Se indlæg|
ferie på koh tao
|
|
| tiger |
Lagt på d. 18/04-2009 08:20
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Er der nogen der har erfaring med ferie på koh Tao? Er der noget at give sig til og mulighed for indkøb ? Har de gode hoteller gerne på stranden? |
|
|
|
| FarangDingDong |
Lagt på d. 18/04-2009 09:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Der er småbutikker med altmuligt. Båden ankommer til øens hovedby. Der er et væld af bungalows, restauranter og "natteliv" osv. Rundt omkring på øen er der mindre bungalow steder. Jeg kan anbefale at i en af de første dage tager en snorkel endagstur hvor i kommer hele øen rundt og så kan i selv se hvilke steder i foretrækker. Jeg kan anbefale Ao Leuk der ligger på modsatte side af øen i forhold til hovedbyen. Der er en del bungalows og et par restauranter. Man kan godt gå dertil fra hovedbyen ca 4km. De sidste 500 meter ned til stranden er meget stejl. En god motorcykel og god MC-kører kan klare det men jeg vil ikke anbefale det. Hvis man tager en taxa foretrækker chaufføren at sætte jer af før den stejle nedstigning. Hvis han kører hele vejen ned koster det som regel dobbelt pris. Selve stranden er meget flot. I midten er det ren sandstrand og det bliver hurtigt dybt. Langs siderne af bugten er der stort og flot koral rev med millionvis af fisk. Vandet er overalt krystal klart det meste af året. Der er ikke mange dame barer (3-4 stykker) og priserne der er lidt højere end normalt for den slags Redigeret af FarangDingDong d. 18/04-2009 09:24 |
|
|
|
| tiger |
Lagt på d. 18/04-2009 09:25
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Lyder dejligt, konen og ungerne har kigget lidt på Koh Tao resort, som de har fundet her på siden under hoteller. Lyder godt nok til dyrt, men hvis det kan gøre dem glade såh.. bare det er pengene værd. Jeg er aktiv dykker, så ser frem til det krystalklare vand. Tak for dine oplysninger. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.