Se indlæg
 Udskriv debat
Penthouse Studio med havudsigt udlejes
ESO
2 stk 33 m2 penthouse studio med fantastisk havudsigt, udlejes på Soi 7 Beach Rd. I Jomtien ved Pattaya.
er indrettet med dansk smag, køkken og bad, stor tagtaresse og svømmepøl på samme etage 24 timers security. skal opleves det er for svært at beskrive. langtids leje 12.000 thb. + forbrug. hendvendelse 0879 828 335 for fremvisning.

Jesse James
12,000 Batht...Er det pr uge eller måned. ?
Hr Olsson

quickmouse
ESO skrev:
2 stk 33 m2 penthouse studio med fantastisk havudsigt, udlejes på Soi 7 Beach Rd. I Jomtien ved Pattaya.
er indrettet med dansk smag, køkken og bad, stor tagtaresse og svømmepøl på samme etage 24 timers security. skal opleves det er for svært at beskrive. langtids leje 12.000 thb. + forbrug. hendvendelse 0879 828 335 for fremvisning.

det ville hjælpe med nogle billeder.

brug evt. [url]www.mapjack.com[/url] takker

Redigeret af quickmouse d. 03/05-2009 17:19
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

ingolf
Jesse James skrev:
12,000 Batht...Er det pr uge eller måned. ?

Det er selvfölgelig pr måned. Lidt längere ude hvor jeg plejer at leje (lalana) er langtidshuslejen ca 6500/måned.

Vil tro det er det nye de har bygget mellem Ping Pong og ejendommen som Rene havde den Danske Kro i. Om det er samme etage som svömmepölen, er det 8. etage--kender en som lige er flyttet ind på 8.

Ingolf

mariarubin36
Skal til thailand i starten af juni..2010..bliver der en længere periode ..og hvis jeg elsker det bliver jeg meget længere....søger lige præcis et sted som ikke er for vildt til at starte med.....er der stadig nogle ledige ...jeg er 37 år og førtidspensionist så ikke noget problem med lejen....er der ellers nogen der kender nogle gode steder hvor man kan leje i et par måneder til at starte med mariarubin36Wink

Spring til debat: