Se indlæg
 Udskriv debat
telefoni voip discaunt
handy
hej er det kun mig der har problemer med at sætte penge ind på min konto har forgæves prøvet med 3 forskellige visa dk kort over 3 dage har eller tanket op masser af gange uden problemer ,,,,GOD WEEKENDSad

quickmouse
handy skrev:
hej er det kun mig der har problemer med at sætte penge ind på min konto har forgæves prøvet med 3 forskellige visa dk kort over 3 dage har eller tanket op masser af gange uden problemer ,,,,GOD WEEKENDSad

næ her går det godt ( 24 -04-09 )

har hørt at når de (voip discount ) opdater deres hj.side så kan der være problemere med optankning, men som sagt
ingen problemer igaar.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

jpo
forste gang man kober taletid med visa kort gemmer den ens data, og man skal saa bare kobe det samme naaste gang, hvis man begynder at bruge forskellige visa-dankort gaar der ged i systemet.
og ja naar en internet side bliver opdateret, maa man vente.
ellers igen gaar der kuk i det.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
ubon lynge
Man kunne jo bare sætte den til at træk beløbet af sig selv hver gang den har brugt det, så har du/i ikke det problem.
Så dan har jeg haft det i 4 år uden der har været et problem.
Redigeret af ubon lynge d. 26/04-2009 08:05
Ubon.

Pibe

handy
har ikke sat den til at tanke op da det aldrig har været noget problem før har brugt det 3 års tid vil jeg tro prøvede også først med at sætte penge ind der vor den husker din gamle indbetaling dag det ikke lykkes forsøgte jeg med de andre kort så øv prøvede igen igår aftes uden held så headsættet må på istedet for phone t phone Sad

quickmouse
handy skrev:
har ikke sat den til at tanke op da det aldrig har været noget problem før har brugt det 3 års tid vil jeg tro prøvede også først med at sætte penge ind der vor den husker din gamle indbetaling dag det ikke lykkes forsøgte jeg med de andre kort så øv prøvede igen igår aftes uden held så headsættet må på istedet for phone t phone Sad

hmm, lyder mærkligt, hvad med så at prøve at slette hele programet, for derefter at geninstallere det igen
som ny kunde / bruger.

måske lidt for åndsvagt, men måske en mulighed for at få det til at virke igen.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

jpo
jeg ville aldrig lade den traakke automatisk fra mit dankort.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Spring til debat: