Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Telefonhjælp
|
|
| kimkingo |
Lagt på d. 06/05-2009 17:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 252 |
Min kone bruger normalt VoipDiscount når hun skal ringe til Thailand. Jeg betaler 10 Eu, og så kan hun ringe til Thailand i 3 mdr. Men da jeg skulle betale skrev den fejl. An error 819 has occurred. Nogle som ved hvad det er? Eller hvad man skal gøre. Har prøvet at finde et tlf nr. til Voip, for at spørge dem, men har ikke kunnet finde det. Håber i kan hjælpe. For husfredens skyld ![]() På forhånd tak Kimkingo |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 06/05-2009 17:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
http://www.bestre...ZwodMDAQ1g eller google lidt rundt omkring jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 07/05-2009 21:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
har selv haft problemer i sidste uge men lykkes til sidst efter mange forsøg med flere forskellige kort tror det var pga jeg har fået nyt visa kort held og lykke herfra ![]() |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 08/05-2009 04:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
der gaar ged i den hvis man bruger et andet kort, da den har husket sidste gang man kobte nyt taletid, den gemmer kort nummer og andet. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 08/05-2009 09:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Man skal huske at ændre alle de ting inde i ens profil - så burde der ikke være problemer
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| kimkingo |
Lagt på d. 08/05-2009 10:10
|
|
Tak for hjælpen alle sammen. Problemet var, (Jeg ved godt det lyder forkert) at min kone har snakket for lidt telefon . Så der står stadigvæk nogle penge på kontoen, og de skal bruges først, før man kan købe ny taletid. 75kr for at snakke telefon med Thailand i et kvartal, det er fa.... billigt. God bededagsferie til alle |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 08/05-2009 12:43
|
|
nej det skal de ikke, og saa er det 120 dage man kan snakke 300 min om ugen. hvor langt kontoen skal ned for man kan tanke paa igen ved jeg ikke, man kan jo bare vente til alle pengene er brugt, ps. her har vi badeferie hele aaret Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 08/05-2009 16:41
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Til orientering Nu har Voipdiscount tilsyneladende droppet Visa kortet som betalings middel. Jeg har lige indbetalt mine 10 euro, og fik følgende muligheder: UKASH Western Union Resellers Redeem Voucher Bank Transfer Jeg brugte Bank Transfer. På Voipdiskounts hjemmeside skriver de at der kan gå op til 7 arbejdsdage før pengene går ind på min Voip konto. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 08/05-2009 16:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
John skrev: Til orientering Nu har Voipdiscount tilsyneladende droppet Visa kortet som betalings middel. Jeg har lige indbetalt mine 10 euro, og fik følgende muligheder: UKASH Western Union Resellers Redeem Voucher Bank Transfer Jeg brugte Bank Transfer. På Voipdiskounts hjemmeside skriver de at der kan gå op til 7 arbejdsdage før pengene går ind på min Voip konto. Du skal være opmærksom på at det kommer helt an på hvilket land du har angivet inde i dine kundeoplysninger. Hvis du er registreret med dansk adresse har du andre muligheder end hvis det er thailandsk adresse ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 08/05-2009 17:20
|
|
Jeg er oprettet som bruger i Danmark, og plejer at betale med Visa kort.
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 08/05-2009 19:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Hvis oprettet med adresse i DK har du bl.a. følgende muligheder: Dankort, Master/Eurocard og Visa De muligheder får jeg når jeg vil betale ind på den ene af mine konti som er oprettet med dansk adresse. På min Thailandske konto er der ikke ret mange muligheder...... |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 08/05-2009 20:22
|
|
NEJ jeg har ikke disse muligheder..... Jeg er oprettet med min adresse i Danmark og jeg har de ovenfor nævnte muligheder, som ikke omhandler bla. Dankort, Master/Eurocard og Visa. Jeg har ikke ændret min konto og jeg har tidligere kunne betale med Visa. Hvorfor bliver du ved med at drage mine ord i tvivl? et print af skærmbilledet
Redigeret af John d. 08/05-2009 20:34 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| kimkingo |
Lagt på d. 09/05-2009 18:24
|
|
Ikke for at drage nogens ord i tvivl. Men jeg får også muligheden for, at betale med Visa-kort. Så et eller andet er da helt galt. Har også adresse i Dk. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 09/05-2009 19:55
|
|
Fint nok, skriver lige til Voip og spørger hvorfor de har fjernet muligheden for at betale med Visa fra min profil
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 09/05-2009 19:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Jeg får op 12 måder at betale på, ink Visa og Elektron Visa--så måske bedst at kontakte dem, og spörge hvad som er galt. Ingolf Hvordan kan du svare på mit indläg, för jeg har skrevet det??
Redigeret af ingolf d. 09/05-2009 20:00 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 09/05-2009 20:11
|
|
hæ hæ jeg er synsk........ Det var faktisk Kimkingos indlæg jeg svarede på
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 10/05-2009 02:06
|
|
tja paa min er det med thai adresse og thai telefonnummer, klikker jeg paa kob mere taletid, kan jeg saa bare klikke paa 10euro min konto staar der. saa dansk elller thai adresse er lige fedt. uha far kore med klatten. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 10/05-2009 10:17
|
|
Jeg har også muligheden for re-fill via Visa/DK ....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 10/05-2009 10:18
|
|
John skrev: Fint nok, skriver lige til Voip og spørger hvorfor de har fjernet muligheden for at betale med Visa fra min profil Hvis du nu går ind i din profil og ændre den til din danske adresse - har du prøvet det? Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 10/05-2009 10:44
|
|
Pdrhan hvis du læser mit indlæg #12 vil du se at jeg er oprettet med min danske adresse Jeg har på intet tidspunkt haft ændret min profil. Jeg har siden jeg oprettede min profil altid betalt med mit danske Visa (rigtig mange gange), Nu er muligheden væk, som det også fremgår af samme indlæg. Jeg kan forstå at dette åbenbart kun gælder min profil hos Voip og har nu skrevet til dem, så nu må jeg bare afvente deres svar. Redigeret af John d. 10/05-2009 10:45 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.