Se indlæg
 Udskriv debat
rejs hjem farang !
Mitchell
Går man ind på bangkoks Post hjemmeside, under debat Forum, og læser om hvad der forgår i Thailand, så er der intet nyt " fararang,fis af, vi Thaier klare vores eget problem" gå ind på Bangkok post Forum, se efter ,Foreigner, get out of here ,når i har læst hvad der står af folk med indgående kendskab til Thailand, så begynder i nok at forstå hvad der foregår her i Thailand...Frown
Redigeret af Mitchell d. 11/04-2009 16:59

goldwing
Såmænd ikke nyt for mig, det er vel det samme som Dansk Folkeparti siger om fremmede herhjemme i DK. Angry

vandango
Mitchell skrev:
Går man ind på bangkoks Post hjemmeside, under debat Forum, og læser om hvad der forgår i Thailand, så er der intet nyt " fararang,fis af, vi Thaier klare vores eget problem" gå ind på Bangkok post Forum, se efter ,Foreigner, get out of here ,når i har læst hvad der står af folk med indgående kendskab til Thailand, så begynder i nok at forstå hvad der foregår her i Thailand...Frown

Jeg har prøvet og prøvet at finde den artikel.
Vær rar at lave et link, så jeg kan finde den og ved at den findes.

pigalle
goldwing skrev:
Såmænd ikke nyt for mig, det er vel det samme som Dansk Folkeparti siger om fremmede herhjemme i DK. Angry

Nu tror jeg ikke man helt kan sammenligne de to ting, de fremmede i Danmark smider ikke mange penge i statskassen, det er hvis mere den anden vej.
Det er jo ikke lige sådan det er i Thailand.

jesperfrb
Her et link til bangkokpost forum

http://www.bangko...f=21&t=913

IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

jpo
naa tjener thailand ikke mange penge paa turister,
det er der mange familier der lever af.
ligeledes os fast boende ligger mange penge i thailand,
saa flere turister og fastboende tak.
vaagn op thailand.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Mitchell
Jeg fandt linket på www.bangkok post .com, der efter fik jeg ind under forum.
Jeg selv er en smule overrasket over der sidder medlemmeri den nye regering der ønsker at smide alle udlændninge ud af Thailand med den begrundlese at så kan Thailænderne klare deres indbyrdes problemmer selv.
Den tanke for mig til at tænke på juntaen i Burma...
Udlændninge ligger ikke Thailand til last økonomisk, tvært i mod,
For det andet, smider man alle udlændninge ud af landet, så tager alle de udenlandske firmaer deres penge ud af Thailand og Thailand vil gå i sort i løbet af ingen tid
Den regering der sidder på magten nu, de har allerede skremt turisterne af pommeren til da de blokerede lufthavnen sidste år i december.
Man skulle næsten tro at de elementer i den nye regering der ønsker at smide os alle sammen ud af Thailand, de ikke kan fatte at der er andre eksotiske lande i verden hvor faranger kan nyde livet.
jeg har lige læst Bangkok post, nu vil den nye regering planer om at smide alle oppositionslederne i fængsel, det køre bare der ud af her i
Thailand, hvad bliver det næste???????Frown

pigalle
Mitchell skrev:
Jeg fandt linket på www.bangkok post .com, der efter fik jeg ind under forum.
Jeg selv er en smule overrasket over der sidder medlemmeri den nye regering der ønsker at smide alle udlændninge ud af Thailand med den begrundlese at så kan Thailænderne klare deres indbyrdes problemmer selv.
Den tanke for mig til at tænke på juntaen i Burma...
Udlændninge ligger ikke Thailand til last økonomisk, tvært i mod,
For det andet, smider man alle udlændninge ud af landet, så tager alle de udenlandske firmaer deres penge ud af Thailand og Thailand vil gå i sort i løbet af ingen tid
Den regering der sidder på magten nu, de har allerede skremt turisterne af pommeren til da de blokerede lufthavnen sidste år i december.
Man skulle næsten tro at de elementer i den nye regering der ønsker at smide os alle sammen ud af Thailand, de ikke kan fatte at der er andre eksotiske lande i verden hvor faranger kan nyde livet.
jeg har lige læst Bangkok post, nu vil den nye regering planer om at smide alle oppositionslederne i fængsel, det køre bare der ud af her i
Thailand, hvad bliver det næste???????Frown

Hvor ser du at man ønsker at smide udlængen ud af Thailand, det vil jeg da gerne læse om.

quickmouse
jeg gad nok vide hvad der vil ske hvis alle faranger fik et los i rectum,

har sakset dette fra selvsamme forum som mitchell hentyder til.

Re: KICK OUT THE FOREIGNERS!!
by stilljustbrowsing on Mon Dec 08, 2008 9:17 pm [124.121.141.xx]

Ouch! You forgot to mention, souvinier shops and the makers of said souviniers, taxi drivers (with or without "meters"Wink Tourist bus companies, tourist guides, the list goes on and on!
By Thai law, you (farang) can own a business here but you cannot work in it, therefore, how many more Thais would be out of work! (if all the foreigners were made to leave) Dear oh dear.

dertil kan jeg sige at en del af vores thai famillie meget hurtig blev arbejdsløse...
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Frank
Mitchell skrev:

Som jeg læser indlæggene (indrømmet - har ikke læst alle), så kommenterer de på trådens overskrift og mulige konsekvenser. Jeg kan ikke finde nogen som skriver, at udlændinge skal smides ud af Thailand. Nærmest kun at det er en tosset idé.

rinpoche
I nogle kredse bruges Farang nok lidt som bøhmand.
Det er nemt at projicere skyld og ansvar overfor dette og hint over på 3. mand.

Jeg kan med min bedste vilje ikke se andet end at farang i Thailand generelt er ren win/win.

Men når alt kommer til alt, er det nok snarere underbetalte daglejere fra de fattige nabolande, der har taget thailandske jobs og skabt konkurrenceforvridning.

sn
rinpoche skrev:

Jeg kan med min bedste vilje ikke se andet end at farang i Thailand generelt er ren win/win.

Men når alt kommer til alt, er det nok snarere underbetalte daglejere fra de fattige nabolande, der har taget thailandske jobs og skabt konkurrenceforvridning.

Enig Rin...Michell hvorfor tager du ikke til BKK og støtter de "andre" som heller ikke fatter en skid...For første gang i 3 år bliver der prøvet på at lave, bare lidt politisk arbejde....men nej den går ikke, der skal først tages nogle indefrosne penge ud ca. 75 milliarder baht !!!! og så op i røven med Thailand og det kalder det gud hjælpe mig demokrati.....så vidt jeg husker er det 2. gang det kommer op med beskyldingen fra nuværende regering om at få smidt udlændinge ud af landet...jeg spørger igen, fordi sidste gang fik jeg ikke svar... kan du/i nævne bare et navn fra en i nuværende regering som vil smide udlændinge ud ?
sn

jeg læste et eller andet sted at demomstranterne sagde at den nuværende regering styres af den omstritte herrer der har sat det igang , så hvorfor ialverden demonsterer de så for Wink

pigalle
Jeppe skrev:
jeg læste et eller andet sted at demomstranterne sagde at den nuværende regering styres af den omstritte herrer der har sat det igang , så hvorfor ialverden demonsterer de så for Wink

Jeg er ikke helt med på hvad det er du mener??

Boes
Jeppe..
Du behover nok at satte dig lidt mere ind i situationen inden du begynder at ytre dig.
Virker som om du har rigeligt at holde styr pa med din Kamagra-ting....GrinGrinGrin
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

juj
Laes lidt bedre paa lektien Jeppe, saa vil du maaske finde ud af hvad det er der forgaar herude. der er mange links til div. sites her, paa Dansk Thai,der fortaeller om den politiske sitiuation her ude.

Wink ja eller også måske nogle her der bør sætte sig ind i det ,

demonstration er vel ikke lige optøjer , det er jo bøller der render rundt og laver ballade ,skal oplyse at jeg bor i bangkok så tror nu nok jeg ved hvad der forregår mere en som mange andre oppe i bøhlandet. om hensyn til det sidste indlæg juj
så skulle du tage og rette det du har stående nederst.

Brasmus
Kommentar til Jeppe:

Fordi du nu tilfældigvis bor i Bangkok, så er det vel ikke ensbetydende med, at du ved mere end andre.
Nu kalder du demonstranterne bøller og i en anden tråd idioter. Syntes du det var i orden da "de gule" demonstrerede og bl. andet besatte lufthavne? Sikkert!

Jeg synes du groft nedvurderer folk der (som du udtrykker det) bor på "Bøhlandet".

Du har selvfølgelig lov til at have den mening - men jeg er langt fra ening med dig.

Måske fordi jeg ikke bor i Bangkok Wink

b_j3ns3n
pigalle skrev:
goldwing skrev:

Nu tror jeg ikke man helt kan sammenligne de to ting, de fremmede i Danmark smider ikke mange penge i statskassen, det er hvis mere den anden vej.
Det er jo ikke lige sådan det er i Thailand.

der er så mange små virksomheder i danmark der bliver drevet af indvandre, og vis de alle sammen tog hjem ville den danske krone dykke kraftigt. så jo der er mange indvandre der smider penge til den danske stat..
måske ikke alle de penge de skulle smide men de er helt sikkert med til at holde danmark kørene
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

rinpoche skrev:

Er Pia Kjærsgård flyttet til Thailand? Det er altid de andres skyld, tag bare de danskere som tager til Thailand, og bliver meget skuffede over at Thailand ikke er som Danmark. D e t er helt sikkert de andres, thai ernes skyld.
Redigeret af d. 13/04-2009 10:24

Spring til debat: