Se indlæg
 Udskriv debat
Kender i typen?
rinpoche
Der kun tænker på at få slæverne til Thailand igen og igen?
Der lever et pseudo-liv i DK og kun ser frem til at skrabe tilstrækkeligt med penge/ferie whatever sammen til at tage afsted igen?
Der ikke kan se det mindste positive i fx. den dejlige sommer vi har nu med lange lyse nætter?
Altså med andre ord overhovedet ikke forstår at få det bedste ud af stituationen under hjemlige forhold?
Der kun omgiver sig med ligesindede for han har ikke rigtigt noget fællesskab med dem, der ikke deler hans "besættelse".

Sigter ikke til nogle på denne site, men har mere end et par kammerater der lider stærkt herunder.

rinpoche
 
Dax_Khorat
Næh jeg gøre ! sQ ikke,kender ikke typerCool
 
rinpoche
hmm, ved nærlæsning er der vist også mere end et par medlemmer af denne side der lider herunder Smile

rinpoche
 
Spring til debat: