Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Lejlighed til leje i Pattaya - 25.000 THB.
|
|
| Lars Lang-Danmark |
Lagt på d. 27/03-2009 00:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
new studio condo for rent – 46 m2 - 6. Floor with elevator at Soi 1 in Pattaya, only 150 m. from Pattaya Beach. Price: 25.000 thb per month + deposit 2 month Ved interesse kontakt mig på: "Gå igang med det mulige, istedet for at tale om det umulige"
http://www.youtube.com/watch?v=CHtVBN--AoU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 27/03-2009 03:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Ikke for at gøre mig klog. Men det er vist længe siden, at du har checket udlejnings priserne. Blot til hjælp og orientering. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/03-2009 06:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
VIP skrev: Ikke for at gøre mig klog. Men det er vist længe siden, at du har checket udlejnings priserne. Blot til hjælp og orientering. Ja 25.000 rækker endog meget langt i Pattaya. |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/03-2009 06:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
vandango skrev: VIP skrev: Ikke for at gøre mig klog. Men det er vist længe siden, at du har checket udlejnings priserne. Blot til hjælp og orientering. Ja 25.000 rækker endog meget langt i Pattaya. Gode to værelses lejligheder i Jomtien kan lejes for ml. 12 og 18 tusinde i Jomtien. Soi I i Pattaya virker ikke særlig attraktiv på mig, langt væk fra meget. Men heldigvis er der den frie vilje, fri vilje til at leje, eller til at lade være. :-D |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 27/03-2009 07:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Lars Lang-Danmark skrev: new studio condo for rent – 46 m2 - 6. Floor with elevator at Soi 1 in Pattaya, only 150 m. from Pattaya Beach. Price: 25.000 thb per month + deposit 2 month Ved interesse kontakt mig på: Ja den er faktisk meget dyr, i Soi 1 det er fandeme lagt væk fra alt og du skriver heller ikke særlig meget hverken om der er adgang til pool - security osv. MVH.BJ |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 27/03-2009 07:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Lars Lang har jo opgivet en mail adresse hvis man er interesseret...........
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| steen nielsen |
Lagt på d. 27/03-2009 08:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 141 |
Det er sgu godt nok utroligt, hvis i ikke skal leje, eller syntes det er for dyrt, så bland jer uden om, den er hel gal hver gang der ikke lige er, noget til minus 100 Bath. Det var bare lige det, rigtig god dag til alle
Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 27/03-2009 09:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
Så, så, små slag! Man har vel lov at kommentere, det er vel for h..... et debatforum det her, ikke? Vil man reklamere må man være forberedt på feedback. 25.000 i Pattaya? Aldrig nogensinde, alt, alt for dyrt! Annoncer hellere et andet sted hvor der er knap så mange garvede Thailand-rejsende... JackH Redigeret af JackH d. 27/03-2009 09:41 |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 27/03-2009 11:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Redigeret af Klovn d. 27/03-2009 14:33 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/03-2009 17:39
|
|
http://www.diamon...suite.html http://www.diamon...ities.html Ingen rengøring, rigtig ferie. Saftige bøffer fra foodland, pålæg hos tops og brød fra den tyske bager m.m. - plus de lækre thairetter som fruen tryller frem. Skal jeg slippe de store slanter, bliver det ovenstående lejlighed. |
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 27/03-2009 18:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
jeg synes det er fornuftigt at folk kommenterer på prisen, som en slags vejledning til dem som ikke måtte kende prisniveauet...kan være en stor hjælp, så tak til jer. JJ Redigeret af Johnson d. 27/03-2009 18:34 |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 27/03-2009 18:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
JackH skrev: Så, så, små slag! Man har vel lov at kommentere, det er vel for h..... et debatforum det her, ikke? Vil man reklamere må man være forberedt på feedback. 25.000 i Pattaya? Aldrig nogensinde, alt, alt for dyrt! Annoncer hellere et andet sted hvor der er knap så mange garvede Thailand-rejsende... JackH .... små slag, selv tak!!!! 25000 thaibath behøves ikke at være dyrt!!!! Jeg har ikke set hvad det er for en lejlighed han lejer ud, men det at noget koster en bunke penge, derfor kan den jo godt være komfortabelt / kunstnerisk indrettet eller på anden måde repræsentere en vis form for herlighedsværdi, som måske berettiger en leje som andre syntes virker som åger. Hvis en given lejer f. eks. er meget interreseret i natte- livet ville det jo også være ganske naturligt at leje i Pattaya, der er jo så mange andre ting man kan lave der, når "den lille fritte ikke vil stritte". Pattaya og omegn er fyldt med udflugtsmuligheder, bl. a. golfbaner, templer, naturparker, uanede indkøbsmuligheder. I ny og næ, en musikfestival, internationale sports-arrangementer /turneringer (golf,tennis,løbe-marathoner,motorsport) Bl. a. gæstede Danmarks egen tennis-babe, Christina Wozniacki, Pattaya-open tennisturneringen i februar 2009. 25000 Thb. er ca. prisen på lidt over 300 Ekstra-blade, forskellen er bare at man ikke behøves slå op på spalterne bagi, for at finde ud af hvor man finder lidt billigt "wannabe-kærlighed" eller en lige på og hårdt shorttime-ydelse. Hver sin smag!!!! ![]() ![]()
Redigeret af FCKdk d. 27/03-2009 18:37 __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 27/03-2009 18:40
|
|
steen nielsen skrev: Det er sgu godt nok utroligt, hvis i ikke skal leje, eller syntes det er for dyrt, så bland jer uden om, den er hel gal hver gang der ikke lige er, noget til minus 100 Bath. Det var bare lige det, rigtig god dag til alle ![]() ![]()
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/03-2009 18:42
|
|
"Bl. a. gæstede Danmarks egen tennis-babe, Christina Wozniacki, Pattaya-open tennisturneringen i februar 2009." Ja det var en dejlig oplevelse. |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/03-2009 19:00
|
|
FCKdk skrev: 25000 Thb. er ca. prisen på lidt over 300 Ekstra-blade, forskellen er bare at man ikke behøves slå op på spalterne bagi, for at finde ud af hvor man finder lidt billigt "wannabe-kærlighed" eller en lige på og hårdt shorttime-ydelse. Hver sin smag!!!! ![]() ![]() ![]() Ja. Og 25.000 Bath er prisen på mindst tre gode lejligheder i Pattaya eller Jomtien. Men det finder folk jo selv ud af, hvis de smutter ud og kigger på varerne. Redigeret af d. 27/03-2009 19:01 |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/03-2009 19:56
|
|
jeg betalte sidste år midt i lav sæsonen næsten 30.000 baht der var ca. 75 m2 i den lejlighed, i view talay 2 men hvis der kun er 46 m2 ville jeg nok overveje at bo på et billigt sawadee hotel istedet. |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 27/03-2009 19:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
vandango skrev: "Bl. a. gæstede Danmarks egen tennis-babe, Christina Wozniacki, Pattaya-open tennisturneringen i februar 2009." Ja det var en dejlig oplevelse. Caroline mvh.filihankat |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 27/03-2009 20:37
|
|
filihankat skrev: vandango skrev: "Bl. a. gæstede Danmarks egen tennis-babe, Christina Wozniacki, Pattaya-open tennisturneringen i februar 2009." Ja det var en dejlig oplevelse. Caroline mvh.filihankat ....kært barn, mange navne, undskyld!!!! Jeg tror Jeg tænkte på Chrisina Aguilera, hun har en dejlig R..
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| kaersgaard |
Lagt på d. 27/03-2009 22:01
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Jeg mener godt at man kan gå ud med en pris 25000b , den er jo helt ny, går ud fra at den kvalitets mæsigt er i top, og man kan vel forhandle den ned på 20000. Soi 1 er ikke så slemt, der er ro, og det tager ikke mange minutter at komme, til de mere livlige dele af byen ![]() |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 28/03-2009 02:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
bkk skrev: jeg betalte sidste år midt i lav sæsonen næsten 30.000 baht der var ca. 75 m2 i den lejlighed, i view talay 2 men hvis der kun er 46 m2 ville jeg nok overveje at bo på et billigt sawadee hotel istedet. godt du syns det er billigt....... jeg mener nu du er blevet tørret godt i r.... view talay 2 er det billigsted at leje i Jomtien....... sååååååå jeg kan leje 2 vær. der på samme kvm. for under 18.000 baht pr. mdr. meget nemt endda....... og endda i højsæsonen så pral du bare min ven, for de har virkelig taget fat i en vis legmesdel på dig..... ordsprog siger: den kloge narrer den mindre kloge...... he he |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.