Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya - Endnu en farang går gak-gak!
JackH
Søndag eftermiddag i Bangkok, det buldrer og brager, og endelig får vi noget regn til at køle det hele lidt af og vaske cement og asfalt rent nede i "Det rigtige Thailand"!.

Jeg savner en dansk søndagsavis sådan en regnfuld dag. Istedet for bladrer jeg lidt i www.pattayadailyn... - og der er altid fede overskrifter og skøre historier.

Hvad med den her... Endnu en tåbelig farang der går gak-gak på hovedgaden:

http://pattayadai...0000008992

Jeg bliver ved at undres over de utallige fjolser der åbenbart mister forstanden når de har været i Pattaya et stykke tid... Har de kommet noget i vandet, øllet eller sprutten derude??Grin

JackH

bagerbager
ja der sker da noget her i pattaya.

vandango
Ja det er en dejlig internetavis. Når jeg savner Pattaya kigger jeg blot ind under crimefanen, så er der god underholdning.

Da jeg var i Pattaya for første gang, var jeg stang stiv hver dag i de første 14 dage.
Drikker overhovedet ikke på samme måde i Danmark, hverken mængder eller hyppighed, men der må åbenbart gemme sig en lille djævel inside.

Mener også at jeg har slået en personlig record i Pattaya. Havde hyggedrukket hele dagen på Copenhagen, sammen med en god ven. Tidligt på aftenen gik vi til spiritussen, efter at have delt 3 hele flasker, segnede min kammerat om, og jeg tog videre på Walkingstreet.

Nåh ja så -et eller andet sted kan jeg godt forstå at faranger i ny og næ så skejer lidt ud, når der er tanket godt op. Grin
Redigeret af vandango d. 26/04-2009 11:14

JackH
He-he!

Jeg gjorde det samme på Mallorca og Costa del Solskin i gamle dage...

Godt jeg ikke havde opdaget Thailand dengang, så var jeg da død af druk forlængst.

Nu er man jo gammel, med tendenser til Kaptajn Vom syge (podagra), leverpletter overalt og almindeligt forfald, så ingen Pattaya fest og ballade til mig, tak!

JackH

quickmouse
JackH skrev:
He-he!

Jeg gjorde det samme på Mallorca og Costa del Solskin i gamle dage...

Godt jeg ikke havde opdaget Thailand dengang, så var jeg da død af druk forlængst.

Nu er man jo gammel, med tendenser til Kaptajn Vom syge (podagra), leverpletter overalt og almindeligt forfald, så ingen Pattaya fest og ballade til mig, tak!

JackH

ja,ja, hold du dig til 16 etage, gammle dreng, der er du mest i sikkerhed Wink Wink fortzat god søndag.....
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

JackH
Nemlig ja!

Konen er kørt til Korat for at sidde og meditere ved mesterens fødder, Phra Ajarn...et eller andet, og hvad laver jeg?

Sidder gudhjælpemig ved tastaturet, mens tusindvis af villige, toptunede, trimmede, letpåklædte og farang-sultne Isaan-prinsesser er ved at lade op til aftenens eskapader i syndens by: Bangkok!

Det er alderdomshjemmet der venter lige om hjørnet, er det...Angry

Go' søndag...

JackH

quickmouse
JackH skrev:
Nemlig ja!

Konen er kørt til Korat for at sidde og meditere ved mesterens fødder, Phra Ajarn...et eller andet, og hvad laver jeg?

Sidder gudhjælpemig ved tastaturet, mens tusindvis af villige, toptunede, trimmede, letpåklædte og farang-sultne Isaan-prinsesser er ved at lade op til aftenens eskapader i syndens by: Bangkok!

Det er alderdomshjemmet der venter lige om hjørnet, er det...Angry

Go' søndag...

JackH

nu når du alligevel sidder der og mimmre og piller dig i dine åreknuder, så prøv at læse lidt her
måske du kender den i forvejen ?

http://www.pattay...older=2484

quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

mugge
http://tnews.teen...35301.html

Jeps Pattaya er virkelig et dejligt sted.... læs evt hvad thaierne selv skriver om denne danskers fede ferieby.

Spring til debat: