Se indlæg|
SMS
|
|
| blister |
Lagt på d. 25/04-2009 22:48
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 45 |
Hej. Jeg er netop lige kommet hjem fra efter min 3. gang i Phuket, Thailand. Jeg købte en startpakke til 1-2-call som jeg brugte dernede, samt noget taletid. BILLIGT! Men da jeg kom tilbage til Danmark kunne jeg ikke bruge 1-2-call.. ingen dækning. det er også klart da det er i thailand man bruger det. vil høre jer om i kender noget til at kunne sms'e billigt til thailand? jeg ved at man kan købe noget taletid som andre bruger til at ringe til andre lande. Men jeg mener SMS. om man kan købe noget alla 1-2-call i danmark? fx. tanke op for 100 kr, og sms'e for dem. ikke ringe... SMS'e.. ![]() Tak. |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/04-2009 23:34
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
du kan få noget der hedder deedial, som skulle være super billigt til internationale opkald, ellers er der jo alle de normale telmore, telia og sonofon osv som man godt ka købe i 7-11 og tanke op til internale opkald. jeg har ikke selv prøvet deedial, hovedsaligt pga jeg er for doven men der er det noget med 1.5kr på minut tale og ca 85øre pr sms eller noget i den stil. du kan finde deres hjemme side på nettet. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 26/04-2009 00:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Fra Skype koster det 37 øre at sende sms til Thailand. kan sendes . så modtageren tror det er dit mobil nummer og kan sende tilbage på det , som så vil blive modtaget på din mobil.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 26/04-2009 00:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
Hej jeg bruger Lebara har brugt dem i ca 2 år det koster 0.39 kr i minuttet at ringe til fastnet og 0.49 at ringe til mobil så hvorfor sende sms for ca ½ år siden kom de med et nyt produkt der hedder Lebara premium hvor man skal indbetale / optanke på nettet minimun 150.kr om måneden så koster det kun 0.09 kr i minutt i opkald i danmark og ingenting hvis det er et andet Lebara abonent man ringer til. Men sms koster 2.50 kr til udland og 0.20kr i danmark prøv at se deres webseite HOJ Redigeret af HOJ d. 26/04-2009 00:39 Web: HOJ
|
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 26/04-2009 09:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Lebara er perfekt når min konto er under 20 kr sættes der automatisk 100 kroner ind på min konto.
Hr Olsson
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 26/04-2009 10:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
blister skrev: Hej. Jeg er netop lige kommet hjem fra efter min 3. gang i Phuket, Thailand. Jeg købte en startpakke til 1-2-call som jeg brugte dernede, samt noget taletid. BILLIGT! Men da jeg kom tilbage til Danmark kunne jeg ikke bruge 1-2-call.. ingen dækning. det er også klart da det er i thailand man bruger det. vil høre jer om i kender noget til at kunne sms'e billigt til thailand? jeg ved at man kan købe noget taletid som andre bruger til at ringe til andre lande. Men jeg mener SMS. om man kan købe noget alla 1-2-call i danmark? fx. tanke op for 100 kr, og sms'e for dem. ikke ringe... SMS'e.. ![]() Tak. Når jeg sms'er til Thailand eller Danmark bruger jeg VoipDiscount, det koster 3 Eurocent pr. sms. Disse sms'er sender jeg kun fra min computer, det er nemt og enkelt via deres program. Når jeg ringer til Thailand bruger jeg Lebara Premium sammen med VoipDiscount. Dvs. jeg ringer fra min mobil (Lebara Premium) til VoipDiscount's nummer i Danmark, derefter videre med VoipDiscount til kærestens mobil i Thailand. Med denne kombination ringer jeg for 9 øre i minuttet, når jeg ligger indenfor VoipDiscount's freecalls periode, når jeg ligger over freecalls perioden tager VoipDiscount en eurocent i minuttet, hertil kommer der opkaldsafgift på alle opringninger. Både Lebara og VoipDiscount kræver at man tanker op via internettet. |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 26/04-2009 11:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
SMS : Der bruger jeg altid www.coolsms.dk - koster 1 kr af sende til udlandet. Det er en tjenste på nettet, men modtageren kan ikke se det er afsendt fra nettet. SMS indenlands koster 25 øre men som oprettet bruger får du 2 gratis SMS om dagen. Opkald. Der bruger jeg Lebara, det er billig, men der kan forekomme megen trafik, så man ikke kan få forbindelse.Men prisen er stinkende billig, så tar de små irriterende ting med. |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/04-2009 11:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej blister du kan også bruge denne her. http://www.dansk-...post_90419 lindy |
|
|
|
| mr bark wan |
Lagt på d. 26/04-2009 12:21
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 22 |
http://vopium.com/ bruger dette program på min mobil og det virker fint.
DON'T GO SEE MY PINGPONG SHOW. |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 26/04-2009 12:43
|
|
De sidste par år har jeg brugt DialNow til opkald og sms, det er billigt og det virker altid. Mine venner som bruger Lebara skal skifte sim kortet for at ringe til Thailand, det skal man ikke med DialNow http://www.dialno...index.html Redigeret af Thai d. 26/04-2009 12:45 |
|
|
|
| blister |
Lagt på d. 26/04-2009 14:11
|
Hej. Tak for hjælpen allesammen. Jeg har nu fået ViopDiscount. en sms koster 0.030 euro. Er det billigt i forhold til andet? |
|
|
|
| jm |
Lagt på d. 26/04-2009 14:33
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Hej jeg er helt ny herinde, og har også ledt efter billig tlf. og har fundet noget der hedder Global one og det virker perfekt, både forbindelse og lydkvalitet |
|
|
|
| blister |
Lagt på d. 26/04-2009 16:20
|
Ja, det bruger jeg også til at ringe fra men jeg søger noget at sms'e fra. |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 26/04-2009 16:43
|
|
blister skrev: Hej. Tak for hjælpen allesammen. Jeg har nu fået ViopDiscount. en sms koster 0.030 euro. Er det billigt i forhold til andet? DialNow same same også 0.030 euro ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 26/04-2009 17:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
blister skrev: Hej. Tak for hjælpen allesammen. Jeg har nu fået ViopDiscount. en sms koster 0.030 euro. Er det billigt i forhold til andet? Ja - og nu kan du også ringe 3 timer gratis til Thailand om ugen fra din computer. |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 26/04-2009 20:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
vandango skrev: blister skrev: Hej. Tak for hjælpen allesammen. Jeg har nu fået ViopDiscount. en sms koster 0.030 euro. Er det billigt i forhold til andet? Ja - og nu kan du også ringe 3 timer gratis til Thailand om ugen fra din computer. du skal have en internetforbindelse på mindst 2MB, om du vil ringe gratis med VoipDiscount. Jeg har väret nede på 1MB et stykke tid, og så er det phone to phone som gälder--visseligen billigt, men ikke helt gratis. Ingolf |
|
|
|
| blister |
Lagt på d. 26/04-2009 20:39
|
Det er lækkert. 1000 tak for hjælpen. Har bare et sidste spørgsmål. bruger som sagt Viopdiscount. har ingenting betalt (med kort) .. har sendt et par sms'er også en til mig selv for at se om man modtog dem. jeg modtog den. håber også mine thai venner og veninder gjorde. man skal betale over mobil regningen, ikke? man skal ikke tanke op på nogen måde? det har jeg nemlig ikke gjort. og der står beskederne bliver sendt. - Tak. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.