailand hvert år. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 12/02-2009 23:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Det handler om at holde det hele i så få lufthavne som muligt, for at mindske udgifter til groundcrew, fly-slots osv... Det er billigere bare at bede svenskerne om at commute til CPH
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 13/02-2009 07:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Locturian skrev: Det handler om at holde det hele i så få lufthavne som muligt, for at mindske udgifter til groundcrew, fly-slots osv... Det er billigere bare at bede svenskerne om at commute til CPH ![]() Jeg tror nu ikke det er så enkelt. Hvis man skulle følge den logik, så ville det optimale være ikke at være i nogen lufthavn overhovedet, for så ville omkostningerne være nul. Men ok - det ville vel egentligt være optimalt for SAS - har de ikke haft underskud i flere år? De har i hvert fald haft den blodigste sparekniv fremme i mange år. |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 13/02-2009 09:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
Det er et samlet set SAS der har monster underskud. Derfor´har man vel kigget på lønsomheden for de eneklete ruter udi den store verden. Så på den måde at få de dårligeste væk fra deres tilbud. |
|
|
|
| Isan |
Lagt på d. 13/02-2009 09:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
hvad havde SAS selv forventet ? det er ikke mange selskaber som har fået overskud af at strejke som vinden blæser her i DK.
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 20/02-2009 04:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Biletterne frem til juni måned er sygt billige. Jeg gav 5300 i julekalender tilbud, nu kan jeg få den samme billet til 4500. ![]() Det er fandme da billigt direkte til bangkok. |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 20/02-2009 08:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Billigt 4.034,- retur til Bangkok med FDM-TRAVEL og THAI http://www.1-1por...omerID=515 Kim
|
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 20/02-2009 09:14
|
|
Godt spottet kro90 Dog skal man være opmærksom på at prisen er med 1 barn. Jeg har lige talt med FDM og prisen for en voksen UDEN de 2 overnatninger er 4555. Stadig billig må man sige. ![]() |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 20/02-2009 09:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hej Django. Sorry var not lidt for hurtig, blev "blændet" af den gode pris. Her er så tilbudet i sihn helhed. Supertilbud med Thai Airways til Thailand Rejs i perioderne 15. april - 23. juni og 2. august - 1. oktober 2009. Bangkok - startpakke inkl. fly og 2 nt. på 4* hotel pr. pers. fra 4.034,- Krabi - inkl. fly og 2 nt. på 4* hotel i Bangkok og 10 nt. på 3* hotel i Krabi pr. pers. fra 5.611,- Phuket - inkl. fly og 2 nt. på 4* hotel i Bangkok og 10 nt. på 3* hotel i Phuket pr. pers. fra 5.674,- Chiang Mai og Koh Samet - inkl. fly og 2 nt. på 4* hotel i Bangkok, 4 nt. på 3* hotel i Chiang Mai og 6 nt. på 3* hotel i Koh Samet pr. pers. fra 6.936,- Alle priseksempler er pr. person ved 2 personer og 1 barn under 12 år med direkte fly t/r fra København inkl. skatter/afgifter og dbl.vær. med opredning inkl. morgenmad. Inkl. transport fra lufthavne til hoteller. Bestil senest 2. marts på tlf. 70 11 60 11 Kim
|
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 20/02-2009 09:49
|
|
Kro90 prisen er nu stadig god i mine øjne. Jeg ringede efterfølgende til ThaiTravel, og hun var lige ved at falde af stolen for hendes bedste pris er 5400. Jeg bad om datoerne 28.8-18.9.2009,som bekendt er fredage, og THAI plejer at tage weekendtillæg, men det er tilsyneladende droppet igen og de 4555 er en rigtig god pris, så mon ikke de andre følger med ned ![]() |
|
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 20/02-2009 11:43
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
Det er fandeme nogle fede priser, husker ikke de nogensinde har været billigere, konen kan ikke få fri, så måske skulle man lave en herretur og de lidt på det indre bangkok i en 14 dage...![]() |
|
|
|
| Tumut |
Lagt på d. 20/02-2009 17:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
L skrev: SAS beholder Bangkokrute i Danmark ................................................... Men danske turister med hang til Thailands ørige kan ånde lettet op, for luftfartsselskabet har besluttet, at man vil øge trafikken til Bangkok fra København. Derimod lukker man helt ned for destinationen i Stockholm, skriver Svenska Dagbladet..... osv osv http://borsen.dk/...ed/150980/ det kan godt være de øger trafikken fra københavn til Bangkok, men det mærker vi ikke vi købte i januar 2 stk billetter voksen retur cph-bkk-cph 2 maj-17 maj og en enkelte børne billet kun en vej bkk-cph 17 maj pris billigt 2 x 4452 kr one way 1x 5442 kr ialt 14346 kr MEN så modtager man en mail idag at man skal kontakte dem. det gør man så og får så af vide at flyet den 2 maj er aflyst. det er ikke at øge trafikenen. jeg kunne få billet en anden dag eller flyve med lufthansa over frankfurt(uden tv/spil ved hver sæde). så ville jeg også skulle afsted 3 timer før og lande 15 min senere. jeg er godt klar over at sas gør det fordi der ikke er solgt billetter nok, men det er mega surt når det rammer en selv. nogle der har nogle gode fiduser til at man får lidt ekstra af det ene eller andet ved sas når de laver sådan et nummer |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 20/02-2009 21:27
|
|
Jamen så skal du bare sige at du vil ha pengene tilbage, og så benytte dig af tilbuddet i denne tråd, så sparer du oven i købet over 2000 kr |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 21/02-2009 09:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
prøv og se mit indlæg i den anden SAS indlæg, du kan sagtens komme afsted en dag fra eller til, billigt. SteenJ |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 21/02-2009 13:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Øv Øv som sædvanlig har de liiiiiiiiiige udsolgt af de billige billetter til Bangkok det sker underligt nok i 99% ( de har sku nok Aldrig været derde billige billetter) af de gange vor prisen er superlav?????, jeg håber at der var nogle der fik deres billetter inden prisen igen er røget op på 7000 kr. i august 2009. de 7000 kr er prisen i dag kl 11,00 hos FDM i Lyngby ( snyd og bedrag) og skatten er tilfældigvis også steget inden for de sidste 24 timer ????
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| Djengis |
Lagt på d. 21/02-2009 14:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
Samme skete her - mine bookede billetter blev lavet om (havde ikke nået at betale dem) og steg meget. Men blev af MyTravel tilbudt billetter med Singapore Airlines til 5000 for tur retur i marts... Godt nok længere rejsetid - men stadigt små 2000 kr billigere. Det gælder om at nyde livet mens man har det
![]() |
|
|
|
| Baht-man |
Lagt på d. 21/02-2009 16:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Jo man skal være om sig, med de priser der er hele tiden! Bare være vågen og det hele.. Dog ser det ud som om (?), at SAS ikke flyver CPH-BKK om lørdagen. Ikke på de søgniger jeg har lavet på www.sas.dk, har det set sådan ud. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 21/02-2009 17:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
kanut skrev: Øv Øv som sædvanlig har de liiiiiiiiiige udsolgt af de billige billetter til Bangkok det sker underligt nok i 99% ( de har sku nok Aldrig været derde billige billetter) af de gange vor prisen er superlav?????, jeg håber at der var nogle der fik deres billetter inden prisen igen er røget op på 7000 kr. i august 2009. de 7000 kr er prisen i dag kl 11,00 hos FDM i Lyngby ( snyd og bedrag) og skatten er tilfældigvis også steget inden for de sidste 24 timer ????Så må du spare ved at bo på Stable Lodge ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

det sker underligt nok i 99% ( de har sku nok Aldrig været derde billige billetter)