Se indlæg
 Udskriv debat
så skal der være fest
chang
endelig har konen fået tidsubegrænset opholdstilladelse. og på lørdag tager vi fire uger til thailand på ferie kunne ikke være bedrer. men hold kæft det har sku været en kamp uden lige for os men nu er det heldig vis overstået.ShockShockShock
 
rinpoche
Hej Chang,

Nu har konen lige fået opholdstilladelse i danmark? Og så rejser i til Thailand ? Smile

Blot en joke, tillykke med det og rigtig god tur.

rinpoche
 
christian-s
Tillykke Chang og god tur. Jeg selv skal af sted 3/7 i 30 dage og glæder mig helt vildt Smile
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
 
Healer
chang skrev:
endelig har konen fået tidsubegrænset opholdstilladelse. og på lørdag tager vi fire uger til thailand på ferie kunne ikke være bedrer. men hold kæft det har sku været en kamp uden lige for os men nu er det heldig vis overstået.ShockShockShock


Tillykke med opholdstilladelsen - og god rejse...!
______________________________________________________

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

______________________________________________________
 
http://clairvoyanten.dk
Dax_Khorat
jer tillykke med jer^s men så er der nogle som sidder på arbejder og bliver misunde over at i skal til Thailand! nedtur! Sad
 
Rasmus
Hej Chang
Tillykke med det opnåede resultat – jeg forstår din glæde og lettelse efter en noget ulige kamp. I har nu en velfortjent ferie foran jer.

Hvad i så vil bruge de kommende aftner og nætter på, under den forestående regnperiode i Thailand – finder i vel nok en fornuftig løsning på Wink
God tur!

Hilsen Rasmus
 
chang
tak for jer´s hilsner.

vi rejser i morgen kl 11.45 det bliver sku bare super at få en lille ferie og så lige et lille stykke papir men en ubegrænset opholstilladelse oven i købet. og for det ikke skal være løgn har vi lige i aften købt hus så det bliver bare ikke bedrer.

så kan i hygge jer her hjemme i dk det tyder på det bliver en god sommer i år Pfft.

ps Rasmus vi skal nok klare den smugle regn der måtte komme, vi skal hjem til min sviger famillen i khon kaen i to uger og der efter tager svigerfamillien med til bangkok i fire dage, der efter tager vi en uge til koh samui, hvor vi skal mødes med fem af mine venner her fra kolding og to af konens venner kommer også med til koh samui så det skal nok blive sjovt GrinGrinGrin

hygge og god sommer til jer alle mvh chang.
 
Spring til debat: