Se indlæg
 Udskriv debat
THAILAND UDEN VISA..
HAM JAI
Hejsa,,er der nogle der kender til sager med danskere der har opholdt sig i thailand et godt stykke tid uden papirerne i orden...mit visa er udlobet og mit pas udlober ogsaa snart, men har ingen planer om at vende hjem,,,men paa den anden side ved man jo aldrig hvad der kunne ske. ved at det hedder sig, at man max kan betale 20000 i overstay....men det ville jo ikke vaere sjovt at blive blacklisted fra thailand, hvis man blev nuppet....

Jamen hvis du synes det er sjovt og sidde i monkeyhouse, hvis eller når du bliver taget en dag så skal du da bare blive ved at gøre som du gør.

Suk Rak Ning
HAM JAI skrev:
Hejsa,,er der nogle der kender til sager med danskere der har opholdt sig i thailand et godt stykke tid uden papirerne i orden...
.

Jeg har moedt mange idioter her i TH, men de har dog ikke vaeret saa idiotiske at de bare har skidt pas og visa et stykke.

Saa faa du orden paa dit visa og ta' paa ambassaden i Bkk og faa lavet et nyt pas.......

ps...Har paa fornemmelsen at du joker en lille smule....Wink
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

goldwing
Suk Rak Ning skrev:
HAM JAI skrev:
Hejsa,,er der nogle der kender til sager med danskere der har opholdt sig i thailand et godt stykke tid uden papirerne i orden...
.

Jeg har moedt mange idioter her i TH, men de har dog ikke vaeret saa idiotiske at de bare har skidt pas og visa et stykke.

Saa faa du orden paa dit visa og ta' paa ambassaden i Bkk og faa lavet et nyt pas.......

ps...Har paa fornemmelsen at du joker en lille smule....Wink

Helt enig.
Kun en tåbe lader hån om pas og overstay.

Så monkeyhouse kalder kraftig på denne herre eller dame.

HAM JAI
spurgte om der var nogle der kendte nogle danskere der havde vaeret i lignende situationer hernede og eventuelt havde betalt sig fra det....

kbh
STOP !!!
GÅ DIREKTE I FÆNGSEL / MONKEYHOUSE

Ps ingen præmie når du passerer start
Phun lak Thailand

Suk Rak Ning
Nej jeg kender ikke nogen der har vaeret i saa taabelig en situation.

Du skriver at dit visa er er udloebet, ta' paa emigration og betal dit overstay........Du skriver at dit pas snart udloeber, ta' paa den Danske ambasade i Bkk og bestil et nyt..ca. 5500 THB...har selv lige faaet et nyt........saa i bund og grund, hvad er problemet ???

HAM JAI
Glem det.....webmaster slet traeden lol....

HAM JAI
Hovsa glemte lige..Tak for svarerne og ha en god dag/aften..

goldwing
Suk Rak Ning skrev:
Nej jeg kender ikke nogen der har vaeret i saa taabelig en situation.

Du skriver at dit visa er er udloebet, ta' paa emigration og betal dit overstay........Du skriver at dit pas snart udloeber, ta' paa den Danske ambasade i Bkk og bestil et nyt..ca. 5500 THB...har selv lige faaet et nyt........saa i bund og grund, hvad er problemet ???

Hvis man er efterlyst i Danmark, så kan man nok ikke lige få fat i et nyt pas.... Angry

Har man ingen penge kan man jo ikke betale for overstay.....Shock

Derimod er der gratis kost og logi på "hotel Hilton bangkok" for folk som ikke har styr på tilværelsen...GrinGrin

HAM JAI
Grin GrinGrin ........

swaddii
Grin fint nick navn du har derSad
Cheersen gang Isaan altid Isaan

jpo
uha men skal have sine ting iorden naar man er eller bor i thailand.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
pigalle
HAM JAI skrev:
spurgte om der var nogle der kendte nogle danskere der havde vaeret i lignende situationer hernede og eventuelt havde betalt sig fra det....

Se nu lige at få tingende bragt i orden, alt andet vil være meget dumt af dig, ellers kan det få meget ubehagelige følger for dig.
Ha en god dag.

Jeg kender en, der boede her 2 år uden visun, idet hans pas var udløbet. Han prøvede først at få et nyt pas på ambassaden, men da han havde en reststraf han manglede af "sidde", i Danmark, kunne han ikke få nyt pas.
Han kendte politiet godt i Pattaya, og fik at vide, at hvis han udover at betale 20.000 Bath i bøde, ligeledes betalte 20.000 Bath til politiets "kagekasse" ville han undgå "blacklistning".
Jeg vil i løbet af dagen, kontakte hans gamle tlf-nummer og se om det virker, så jeg kan fortaelle dig og evt. andre, fremgangsmåden.

Hvis man har overstay, vistnok mere end 180 dage, få man ligeledes et stempel i paskontrollens computer "uønsket i 5 år".

Ham yai, jeg forstår dig godt. Du stiller et konkret spørgsmål, der er let at besvare, hvis man har den viden. Hvad får du ??? En masse vrøvlehoveder, der ikke besvarer dit enkelte spørgsmål.

Suk Rak Ning
Ja ABEKATTEN, det er ganske enkelt at besvare.......laes indlaeg nr. 7.

Hilsen Vroevlehovdet...........Cool

Ham Yai spurgte om hvordan man undgår at blive blacklistet.

Klovn
Cool
Redigeret af Klovn d. 08/04-2009 08:52

Spring til debat: