Se indlæg
 Udskriv debat
billetter......
dutling68
jeg ville bare lige høre om der er nogle som har nr til dem inde på halmtovet som sælger flybilletter altså den nye på forhånd tak..
Redigeret af dutling68 d. 14/06-2005 00:52

h
falang yao har de hedder atc. asian travel center

John
De hedder

Asian Travel Centre
Halmtorvet 6
1700 Kbh. V.

tlf: 33262612

John
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
dutling68
mange tak for hjælpen Grin
Redigeret af dutling68 d. 13/06-2005 21:32

christian-s
Jeg har nu for anden gang brugt ATC og været tilfreds indtil videre. Denne gang var det med kort varsel en Thai Air direkte tur/retur billet ud 2/7 og hjem 3/8 som jeg fik til 7300 kr.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

Christian
Hej.
Jeg er ikke helt sikker (da jeg ikke har kikket ordentligt efter) men prøv at se SAS's Østen tilbud. Det er da meget billligt.

Mvh./Christian

dutling68
det var til en af mine venner som skulle af sted han skulle give 5650 med fin air afrejse 20juni hjem 20juli så det er vel ok.........

falang yao
Hi Folks,

Jeg skulle måske lige benytte lejligheden til at præciserer/rette den (mis)opfatelse om A-T-C.
De formidler rejser/flybilletter til ALLE FLYSELSKABER:
Aeroflot -Air France-Air India-Alitalia-Austrian Airline-British Airways-China Airlines-Finnair-Gulf Air-Iranair-Japan Air-KLM-Lufhansa-LOT-Malev-Olympic Airways-PIA-Quantas-SAS-Singapore Airlines-Thai Inter-Turkish Airline.
Bare for at nævne nogle selskaber, som kunne have interesse for OS, der skal til Thailand. Det har tit været nævnte at hint selskab var bedre end den anden, det er op til jer, jeg er tit kommet frem med nogle tilbude med Thai Inter (jeg får ingen rabat eller % hos dem), af den eneste grund at mange foretrækker at flyve NON STOP, til og fra Thailand.
Videre flyvning til Australien-Singapore- Malaysia-Laos-Cambodja, og selvfølgeligt indenrigs i Thailand, kan også arrangeres.

Skal I til London-Paris-Rom,New York eller RIO, kan det også klares.

M.v.h., M- Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 17/06-2005 16:39
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

jager
jeg købte mine billetter hos dem til cambodia, da jeg var der tidliger på året.

jager

Spring til debat: