Se indlæg|
gratis opkald til thailand
|
|
| chang |
Lagt på d. 01/05-2009 11:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
hej jeg har overvejet at prøve redspot.dk da det virker som en meget bilig måde at ringe til thailand og andre lande.... er der nogle her inde som har prøvet denne udbyder.... http://www.redspo...80b5-aa1e5 [mail][/mail]4d9fa07 Men have only 2 emotional states, hungry and horny.. So ladies, if you see me without an erection, make me a sandwich.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 01/05-2009 11:20
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Efter hvad jeg kan se så er det kun til fastnet telefon det er gratis, til mobil koster det 44 øre, ok det er da billigt, men voip er billigere og også lebara der koster det kun 39 øre. Men det ser udemærket ud efter et kort kik |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 01/05-2009 12:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
jsh71 skrev: Efter hvad jeg kan se så er det kun til fastnet telefon det er gratis, til mobil koster det 44 öre..... Tror du har set forkert jsh71. Under gratis fastnet er der en streg, og så står der gratis mobil, og der er TH imellem. Ingolf |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/05-2009 12:08
|
|
ingolf skrev: jsh71 skrev: Efter hvad jeg kan se så er det kun til fastnet telefon det er gratis, til mobil koster det 44 öre..... Tror du har set forkert jsh71. Under gratis fastnet er der en streg, og så står der gratis mobil, og der er TH imellem. Ingolf Ved det ikke ingolf men når jeg trykker på deres udlandspriser kommer det her frem http://www.redspo...0843dc4b3c |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 01/05-2009 12:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Ja, kan godt se det er dobbelt budskab--for i det link som chang henviser til, står der det er gratis.![]() Forvirende--jeg holder mig til mit VoipDiscount ![]() Ingolf |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/05-2009 12:21
|
|
ingolf skrev: Ja, kan godt se det er dobbelt budskab--for i det link som chang henviser til, står der det er gratis. ![]() Forvirende--jeg holder mig til mit VoipDiscount ![]() Ingolf Jeps det gør jeg også, men det er da et udemærket alternativ |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 01/05-2009 15:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Skype eller VoipDiscount ![]() http://www.dansk-...ad_id=7858 |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 01/05-2009 20:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Har skrevet det før, her på siden men der er åbenbart ingen der "hører" efter I mit mobil abonnement har jeg 48 timers fri taletid til fastnet telefon for 49 kr om måneden, så går jeg ind på prepaid.dk køber et taletidskort for 100 dkdet har den meget posetive effekt at jeg kan ringe for 6 kr i timen på kortet, min mobil koster 49 kr for 48 timer så det er vel cirka 7 danske kr i timen. Mvh Nid. |
|
|
|
| Waffen |
Lagt på d. 01/05-2009 22:13
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 95 |
Koster 40 kr. om måneden at ringe til Thailand med skype . Fastnet og mobil. |
|
|
|
| fjelle123 |
Lagt på d. 02/05-2009 10:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
Brug dog VOIP discount istedet, billigere nemmere og god kvalitet, man kan bruge funktionen phone 2 phone så du kan tale fra din normale fastnet telefon, eller du kan ringe via computeren, eller du kan ringe fra mobilen via et connection nummer man først ringer til, alt til MEGET beskedne priser/gratis, mener der er et connection fee på 0,50 kr. |
|
|
|
| fjelle123 |
Lagt på d. 02/05-2009 10:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
ps bruger ca. 75 gode danske kroner på 3 måneder via voipdiscount, hvis det er for mange penge så har man et seriøst problem :-) det er sku nok det billigste ved at have en kone. (uanset nationalitet) :-) |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 02/05-2009 11:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
fjelle123 skrev: Brug dog VOIP discount istedet, billigere nemmere og god kvalitet, man kan bruge funktionen phone 2 phone så du kan tale fra din normale fastnet telefon, eller du kan ringe via computeren, eller du kan ringe fra mobilen via et connection nummer man først ringer til, alt til MEGET beskedne priser/gratis, mener der er et connection fee på 0,50 kr. Ja denne løsning via connection nummeret bruger jeg selv, lydkvaliteten er i top. Samtidig er det så billigt, så jeg forlængst er stoppet med at finde andre løsninger. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 03/05-2009 00:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
fjelle123 skrev: ps bruger ca. 75 gode danske kroner på 3 måneder via voipdiscount, hvis det er for mange penge så har man et seriøst problem :-) det er sku nok det billigste ved at have en kone. (uanset nationalitet) :-) Hvis du "kun" får 3 måneder så er du blevet snydt , for alle os andre får godt og vel 4 måneder(120 dage) og faktisk nogle gange 5-6 måneder, hvis man har et "moderat forbrug"= fordelt på 120 dage "gratis" og derefter 1 til 2 måneder oveni hvor kontoen bliver tømt. P.t. har min kone 20 dage tilbage fra sidste optankning på 10€ og der 7,41€ tilbage selv om vi bruger Phone 2 Phone metoden.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 03/05-2009 02:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
alt lige, dette kommer op igen og igen. skal vi ikke vaare enige om at voipdiscount er det billigste. har aldrig brugt andet, og vil heller ikke gore det. slut prut Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 05/05-2009 10:24
|
|
jeg vil lige høre om i også bruger viod til fast telefoni her hjemme eller kun til thailand... m.v.h. chang Men have only 2 emotional states, hungry and horny.. So ladies, if you see me without an erection, make me a sandwich.
|
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 05/05-2009 10:44
|
|
det jeg mente med redspot er at man kan bruge dette som sin fastnet tlf sammentidig så er det vel ikke så dyrt 139 pr mdr når man betaler 99 pr mdr ved cybercity for fri ip telefoni bare til dk.... og der står at man kan ringe for 0 kr til thaland både fast og mobil efter man har betalt 139 kr selvfølgelig men det er da ikke så galt når man kan bruge sin fast som man altid har gjordt [mail][/mail]http://www.redspot.dk/Samtalepriser-for-IP-telefoni-Fastpris-Europa/pg/5cdf78ef-d15a-4dbf-80b5-aa1e54d9fa07 Men have only 2 emotional states, hungry and horny.. So ladies, if you see me without an erection, make me a sandwich.
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 05/05-2009 20:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Lung Yao skrev: fjelle123 skrev: ps bruger ca. 75 gode danske kroner på 3 måneder via voipdiscount, hvis det er for mange penge så har man et seriøst problem :-) det er sku nok det billigste ved at have en kone. (uanset nationalitet) :-) Hvis du "kun" får 3 måneder så er du blevet snydt , for alle os andre får godt og vel 4 måneder(120 dage) og faktisk nogle gange 5-6 måneder, hvis man har et "moderat forbrug"= fordelt på 120 dage "gratis" og derefter 1 til 2 måneder oveni hvor kontoen bliver tømt. P.t. har min kone 20 dage tilbage fra sidste optankning på 10€ og der 7,41€ tilbage selv om vi bruger Phone 2 Phone metoden.Det kan faktisk snildt komme derop eller højere, hvis forbruget er umoderat. Vi tanker normalt op to gange månedligt, men forbruget er også til tider massivt. Men stadig svinebilligt og billigere end første gang hos tdc, hvor en time kostede ca. kr. 1.000,-. Men så var forbindelsen også god! ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

I mit mobil abonnement har jeg 48 timers fri taletid til fastnet telefon for 49 kr om måneden, så går jeg ind på prepaid.dk køber et taletidskort for 100 dk

, for alle os andre får godt og vel 4 måneder(120 dage) og faktisk nogle gange 5-6 måneder, hvis man har et "moderat forbrug"= fordelt på 120 dage "gratis" og derefter 1 til 2 måneder oveni hvor kontoen bliver tømt. P.t. har min kone 20 dage tilbage fra sidste optankning på 10€ og der 7,41€ tilbage selv om vi bruger Phone 2 Phone metoden.