Se indlæg
 Udskriv debat
Hånden på låret
2182
Jeg er helt sikker på, at jeg vil få drøje huk fra dem, der føler sig trådt over tæerne eller mere følsomme steder over det jeg vil skrive, men jeg kan godt tage det!!!!!!!!!!!
Jeg har lagt mærke til, at rigtig mange danske mænd,som er gift/har kæreste med en thai, sidder med den ene hånd plantet godt og grundigt på konens/kærestens lår, når de sidder ved et kaffebord eller til spisning.
Det har jeg aldrig set i dansk/dansk forhold. Hvad er forskellen??????????
Og hvad betyder det, at man har sin hånd der??- denne dame er min!!!????, se hvor jeg elsker min kone/kæreste!!!????--eller hvad??????????

Min kone og jeg har snakket om dette fænomen, og hun siger, at hvis jeg gjorde det, ja så fik jeg sådan een på kassen, så det sang.
Jeg kan heller aldrig finde på at gøre det, jeg synes at det er noget meget barnligt noget at gøre, sådan store voksne mennesker, der ikke kan holde 'fingrene' væk fra konen/kæresten i den forholdsvise korte tid, det er at være sammen med andre.
Er det fordi de får for lidt på den dumme ? eller hvad?
Jeg har også set fotos fra Thailand med danske mænd, som er fotograferet sammen med den thailandske familie, hvor den danske mand sidder ved sin kone med hånden plantet fast på konens lår. Det ser altså ikke særlig intelligent ud, for at sige det mildt.
Jeg vil sku' blive ret flov, hvis det var mig selv!!
Hvad siger I andre???
Redigeret af 2182 d. 05/04-2009 01:49

Top High Class Fashion
Jeg har boet her ude i 10 år og verte gift 2 gange med Thai piger det er ikke noget jeg bruger og heller ikke noget jeg har set du må vide meget om Thailand og Thaier af en der ikke har været her ude
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
2182 skrev:
Jeg er helt sikker på, at jeg vil få drøje huk fra dem, der føler sig trådt over tæerne eller mere følsomme steder over det jeg vil skrive, men jeg kan godt tage det!!!!!!!!!!!
Jeg har lagt mærke til, at rigtig mange danske mænd,som er gift/har kæreste med en thai, sidder med den ene hånd plantet godt og grundigt på konens/kærestens lår, når de sidder ved et kaffebord eller til spisning.
Og hvad betyder det, at man har sin hånd der??- denne dame er min!!!????, se hvor jeg elsker min kone/kæreste!!!????--eller hvad??????????

Min kone og jeg har snakket om dette fænomen, og hun siger, at hvis jeg gjorde det, ja så fik jeg sådan een på kassen, så det sang.
Jeg kan heller aldrig finde på at gøre det, jeg synes at det er noget meget barnligt noget at gøre, sådan store voksne mennesker, der ikke kan holde 'fingrene' væk fra konen/kæresten i den forholdsvise korte tid, det er at være sammen med andre.

Jeg har også set fotos fra Thailand med danske mænd, som er fotograferet sammen med den thailandske familie, hvor den danske mand sidder ved sin kone med hånden plantet fast på konens lår. Det ser altså ikke særlig intelligent ud, for at sige det mildt.
Hvad siger I andre???

Jeg tror at det er et udtryk for usikkerhed. Og det viser efter min mening at de par ikke har så meget sammen.

Prøv at se på gaderne, der er ingen par, farang og thai pige, som holder hinanden så kraftig i hånden når de går, som to der er på vej hjem til mandens værelse lige efter at de har mødt hinanden på pigens bar.

Redigeret af d. 05/04-2009 04:18

JackH
He-he...

Godt emne, der skal nok blive gang i den - IGEN!!

Jamen, det er da simpelt:

Den vestlige imperialist og hulemand har nu endelig fået nedlagt byttet, og placerer efterfølgende sin klamme hulemands-hånd på hende, og signalerer dermed til alle andre han-dyr:

HUN ER MIN!

Prøv også at lægge mærke til hvor mange mænd der her på DTW udstiller deres thai-kæreste/kone med billede og det hele, altså som avatar...

Underligt.Frown

JackH

JEG SYNES IKKE DU HAR RET I DEN PÅSTAND, OG JEG VILLE VÆRE FLOV OVER AT INRØMME AT JEG HAR EN VOLDELIG KONE, SOM DU ÅBENBART HAR.

Kalasi
Skal alting absolut gøres til et problem? –
Bringer lige et billede fra min forlovelsestid, og udfra de foregående indlæg kan jeg udlede:

i297.photobucket.com/albums/mm214/Sune_2008/Februar120.jpg

1. Min kone er en besiddende type.
2. Hun fortjener én på skrinet.
3. Hun er usikker.
4. Vi passer ikke sammen.
5. Hun er en vestlig imperialistisk hulemand.
6. Jeg er en underlig skid, fordi jeg bringer billedet.

Kalasi

Saendaeng
I de danske forhold ser jeg nu de står og snaver i hinanden og eller skal holde om dem når de går tur .

Dette er ikke noget jeg ser når jeg er hjemme i Thailand.
Kan da godt finde på at holde konen i hånden , når vi er ude at gå. Det er nu ikke fordi jeg ejer hende eller noget. Men sku nok fordi jeg er glad for hende..
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Kalasi skrev:
Bringer lige et billede fra min forlovelsestid, og udfra de foregående indlæg kan jeg udlede:

3. Hun er usikker.

Kalasi

Skide godt kalasi rigtig godt svaret hvorfor skal alt gøres til et problem, hvorfor ikke bare nyde livet man har det kun en gang og det er hurtigt overstået.

Frank
2182 skrev:

Hvad siger I andre???

Grin

Din stakkel.

Hvis du ikke har set det i dansk/dansk forhold, så er der ganske få muligheder:
1) Du er under 2 år (men så kunne du nok ikke skrive).
2) Du medlem af Indre Mission.
3) Du lever spærret inde i en kælder.

Og så tror jeg du trænger til, at der en der tager dig på kælent på låret for derefter at fortsætte nordpå. Du skulle prøve det. God fornøjelse.

JackH
jsh71 skrev:
Kalasi skrev:

3. Hun er usikker.

Kalasi

Skide godt kalasi rigtig godt svaret hvorfor skal alt gøres til et problem, hvorfor ikke bare nyde livet man har det kun en gang og det er hurtigt overstået.

Hmmm... Er du nu helt sikker på det?

Kan konen ikke lære dig noget om buddhismen og reinkarnation?

JackH

MIG jeg er ateist så det tvivler jeg stærkt på, og jeg er heller ikke gift, det er kun noget man tager hvis man vil væk hurtigere GrinPfft

MadsEJ
For mig har hånden på låret altid været der.
Også i mine danske forhold.

Hvorfor ? tja, det er rart ?
Jeg kan ikke holde fingrene fra min kæreste fordi jeg elsker hende ? syntes det giver en varme og tæthed, som jeg da gerne vil have hele tiden, og syntes da også det er enormt rart når det bliver gengældt.

Kan virkelig ikke se problemet. syntes det er meget underligt det du skriver. du må være blevet opdraget indremissionsk eller lign.

Og så syntes jeg sku egentlig det er lidt synd for dig, hvis din kone/kæreste ligefrem ville slå dig fordi du rørte ved hende. Måske jer 2 der har nogle problemer ?

Det er jo bare kærlighed- slap af.
Savner Thailand og min kæreste utroligt meget!

Saendaeng
MadsEJ skrev:
For mig har hånden på låret altid været der.
Også i mine danske forhold.

Hvorfor ? tja, det er rart ?
Jeg kan ikke holde fingrene fra min kæreste fordi jeg elsker hende ? syntes det giver en varme og tæthed, som jeg da gerne vil have hele tiden, og syntes da også det er enormt rart når det bliver gengældt.

Kan virkelig ikke se problemet. syntes det er meget underligt det du skriver. du må være blevet opdraget indremissionsk eller lign.

Og så syntes jeg sku egentlig det er lidt synd for dig, hvis din kone/kæreste ligefrem ville slå dig fordi du rørte ved hende. Måske jer 2 der har nogle problemer ?

Det er jo bare kærlighed- slap af.

Kunne ikke være mere enig.. Smile
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Djengis
ER det ikke i grund og bund meget naturligt med lidt fysisk kontakt mellem 2 mennesker?

Er man gift er det vel meget mere anstændigt med en hånd stille og roligt på låret frem for at tungekysse?

Synes jeg ser den med hånden på låret og lidt holden i hånd mere mellem farang/thai end thai/thai forhold. Men det kan lige så godt være mig der bare ikke ser efter det.

Personligt har jeg kun lidt fysisk kontakt med kæreste når vi er ude blandt andre primært thaier. I Bangkok osv holder vi lidt hånd af og til men meget mere end det bliver det ikke til.
Er vi sammen med hans familie optræder vi skam som et par - men lige som hans søskende og deres kærester er der stort set ingen fysisk kontakt mellem os.

Men hvis jeg ikke har hånden på hans lår når han kører bil - så bliver jeg absolut upopulær! - Men der er vi normalt også kun os selv.

Min erfaring er at Thaier egenligt ikke er så vilde med offentligt at vise kærtegn. Ud over at holde hånd virker det som mere er bandlyst. Dog kan man godt have hånden på låret uden at dette er forkert. Men det afhænger meget af hvor og hvornår man gør det! Og vist også hvor i Thailand thaien er fra.

NB: mener LÅRET - ikke oppe i skridtet jo.

Mvh
Djengis
Det gælder om at nyde livet mens man har det Smile

fjelle123
kan kun sige LOL.....

Lad dog være med at fokuserer så meget på hvordan andre mennesker viser kærlig og fokuser på at få jeres eget liv til at fungerer.

ffs.

goldwing
Jeg nyder synet, for det tegner på de ikke kan undvære hianden................

nyd det, eller luk øjnene.....

Kent26
Det er sgu da at gå i for små sko at gå op i den slags.

Desuden har du opbrugt din kvote af "!" og "?".

2182
Ja det er da overvældende, at der kom så mange reaktioner på så kort tid.
Jeg har skam været i Thailand og er faktisk thaigift, men vi bruger ikke det som sagen drejer sig om. Jeg havde bare fornemmelsen at nogle er ret usikre,som strejfer skrev og så andre muligvis havde denne besiddertrang.
At min kone sagde at hun ville vappe mig een på kassen var selvfølgelig i en humoristisk tone. Vi bruger ikke vold for vi elsker hinanden, men at rage på hende i andres nærvær, nej, jeg venter til vi er alene, lidt pli skal man vel have.
Det er ikke for at gøre noget til et problem, jeg skulle bare fortælle hvad jeg ligger mærke til og så spørge I andre hvordan jeres holdning er, mere er der ikke i det.
Mvh.

MadsEJ
Lyder godt at konen ikke er voldelig, som det fremstod før ;D

Men jeg selv går 100% ind for at vise sin kærlighed offentligt.. holde i hånd, kram og kys, osv. så alle kan se det..
vil vise min kærlighed over det hele- "se mig, og min pige, kæft vi har det godt"Smile

Selvfølgelig alting med måde.. snaver hende jo ikke i gulvet foran generation år 1800 Grin hehe..

Savner Thailand og min kæreste utroligt meget!

flemming1949
Min pige vil godt holde i hånd når vi er ude, men ikke kysse og den slags, dog kan jeg godt lide tage hende på låret, når vi sidder i en bar, men ikke når vi spiser og heller ikke når vi er sammen med familien. Hun kan også godt finde på at give mig et kærligt klem på låret. Jeg synes da ikke det er noget særligt lige at holde lidt på hinanden. I Danmark sidder parrene da og tungekysser, og måske tager han på pigens bryster, og klemmer hendes bagdel, det ser du normalt ikke i Thailand.

Spring til debat: