Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Min forlovede er netop startet på Thai Integration i Bangkok.
Underviseren hedder Clyde, han er dansker men har boet i Thailand i 40 år. Han taler flydende thai, dansk, engelsk og svensk (måske også andre sprog).
Jeg var personligt tilstede ved den første undervisning, og jeg synes han gør det rigtigt godt. Han er uden tvivl vant til at undervise.
Undervisningen foregår i Thai Integrations egne lokaler i Lat Prao hver lørdag fra kl 13-15.
Det koster 600 bath per time - men det er prisen uanset om du er 1 eller 4 personer. Lige nu går der kun min forlovede på deres begynderhold, men hvis der kommer en deltager mere med, vil det altså koste per person 300 bath/time. Er der 3 personer vil det koste 200 bath/time, osv. Der betales normalt for 30 timer forud, men i dette tilfælde fik vi det sådan at hun kun betaler for 10 timer, og så kan vi altid forlænge derefter.
Lad mig vide hvis du/din kæreste er interesseret i ovenstående. Clyde kan kontaktes gennem deres hjemmeside hvis du har flere spørgsmål.