Se indlæg|
Yaba........
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/04-2009 06:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej Pigalle. Jeg beder ikke om sympati, jeg mener ogsaa de skal strarffes paa en eller anden maade............de politibetjente der faar de unge til at saelge bla. yaba for..........de burde have den stoerste straf............Hvis Ning's bror er heldig, saa bliver han loesladt om ca. 1 aar og 5 mdr... TAK. Redigeret af Suk Rak Ning d. 21/04-2009 06:14 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| pigalle |
Lagt på d. 21/04-2009 06:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 236 |
Suk Rak Ning skrev: Hej Pigalle. Jeg beder ikke om sympati, jeg mener ogsaa de skal strarffes paa en eller anden maade............de politibetjente der faar de unge til at saelge bla. yaba for..........de burde have den stoerste straf............Hvis Ning's bror er heldig, saa bliver han loesladt om ca. 1 aar og 5 mdr... TAK. Så kan vi jo kun håbe på at han bliver klogere, mange af de unge mennesker der bliver lokket ind i skidtet er knap så heldige. Ha en god dag. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/04-2009 07:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Jeg haaber, jeg vil goere mit til at bliver en god ung mand igen................. God dag til alle................ ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| pigalle |
Lagt på d. 21/04-2009 08:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 236 |
Suk Rak Ning skrev: Jeg haaber, jeg vil goere mit til at bliver en god ung mand igen................. God dag til alle................ Det lyder godt Suk, held og lykke med det. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 21/04-2009 14:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Så må I sørge så godt i kan for ham, så han ved der er noget at leve for når han kommer ud!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/04-2009 17:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
JackH skrev: Ingen sympati her fra, nix biks! Han skal straffes, suk's "familie" eller ej, det er mig ligegyldigt... Men det kan undre at ens familieproblemer skal udstilles her paa DTW, maerkelig udvikling... Til suk: "Birds of a feather flock together" Saa kan du jo taenke over hvad den betyder. JH Narko og narkohandlere er noget skrammel. Uanset hvem der lokker, skal alle involverede straffes i forhold til loven. Så kan man sige at hvad med de som betaler sig fri fra straf, eller som bare kender nogen? Ja men sådan er det bare. Forhåbentlig bliver der mindre og mindre korruption i Asien, så alle en dag får deres straf. Redigeret af d. 21/04-2009 17:18 |
|
|
|
| mr bark wan |
Lagt på d. 21/04-2009 21:52
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 22 |
Suk Rak Ning skrev: HEY ,, SUK synes faktisk godt om dig, selvom du er en af de der på nass fra staten..Hej Pigalle. Jeg beder ikke om sympati, jeg mener ogsaa de skal strarffes paa en eller anden maade............de politibetjente der faar de unge til at saelge bla. yaba for..........de burde have den stoerste straf............Hvis Ning's bror er heldig, saa bliver han loesladt om ca. 1 aar og 5 mdr... TAK. Mit cv. joo søn af en politimand i dk såå tjja? hold din sti --fri+ familie så skal det nok flaske sig. I øvrigt det med morale det skal jeg eller du nok ikke søge i dette forum, det sikkert og vidst. Men empati for dig og din thailandske famlie jo det har jeg da. Med hjertelig hilsen og bedste ønsker for jer og fremtiden. OG NEJ!!! JEG DØMMERIKKE OG OG DOG TROER PÅ DET BEDSTE I HVERT MENNESKE. DON'T GO SEE MY PINGPONG SHOW. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.