Se indlæg
 Udskriv debat
Bryllup i Thailand
NOLF
Hejsa

Jeg og min kæreste ønsker at holde bryllup i Thailand til næste år. Hvilke muligheder har vi for at få Ambassadøren, en dansk præst eller lign. til at vie os i Bangkok.

Brylluppet skal foregå på Marriott Resort and Spa i Bangkok så lokationen burde være ok.

Hjælp os Smile

Venlig hilsen
NOLF
As western men we still have a lot to learn!
 
clydehaumann
The Scandinavian Church in Bangkok
62 Sukhumwit 33
Bangkok 10110
Tel: 02-261 5750
E-mail : [mail][/mail]
Web:
http://www.skut.com/


Maaske kan du faa svar paa dine sporgsmaal her.

Du kan ikke blive gift paa ambasaden.
Redigeret af John d. 15/06-2005 16:48
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/
 
http://thaidanishservice.com
NOLF
Ok, men er det muligt at få ambassadøren til at vie os på hotellet?
As western men we still have a lot to learn!
 
Spring til debat: