Se indlæg
 Udskriv debat
Thailand for alle ??????
rinpoche
sune skrev:

Hvor er det dog sjovt som ny her på siden, men alligevel som gammel i Thailand, at der er denne kamp mellem de lyserøde og dem som åbenbart efter egen overbevisning kender de rigtige svar.

Hej Mans... øh Sune,

Det synes mig som om de "lyserøde" har nøjagtig den samme overbevisning om at kende de rigtige svar. (Det begynder snart at lyde som de gule og de røde i BKK)
Livet er jo sjældent entydigt sort eller hvidt, så mon ikke ofte "de rigtige svar" ligger et sted midt imellem disse 2 fraktioner.

Brasmus
rinpoche skrev:
sune skrev:

Hvor er det dog sjovt som ny her på siden, men alligevel som gammel i Thailand, at der er denne kamp mellem de lyserøde og dem som åbenbart efter egen overbevisning kender de rigtige svar.

Hej Mans... øh Sune,

Det synes mig som om de "lyserøde" har nøjagtig den samme overbevisning om at kende de rigtige svar. (Det begynder snart at lyde som de gule og de røde i BKK)
Livet er jo sjældent entydigt sort eller hvidt, så mon ikke ofte "de rigtige svar" ligger et sted midt imellem disse 2 fraktioner.

Du har helt ret rin.

Der er derfor, at jeg med interesse (og fornøjelse) bl.a. læser diverse indlæg fra både Suk og JackH, da disse to herrer må siges at repræsentere yderpunkterne her på DTW. Wink
Godt der er plads til alle.

Venlig hilsen
Brasmus

paulsenp
rinpoche skrev:
sune skrev:

Hej Mans... øh Sune,

Det synes mig som om "de lyserøde" har nøjagtig den samme overbevisning om at kende de rigtige svar. (Det begynder snart at lyde som de gule og de røde i BKK)

Hej rinpoche,

Jeg er ikke helt enig med dig. Som jeg opfatter det, udtaler de "positive" sig - i det mindste som udgangspunkt - udfra deres erfaringer i egne forhold. Derimod synes jeg som regel, at "de negative" lægger ud med generaliseringer.

Nå, men pyt med det. Som du også siger, ligger sandheden nok et sted imellem yderpunkterne. Sådan kommer det jo nok til at fortsætte her, fra tid til anden.
Peter

rinpoche
paulsenp skrev:

Jeg er ikke helt enig med dig. Som jeg opfatter det, udtaler de "positive" sig - i det mindste som udgangspunkt - udfra deres erfaringer i egne forhold.

Tjaa, det har du nok ret i Peter, selvom jeg kunne levere adskillige eklatante eksempler på det modsatte fra indlæg her på dtw.

Pudsigt som vores "nye" medlem Mans... øh, Sune ikke har haft yderligere kommentarer på denne tråd...

sune
Rinpoche, at blive betragtet som en fremragende debattør som ham du nævner, hvis det er den samme som jeg tænker på, altså hvis det er en debattør ved navn man…, siger jeg dig tak for, jeg er egentligt også lidt stolt over det. Jeg ved ikke hvor du har din viden fra, men ved River Kwai, har vi ikke en sådan.

Jeg skal i den næste uge have den glæde, at få besøg af nogle venner fra det område, jeg kan se ham du nævner kommer fra, så måske kan jeg få noget at vide om den person, så vil jeg da prøve at berette, altså hvis de kender ham, så din nysgerrighed kan blive honoreret.

Jeg er jo ikke så vandt til alt den sammenblanding af personer, men jeg vælger da at opfatte dit indlæg som noget positivt, men jeg er jo nok blevet for gammel til at tage det seriøst.

Håber du lever dit liv positivt, uden for mange tanker om, hvad du nu kan bidrage andre med af viden, som åbenbart kun du har.

Jeg vil bare sige som min gamle ven--

“Højtærede herskaber, grevskaber, ægteskaber og klædeskaber. Berømte ord, udtalt af professor dr. philurius Christian Tribini.

Ja jeg er ikke skuffet, men måske lidt undren over din måde, at beskrive andre og deres meritter på.

Du har da ret i en ting. Vi bliver vel alle nødt til i fremtiden på denne side og for den sags skyld også andre, at dele os op i gule, røde og blå, men det gør vel heller ikke livet kedeligt.

Lev dog dit liv, om ikke andet så lev det som din sidste dag her på jorden. Du tænker for meget over ligegyldige ting…..

Hvad med "Lonne" og "Sorte Holger"? Har nogen mødt dem?

lonne, sorte holger, guld bjarne, røde reene og alle de andre rødder Smile

mr bark wan
Suk Rak Ning skrev:
Os der har en kone der ikke drikker, spiller eller laver andet snavs..................Er der ogsaa plads til os ???

Det er jo naesten som om at ens kone/kaereste skal vaere ude i et eller andet..........hvad fanden sker der ???

Vaagn da for fanden op og acceptere at der findes andet end ludere, ludomaner og andet snavs her i Thailand.........TAK.

du har igen et guldkorn- jeg er enig.
Cool
DON'T GO SEE MY PINGPONG SHOW.

Spring til debat: