Se indlæg|
Et godt raad !
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/04-2009 11:04
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Lad vaere med at lege med en luftpistol i en brandret.......... Jeg provev=de det igaar og skoed mig selv i venstre oeje ...........
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/04-2009 11:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg troede sgu da du var på vandvognen, det holdt ikke lang tid |
|
|
|
| cesse |
Lagt på d. 19/04-2009 11:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 408 |
Havde du ikke bøvl nok med de øjne ![]() |
|
|
|
| pigalle |
Lagt på d. 19/04-2009 11:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 236 |
Suk Rak Ning skrev: Lad vaere med at lege med en luftpistol i en brandret.......... Jeg provev=de det igaar og skoed mig selv i venstre oeje ........... ![]() Den evig uheldige Suk. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 19/04-2009 12:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
....Nå er det derfor du har fået Abhisit som kæreste, ja det plejer jo at være din kæreste i din avatar, Suk????
Redigeret af FCKdk d. 19/04-2009 12:02 __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 19/04-2009 14:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Får vi billeder? (Det plejer vi jo) Men av for s.... Hvad er der sket med øjet? |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 19/04-2009 15:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Jamen Suk, hvad har du nu lavet ???? Fortal hvad der er sket og hvordan det gar med dig ! Boes "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 19/04-2009 16:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Det må da være en joke,det kan ikke lade sig gøre medmindre men er komplet idiot??![]() |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 19/04-2009 22:16
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Hvis de morsomme bemærkninger er udtømt, så fortæl lige, om dit øje er OK, eller? Bjarne |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 20/04-2009 07:46
|
|
Ligner en soeroever nu, da mit oeje ikke kan taale lys, ja gu' var jeg da en idiot.............men laegen siger at det bliver okay igen, det skal bare ha' ro, jeg faa et nedsat synpaa venstre oeje ca. 30 procent.............. Saa det er godt jeg har en 32 pc' skaerm...5555555555555 Redigeret af Suk Rak Ning d. 20/04-2009 07:48 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 20/04-2009 09:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Suk dog du burde have en rød prik ? men nu har du jo fået et rødt øje så god bedring ![]() |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 20/04-2009 16:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Suk, Det var jo godt at du kun havde en lille legetojspistol og ikke en rigtig gun. God bedring herfra Det kunne jo have gaet rigtigt ad H...... til
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 20/04-2009 18:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
hehe, Suk, du ophører aldrig med at overraske ![]() Skidt med dit syn, men trods alt godt at det ikke gik værre. God bedring. mvh |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/04-2009 22:23
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hahaha![]() Jeg har engang lavet det samme. Jeg var ædrug, med en kraftig splatter gun.. Om det gør mig dummere skal jeg lad være usagt. Held og lykke med øjet. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 23/04-2009 08:24
|
|
Payanak skrev: Får vi billeder? (Det plejer vi jo) Men av for s.... Hvad er der sket med øjet? Vaersgo.... Oejet kommer sig, men kun ca. 30 procent syn, saa det gaar nok ![]() ![]() ![]() Jeg har nu smidt softgun'en ud................
Redigeret af Suk Rak Ning d. 23/04-2009 08:26 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Thongthai |
Lagt på d. 23/04-2009 13:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 430 |
Det var da godt det ikke var et haglgevær.God bedring |
|
|
|
| blister |
Lagt på d. 27/04-2009 19:31
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 45 |
Suk Rak Ning skrev: Lad vaere med at lege med en luftpistol i en brandret.......... Jeg provev=de det igaar og skoed mig selv i venstre oeje .... Jeg har nu smidt softgun'en ud................ .......![]() der er forskel på en luftpistol og en softgun ![]() havde det været luftpistol, tror jeg det havde set værre ud ;D men held og lykke. |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 27/04-2009 22:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
blister skrev: Suk Rak Ning skrev: Lad vaere med at lege med en luftpistol i en brandret.......... Jeg provev=de det igaar og skoed mig selv i venstre oeje .... Jeg har nu smidt softgun'en ud................ .......![]() der er forskel på en luftpistol og en softgun ![]() havde det været luftpistol, tror jeg det havde set værre ud ;D men held og lykke. Hvis det havde været min FX Monsoon så var den gået lige igennem kraniet på dig. ![]() Forøvrigt et fantastisk stykke legetøj, glimrende til duejagt og skadedyrsbekæmpelse. http://www.arms-g...nsoon.html One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Suk dog
du burde have en rød prik ? men nu har du jo fået et rødt øje