Se indlæg
 Udskriv debat
Condo hvad syntes i
Thongthai
Sidste år ville jeg have en condo i Samut prakan derfor betalte jeg
bookingen på 4-5tusinde bath.Efterfølgene fik jeg kolde fødder
da firmaet ikke fik de samme ordre som før.Finanskrisen havde sat
sit spor.Derfor skrottede jeg ideen med denne condo.
Jeg ville havde haft condoen i blok b på 55m2over swimmingpoolen.
Nu er jeg blevet lidt hook igen og tænker på at nøjes med en studio.
Prisen på 55m2 var ca2mill.
Der er 3 blokke i projektet hvor de 2 blokke nu er booket og priser
er sat op.

Condoen ligger lige ved siden af en kæmpe lotus med biograf.
Om 3 år vil der være skytrain i nærheden.

Jeg ville gerne høre jeres kritik eller ros til dette project.

http://www.condos...

sank
Smile Det ser da nydeligt ud ? men jeg vil aldrig investere i noget der ikke er færdigt. Jeg syntes der har været en del skrækhistorier ? men vanskeligt at rådgive om Frown

BJ
Ja det ser da meget godt ud efter animationen, men de har glemt Aircondition'en på tegningerne.
Så jeg gad nok vide hvodan de vil holde den pæne facade.
når der er kommet aircondition op for jeg syntes altid de skæmmer bygningerne totalt
når der er alle de hvide ventilatorkasse der sidder udenfor, og det vil de uundgåeligt komme til.
men ellers ser det da meget fint ud.
MVH.BJ

nielsen87
Thongthai skrev:
Jeg ville gerne høre jeres kritik eller ros til dette project.
http://www.condos...

Jeg har ikke tjekket ind på det link du henviser til så har ingen mening om lige netop det, men generelt er situation sådan at man står sig bedst ved at tage sank's ord om ikke at investere i nogetsomhelst ufærdigt byggeprojekt i Thailand, yderst alvorligt. Er du meget hook'ed - så find lige ud af på hvilken måde dette byggeprojekt skulle kunne klare sig bedre end det hav af tilsvarende byggeprojekter, der bukker under på stribe uden (officiel) evne til at tilbagebetale diverse depositum.

Thongthai
Er godt klar over risikoen ved at købe før færdigt.
Kommer ikke derned før Januar og der skulle det vidst nok være
færdigt.

Nå men jeg skulle også bare høre hvis der var nogle der kendte
til området og om det er et godt køb eller hva.

jeg undrer mig tit hvorfor nogle reelt øsker at købe bolig herude , jeg sidder selv i en 2 værelses lejlighed på 68 m3 nær Chang wathana , jeg giver 8500 for dette hver måned , godt nok ikke skytrain eller swimmingpool , men er alligevel tæt på alting på under en ½ time er jeg i centrum .

sank
SmileSmile Tja jeppe for 5 år siden gav vi ca. 200000 for en Lejlighed med swimmingpool hav udsigt osv. Med e net forsikring og fællesudgifter til vagt og pasning af arealer. ca. 9000 bat. om året. Men ellers kan det være rigtigt alt efter hvor meget man er her om året ?? Smile

FCKdk
Det ser flot ud og hvis prisen er rigtig, skal du da bare slå til!
Men hvor tit er du i Thailand, du skriver du først kommer til Januar, så ville det ikke være mere fornuftigt at leje????Wink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

nielsen87
Jeppe skrev:
jeg undrer mig tit hvorfor nogle reelt øsker at købe bolig herude , jeg sidder selv i en 2 værelses lejlighed på 68 m3 nær Chang wathana , jeg giver 8500 for dette hver måned , godt nok ikke skytrain eller swimmingpool , men er alligevel tæt på alting på under en ½ time er jeg i centrum .

En af grundene kunne være at en ejerbolig (sommetider) kan sælges med fortjeneste. Vi (konen og mig) købte et shophouse i Chiang mai for 3,0 millioner baht i august 2006. Solgte det for et par uger siden (marts 2009) for 3,7 millioner. - Fordelt: nul husleje i 2 1/2 år plus 700.000 Baht for besværet. Ganske vist siger den gyldne tommefinger regel at ejendomme ikke stiger i værdi i Thailand, men ingen regler uden undtagelser, ej heller her.

juj
Jeps Nielseen, men det kan ogsaa gaa den anden vej. Jeg kender flere der proever at saelge lige pt. Og det gaar mildestalt ikke nemt. Jeg sidder selv til leje, laekkert raekke hus, moderne moebler, fastnet tlf. 2 Giga byte internet kabel tv, vand og el, vagt og faelles pool. under 11000 Bath om maanden alt inc. Og det er paa Phuket,
Priserne rasler ned her i oejeblikket, baade dem der er til leje og til salg.
Ogsaa er der den Kaempe fordel, at man kan flytte i en hast, hvis det politiske klima skulle forvaeres her, uden man mister en masse penge.

køb aldrig noget der ikke er færdigt
og hvorfor ik bare leje så kan man jo flytte når krisen krasser eller du bare ik gider være der mere
thailand ændre sig jo hele tiden

Spring til debat: