Se indlæg|
Pas på der kan forekomme frække ord i den her
|
|
|
Lagt på d. 04/07-2008 11:41
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hvis mænd besvarede brevkasser.... Spørgsmål: Min mand vil eksperimentere med en trekant sammen med mig og min søster. Svar: Din mand er helt sikkert vild med dig. Han kan simelthen ikke få nok af dig og derfor vælger han det der ligger tættest op ad en kopi af dig - nemlig din søster. Dette vil ikke blive et problem, men blot knytte familien tættere sammen. Hvorfor ikke også få nogen kusiner med? Hvis du stadig er lidt tilbageholden så lad ham ordne din søster alene. Køb derefter en stor dyr gave til ham og lav ham et godt måltid mad. Spørgsmål: Min mand bliver ved med at ville have et blowjob. Svar: Gør det dog! Mandens sæd smager ikke blot godt, men er også enorm sund. Det indeholder kun 10 kalorier pr. skefuld og hjælper dig med at holde din figur. Oralsex er ikke rart for en mand, det gør ondt. At han foreslår dette viser blot at han virkelig elsker dig. Det bedste du kan gøre er at takke ham, købe en stor dyr gave til ham og lave ham et godt måltid mad. Spørgsmål: Min mand er tit ude med drengene. Svar: Det er helt normalt og bør blive opfordret. Manden er en jæger og han har behov for at være sammen med andre jægere. At være ude med drengene er ikke kun skæg og ballade - det kan være meget stressende. Læg bare mærke til hvor glad han er når han endelig vender hjem igen. Hav gerne en stor dyr gave liggende klar og lav ham et godt måltid mad når han kommer hjem. Spørgsmål: Min mand ved ikke hvor min klitoris er. Svar: Dette er ikke noget der er interessant for din mand. Hvis du vil lege med den, så gør det når din mand ikke er hjemme. For at hjælpe lidt på familiebudgettet kunne du jo eventuelt optage dig selv på video mens du gør dette og sælge filmen på et loppemarked. For at lette din skam kan du f.eks købe en stor dyr gave til din mand og lave ham et godt måltid mad. Spørgsmål: Min mand er uinteresseret i forspil. Svar: Forspil er for en mand, et tegn på at du ikke elsker ham nok. At han skal arbejde for at få dig i det rigtige humør er ikke godt. Glem alt hvad der hedder forspil og lad det være op til ham hvor meget han har lyst til inden. Lad ham vide dette ved at købe ham en stor dyr gave og lav et godt måltid mad. Spørgsmål: Hvad er efterspil? Svar: Efterspil er når I er færdige med at elske og manden skal finde sig selv igen. Husk på at han har givet meget af sig selv under selve sexakten. Efterspil er blot en liste over ting man bør gøre ved sin mand efter sex. Bl.a. bør man tænde hans smøg, hente ham noget at drikke eventuelt give ham en gave eller lave ham et godt måltid mad. Spørgsmål: Betyder størrelsen på en penis noget? Svar: Ja! Selvom mange kvinder tror at det er kvaliteten og ikke kvantiteten der betyder noget, viser undersøgelser at dette simpelthen ikke passer. En gennemsnits penis er i stiv tilstand ca. ni centimeter. Enhver penis der er længere end dette er utrolig sjælden. Skulle din mands penis være mere end tolv centimeter og dermed enorm, bør du vise din taknemmelighed til din mand ved at købe ham en dyr gave og lave ham et godt måltid mad. ![]() ![]() |
|
|
|
| Riverkwai |
Lagt på d. 04/07-2008 15:51
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
du må sku da kede dig.holdkæft en gang pis, |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 04/07-2008 18:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Riverkwai skrev: du må sku da kede dig.holdkæft en gang pis, hvis man er født uden for humoristisk række videde, så er din kommentar ok, se dog hvor indlægget er postet
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/07-2008 19:12
|
|
Kwai hvis du ikke kan se poenten i det må du ha opdraget fruen forkert![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() lindy |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/07-2008 19:14
|
|
Lindy Det kan være det er en ladyboy, hvem ved ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/07-2008 21:27
|
|
det var sgu sjov læsning tak for det JSH og op i R:::: med de altid negative sure gnavne mennesker. Vi skal ha nogle smil i livet ![]() bamsen |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 05/07-2008 05:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
jsh71 Den er da MEGA sjov...
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 05/07-2008 23:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
Suk skrev: SUK den er ikke kun sjov, det passer jo også..jsh71 Den er da MEGA sjov... ![]()
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/07-2008 13:36
|
|
Jeg havde altså også mega griner på, da jeg læste disse besvarelser på brevkasse. ![]() |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 11/04-2009 04:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
det siste der skulle staa Spørgsmål: nu har jeg sendt dig alle disse Spørgsmål bravkasse og du har svaret paa dem vornaar kommer du saa hjem og spiser din aften mad skat Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| 13leif |
Lagt på d. 11/04-2009 08:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Hahaha, thjaa,din slutnings replik også god!!! [bcolor=#ff33cc][/bcolor]go`weekend.. 13leif
Man var hurtig, engang........ www.leifka.dk Everyday can be a good day.....maybe!!! Lev livet idag, imorgen kan være forsent !! |
|
|
|
| krydolf |
Lagt på d. 11/04-2009 09:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 137 |
jsh71 skrev: Lindy Det kan være det er en ladyboy, hvem ved ![]() ![]() En mand ligger svedig i sengen efter en heftig gang sex med hans thai-kæreste. Hun ligger med hovedet på hans mave og studerer nøje hans manddom på alle leder og kanter. "Er du virkelig så glad for den, at du slet ikke kan lade den være?" Spørger han stolt. "Joh, svarer kæresten, jeg savner bare min egen". Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 11/04-2009 15:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Det bedste bevis for at der findes intelligente livsformer på andre planeter er, at de ikke har forsøgt at kontakte os! ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, dette er nok en af de beste sitat jeg har laest i linger tid Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.