Se indlæg|
Oplysning.
|
|
| morfarnv |
Lagt på d. 10/04-2009 16:27
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Jeg vil hermed gøre opmærksom på, efter vores gamle ven Jørgen afgik ved døden i febuar måned, er Christian d. 4 i Pattaya lukket. Det skete d.1 april 2009. Det fremgård ikke af linket Pattayacityguide.
Redigeret af morfarnv d. 10/04-2009 16:32 |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 10/04-2009 17:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
morfarnv skrev: Jeg vil hermed gøre opmærksom på, efter vores gamle ven Jørgen afgik ved døden i febuar måned, er Christian d. 4 i Pattaya lukket. Det skete d.1 april 2009. Det fremgård ikke af linket Pattayacityguide. Hejsa Ja jeg ved jørgen døde først i feb. mdr. jeg tog hjem dagen før hans begravelse. Men kan du fortælle lidt om hvad der er sket med værtshuset? Læste det skulle rives ned for nyere bebyggelse, er det sandt? R.I.P. Jørgen, du vil helt sikkert blive savnet. |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 11/04-2009 11:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Det er også hvad jeg har læst og hørt. R.I.P. |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/04-2009 12:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
morfarnv skrev: Jeg vil hermed gøre opmærksom på, efter vores gamle ven Jørgen afgik ved døden i febuar måned, er Christian d. 4 i Pattaya lukket. Det skete d.1 april 2009. Det fremgård ikke af linket Pattayacityguide. Et eller andet sted synes jeg, at Jørgens liv hører hjemme i den tråd vi har om at starte eget værtshus. Jeg kendte Jørgen fra den gang han kom ret grøn til Pattaya, og hans senere kone var Mama San nede i det barområde som ligger lige inden Skrigegaden, som vi kaldte Walking Street den gang. Redigeret af d. 11/04-2009 12:34 |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 11/04-2009 12:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
I følge Nick så ryddes grunden http://www.pattay...an_180.pdf |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.