Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hejsa kon-dee
Du behøver ikke veksle herhjemmefra, danske penge går fint i thailand store sedler i hvert fald. Men ellers fungere visa kortet vist nok godt, bruger det ikke selv men der er vist noget med man kun kan få omkring 12000 bath alt afhængig af kursen.
Kan du så have en rigtig god tur og opfør dig ordenlig
hej Kon-dee man kan kun hæve 10.000 bath om dagen på sit visa kort og så koster det 35 kr hver gang man hæver på kortet så jeg vil foreslå at tage danske penge med og veksle dernede og så få en konto i en Thailandsk bank med hæve kort bruger det selv uden problemer mvh hua-hin ps god tur.
Vil foreslå at lave en konto i Skandiabanken og lave et Visakort der og så hæve til 0kr i gebyr
og med en indlånsrente på 1,60 % gir det da også lidt renter
10.000 er rigeligt for mig ellers laver jeg bare en hævestime hvis jeg ska bruge mere en uge senere
@ Hua- hin
Kan være der er forskellige regler fra bank til bank jeg kan hæve hvad der svarer til 2000 kr og med dagens kurs gir det vel ca 13.000 bath
Redigeret af neonthai d. 17/06-2005 20:38
hvis man hopper i en bank med sit kort og pas kan man hæve hvad man vil (næsten) visa har jo et loft på hvad man må hæve om måneden, er selv løbet tør et par gange her. så kan man kontakte sin bank i danmark og få nulstillet sit kort og så er man på banen igen.
jager skrev:
hvis man hopper i en bank med sit kort og pas kan man hæve hvad man vil (næsten) visa har jo et loft på hvad man må hæve om måneden, er selv løbet tør et par gange her. så kan man kontakte sin bank i danmark og få nulstillet sit kort og så er man på banen igen.
jager
Det er ikke alle steder man kan bruge visa-kortet til at hæve penge i bankerne. For et par år siden virkede automaten ikke udenfor en lille Bangkok Bank afdeling lidt udenfor Bangkok, så jeg forsøgte mig ved skranken inde i banken. Uden held. De kunne ikke hjælpe, da det ikke var et af deres egne kort, så jeg måtte finde en anden automat.