Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
THAILAND UDEN VISA..
|
|
| HAM JAI |
Lagt på d. 07/04-2009 14:25
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
Hejsa,,er der nogle der kender til sager med danskere der har opholdt sig i thailand et godt stykke tid uden papirerne i orden...mit visa er udlobet og mit pas udlober ogsaa snart, men har ingen planer om at vende hjem,,,men paa den anden side ved man jo aldrig hvad der kunne ske. ved at det hedder sig, at man max kan betale 20000 i overstay....men det ville jo ikke vaere sjovt at blive blacklisted fra thailand, hvis man blev nuppet.... |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/04-2009 14:31
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jamen hvis du synes det er sjovt og sidde i monkeyhouse, hvis eller når du bliver taget en dag så skal du da bare blive ved at gøre som du gør. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 07/04-2009 14:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
HAM JAI skrev: Hejsa,,er der nogle der kender til sager med danskere der har opholdt sig i thailand et godt stykke tid uden papirerne i orden... . Jeg har moedt mange idioter her i TH, men de har dog ikke vaeret saa idiotiske at de bare har skidt pas og visa et stykke. Saa faa du orden paa dit visa og ta' paa ambassaden i Bkk og faa lavet et nyt pas....... ps...Har paa fornemmelsen at du joker en lille smule....
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 07/04-2009 15:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Suk Rak Ning skrev: HAM JAI skrev: Hejsa,,er der nogle der kender til sager med danskere der har opholdt sig i thailand et godt stykke tid uden papirerne i orden... . Jeg har moedt mange idioter her i TH, men de har dog ikke vaeret saa idiotiske at de bare har skidt pas og visa et stykke. Saa faa du orden paa dit visa og ta' paa ambassaden i Bkk og faa lavet et nyt pas....... ps...Har paa fornemmelsen at du joker en lille smule.... ![]() Helt enig. Kun en tåbe lader hån om pas og overstay. Så monkeyhouse kalder kraftig på denne herre eller dame. |
|
|
|
| HAM JAI |
Lagt på d. 07/04-2009 17:11
|
spurgte om der var nogle der kendte nogle danskere der havde vaeret i lignende situationer hernede og eventuelt havde betalt sig fra det.... |
|
|
|
| kbh |
Lagt på d. 07/04-2009 17:17
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
STOP !!! GÅ DIREKTE I FÆNGSEL / MONKEYHOUSE Ps ingen præmie når du passerer start Phun lak Thailand
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 07/04-2009 17:24
|
|
Nej jeg kender ikke nogen der har vaeret i saa taabelig en situation. Du skriver at dit visa er er udloebet, ta' paa emigration og betal dit overstay........Du skriver at dit pas snart udloeber, ta' paa den Danske ambasade i Bkk og bestil et nyt..ca. 5500 THB...har selv lige faaet et nyt........saa i bund og grund, hvad er problemet ??? ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| HAM JAI |
Lagt på d. 07/04-2009 17:25
|
Glem det.....webmaster slet traeden lol.... |
|
|
|
| HAM JAI |
Lagt på d. 07/04-2009 17:32
|
Hovsa glemte lige..Tak for svarerne og ha en god dag/aften.. |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 07/04-2009 18:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Suk Rak Ning skrev: Nej jeg kender ikke nogen der har vaeret i saa taabelig en situation. Du skriver at dit visa er er udloebet, ta' paa emigration og betal dit overstay........Du skriver at dit pas snart udloeber, ta' paa den Danske ambasade i Bkk og bestil et nyt..ca. 5500 THB...har selv lige faaet et nyt........saa i bund og grund, hvad er problemet ??? Hvis man er efterlyst i Danmark, så kan man nok ikke lige få fat i et nyt pas.... ![]() Har man ingen penge kan man jo ikke betale for overstay..... ![]() Derimod er der gratis kost og logi på "hotel Hilton bangkok" for folk som ikke har styr på tilværelsen... ![]() ![]() |
|
|
|
| HAM JAI |
Lagt på d. 07/04-2009 20:02
|
![]() ........ |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 07/04-2009 21:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
fint nick navn du har der
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 08/04-2009 02:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
uha men skal have sine ting iorden naar man er eller bor i thailand.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| pigalle |
Lagt på d. 08/04-2009 02:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 236 |
HAM JAI skrev: spurgte om der var nogle der kendte nogle danskere der havde vaeret i lignende situationer hernede og eventuelt havde betalt sig fra det.... Se nu lige at få tingende bragt i orden, alt andet vil være meget dumt af dig, ellers kan det få meget ubehagelige følger for dig. Ha en god dag. |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/04-2009 03:25
|
|
Jeg kender en, der boede her 2 år uden visun, idet hans pas var udløbet. Han prøvede først at få et nyt pas på ambassaden, men da han havde en reststraf han manglede af "sidde", i Danmark, kunne han ikke få nyt pas. Han kendte politiet godt i Pattaya, og fik at vide, at hvis han udover at betale 20.000 Bath i bøde, ligeledes betalte 20.000 Bath til politiets "kagekasse" ville han undgå "blacklistning". Jeg vil i løbet af dagen, kontakte hans gamle tlf-nummer og se om det virker, så jeg kan fortaelle dig og evt. andre, fremgangsmåden. |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/04-2009 03:33
|
|
Hvis man har overstay, vistnok mere end 180 dage, få man ligeledes et stempel i paskontrollens computer "uønsket i 5 år". |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/04-2009 03:54
|
|
Ham yai, jeg forstår dig godt. Du stiller et konkret spørgsmål, der er let at besvare, hvis man har den viden. Hvad får du ??? En masse vrøvlehoveder, der ikke besvarer dit enkelte spørgsmål. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 08/04-2009 05:31
|
|
Ja ABEKATTEN, det er ganske enkelt at besvare.......laes indlaeg nr. 7. Hilsen Vroevlehovdet...........
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/04-2009 06:56
|
|
Ham Yai spurgte om hvordan man undgår at blive blacklistet. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 08/04-2009 08:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Redigeret af Klovn d. 08/04-2009 08:52 |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.