Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Rejse med SAS
|
|
| Peter |
Lagt på d. 24/02-2009 14:38
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Hej. Skal for første gang rejse med SAS istedet for Thai. Nogle gode/dårlige erfaringer med dem?? |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 24/02-2009 14:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Jeg har tit rejst med SAS, jeg har kun godt at sige om dem God tur.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 24/02-2009 14:49
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Foretrækker SAS fremfor TG pga. deres personlige onboard entertainment system, hvert sæde har sin egen skærm. Og så passer afgangstidspunktet 22.35 fra CPH noget bedre til vores døgnrytme, fremfor TG 14.35 fra CPH, hvilket med usvigelig sikkerhed medfører jetlag for vores vedkommende. |
|
|
|
| Peter |
Lagt på d. 24/02-2009 14:51
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
og det skulle være rimelige nye fly med skærme ved hver plads osv., ikk?? |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 24/02-2009 18:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Jeg mener man sidder bedre i Thais gamle fly. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 24/02-2009 18:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Jeg har fløjet men Thai hver gang og er yderst tilfrdes både med service og komfort det eneste må jeg sige er, at det ville være rart med et nyere fly på ruten KBH-BKK så der som skrevet før på siden er skærm til hver sæde det mangler men ellers er jeg meget tilfreds med Thai. MVH.BJ |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 24/02-2009 18:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Sas er helt klart bedre! de har droppet den varme morgenmad der plejer at bestå af æg pakket i sølvpapir fy for pokker,så hellere en god kop kaffe med et stykke knækbrød til..........Thai har meget at lære! ![]() |
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 24/02-2009 19:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
Thai's sæder er bedre efter min mening og deres crew er søde, men jeg bruger SAS, deres priser er lidt billigere er min erfarning og så skal man jo støtte scandinavien..hehe ) og ja, så passer SAS' flytider rigtig godt...bedre udnyttelse af rejsedagene... |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 24/02-2009 22:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
SAS er fint nok! Godt IFE system (IFE=In Flight Enterteinmant), spil, film, musik! Maden er flymad , så det skal du ikke regne med giver kokkehuer!Men som andre skriver, tidspunktet for afrejse, spare dig for en masse "jetlag"
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 24/02-2009 23:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
ved ikke om det er kun mig, men synes at på SAS er mere ro end TG, virker som om der ikke er så mange "larm" af halv danske børn på fly. |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/02-2009 01:13
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jeg elsker sas, får altid rabat og denne gang fik jeg 500 kr til næste tur da jeg klagede over et løst sæde nice![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 25/02-2009 01:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Rejser selv med SAS d.9/3! Håber på en god tur! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Allan73 |
Lagt på d. 25/02-2009 08:41
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Hej Peter Jeg har dette svar på det første indlæg: Flyene fra SAS er noget nyere end F. eks. Thai airways. Og du har din egen underholdnings skærm. Jeg er et par gange været uheldig med stewarderne på SAS afgange fra KBH. Det har været nogle unge svenskere der har virket meget ligegyldige og uproffesionelle. Nærmest sjasket mad og drikke vare foran dig og virket fornærmet hvis man havde et ekstra ønske. Jeg har ikke følt mig velkommen eller tilskyndet til at benytte SAS en anden gang. Jeg har dog også haft gode ture med SAS, men det er ligesom om at jeg husker de andre bedre. Alt i alt foretrækker jeg at rejse med Thai. Mere hyggeligt og altid høflig betjening. Generelt til bedømmelse af Flyselskaber: Jeg rejser meget og min erfaring er at ens fly rejser er meget afhængige af hvem der ellers rejser på samme fly. Fulde højrøstede personer og små larmende børn der løber frem og tilbage eller sidder og sparker på ryggen af ens sæde kan man opleve i de fleste flyselskaber. Specielt børnene kan være et problem når man rejser meget til og fra Kina. Her lader til at være normalt at forældrene rejser på business og så parkere ungerne på monkey class hvor stewardesserne så må tage sig af dem. IKKE noget jeg er tilhænger af. Ha' en god dag. Allan |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/02-2009 08:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Thai skrev: Jeg mener man sidder bedre i Thais gamle fly. Jeps sæderne er bredere og længere benplads, grundet manglende entertainment system. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 25/02-2009 15:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Sidst jeg rejste med Thai var der gratis udskænkning på hele turen, selv om dåserne sad mindre løst end tidligere. Sidst jeg rejste med SAS skulle man selv betale for drikkevarer mellem måltiderne. |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 25/02-2009 15:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
mindre sprut, mere ro.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 25/02-2009 17:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
De gange jeg har rejst med Thai har der også været gratis drikkevarer alt fra vand til Vodka-juice og maden var sgu i topklasse begge måltider. MVH.BJ |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 25/02-2009 18:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
BJ skrev: De gange jeg har rejst med Thai har der også været gratis drikkevarer alt fra vand til Vodka-juice og maden var sgu i topklasse begge måltider. MVH.BJ Så kan det ikke være på monkey class du rejser, for det hunde æde der bliver serveret der er uspiseligt, jeg er taknemlig for der er Bugerking i Kastrup og Bangkok lufthavn så jeg kan spise inden jeg flyver. |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 25/02-2009 19:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
Er der ikke noget med en gratis indenrigsflyning hvis man rejser med Thai ? |
|
|
|
| toomuchdenmark |
Lagt på d. 25/02-2009 19:34
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
Jo der er inkluderet en indenrigsrejse
[
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

) og ja, så passer SAS' flytider rigtig godt...bedre udnyttelse af rejsedagene...
, så det skal du ikke regne med giver kokkehuer!