Se indlæg
 Udskriv debat
Billigt kun en vej!
Vincennes
Hej alle.

Skal til Bangkok omkring den 1. Oktober og søger derfor en enkelt billet derned, skal studere dernede nemlig, men syns det er svært at finde noget billigt.

Nogen der har erfaringer med det eller gode råd?

På forhånd tak.

Vincennes

tintin
Billige enveis billetter finnes ikke. Kjøp en 1 års billett, du skal vel hjem på ferie til neste år?
Mvh. Tintin

Vincennes
Okay, ved du ca hvor meget en 1 års billet vil koste så?

jens
En åben 1års billet med china airlines amsterdam-bangkok koster på deres hjemmeside 849 Euro plus skatter.
Du kan så prøve at ringe til div rejseberauer og høre hvad de skal have for den kombineret med afrejse fra CPH eller BLL.
Alternativt kan du købe billetten til amsterdam på de forskellige flyselskabers hjemmesider f.eks Mærsk air.
MVH
Jens

lumbye
prov killroy rejser, her kan du kobe specialbilletter for unge og studerende. til priser med thai of sas, for ca. 2700 one way

jens
Nu er der lige det at han højst sansynligt vil blive nægtet indrejse i Thailand, hvis han ikke kan fremvise en returbillet, selvom han så har et 1års visa.
Og hans papirerr vil nok blive gransket lidt mere end normalt i lufthavnen når han kommer med sådan et visa.
MVH
Jens

Vincennes
Først tak for hjælpen alle sammen - og med hensyn til mine papirer har jeg fået mit non emigrant E visum så der skulle ikke være nogen problemer....... Har været i kontakt med konsulatet og alt skulle være okay.

Spring til debat: