Se indlæg
 Udskriv debat
Finnair ????
mam
Hej, har lige bestilt en fly billet til Bangkok, med Finnair til midt i juli måned for ca. 6000.- kr. Er der nogen der har fløjet med Finair til Bangkok, hører gerne jeres erfaring!
tak hilsen mam Smile

kanut
Jeg har fløjet me Finnair mange gange, det er ok.
Hilsen Kanut Cool

kimberg
Jeg fløj med Finnair sidste gang. Det var helt ok.
Under 2 timer i Helsinki.
Flyver dog med AUA her den 16 December, og er allerede begyndt og glæde mig til et par vilde uger i Pattaya i Julen og Nytåret.CoolCool

M.v.h. Kim

mam
Hej alle!
Tak for svarene, nu glæder jeg mig blot til jeg skal afsted på Fredag den 15. 7.

Pas på hinanden og jeres kære
hilsen mamSmile

ybec
Hej
Jeg er lige kommet hjem fra Thailand fra en planlagt ferie på 3½ uge og fløj med Finnair, jeg blev desværre nød til at afkorte ferien med en uge på grund af en undersøgelse jeg skulle til på sygehus i Danmark og kunne ikke få det udsat, så selvom det var imod deres politik at lave min billet om, fik jeg alligevel dem overtalt til det dog mod at jeg sendte en kopi af indkaldelsen til dem og det uden problemer og ekstra betaling.
Så jeg har kun roser til Finnair

Venlig hilsen Ybec Thailand is a great place to be

high-tower
Jeg er netop kommet hjem fra Thailand med Finnair og må sige at jeg tror jeg springer Finnair over næste gang!

Vi var 3 afsted - min kone, min bror og jeg.

Jeg havde inden afrejse kontaktet Finnair for at bede om ekstra benplads, da min bror og jeg er på den forkerte side af 195 cm i højden.

Da vi tjekkede ind (god tid før) spurgte jeg til benpladsen, og fik et "jaja". Men det var et nej!

Bevares, ok fly men håber jo at få hvad man har bestilt... min bror kom også til at side i modsatte ende af maskinen.

Jeg spurgte i øvrigt også ved udrejse om vi skulle genbekræfte med hjemrejse, men fik at vie at alt var på plads - fint nok!(troede jeg).

Da vi mødte op i Bangkok til hjemrejsen, fik vi at vide at "vi ikke havde reserveret pladser" og at vi derfor blev spredt rundt om i maskinen.

Det havde jeg jo netop fået at vide var på plads allerede ved udrejsen, så det kunne jeg ikke acceptere.

Sjovt nok kunne de godt se at der nu var noteret at vi ønskede ekstra benplads - det var jo bare ærgerligt at det kunne de selvfølgelig heller ikke klare.

Så er det man bliver træt... MEGET TRÆT!. Det er Thai´er de benytter ved check ind i BKK, så det nyttede jo heller ikke bare at overfuse manden - men jeg måtte jo have lidt galde ud! Wink

Så det endte med at fordi jeg luftede min utilfredshed røg på business, hvilket var ok for mig men det ændrede jo ikke ved den manglende benplads til min bror, og det faktum vi alle kom til at side alene.

I Helsingki forespurgte jeg - bare for en sikkerheds skyld, om bagagen røg med til København - jaja naturligvis... Ih ja, klart!

I Kbh var der INGEN bagage!

Det er jo lækkert at komme hjem fra ferie og skal fare ud at købe tandbørster, barbergrej osv.

Og kufferterne? dem fik vi først om aftenen 2 dage efter hjemkomst...

Nu har jeg prøvet at fly ved med både Thai, Austrian Airlines og China Airlines - men Finnair skal sku have prisen for det mest amatør agtige setup.

jesper_dk
Jeg er også færdig med at rejse med finnair,der er simpelthen ikke noget plads i deres maskiner og sidste gang var der en skidefuld finne der bare væltede over i mid hele tiden og da jeg prøvede at få dem til at snakke med ham sagde de bare et det kunne de ikke rigtig gøre noget ved.Så det var sgu en lang tur fra BKK til Helsinki.(skal lige siges at han var rigtig stor) så jeg sad bare total indeklemt under hele turen og skulle høre på alt hans fuldemandssnak.
Og der er heller ikke den store prisforskel mellem Thai og Finnair,hvis man bestiller i god tid.
Jeg flyver til BKK den 31 august og har betalt 4500 kr. med Thai.
Jesper_dk

Spring til debat: