Se indlæg
 Udskriv debat
Leveomkostninger resten af livet?
jpo
mit visa udlober 26/7 1 aars visa.
har en bankbog med 1.000.000 tbh der er laast i 6 maaneder,er over 60 aar
har ogsaa faaet oversat vores vielsesattest til thai,
er selvfogelig thai gift, faar nok ogsaa min adresse i konens adresse bog, haaber dette er nok, har ikke lyst til at tage til danmark.
nogle kloge hoveder der ved noget om det.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
sn
Kære JPO

Sidste år da du skulle have dit første non-o visa fik du hjælp herfra, og igen kan jeg se du er "forvirret"...Du behøver ikke tage til Danmark. Du kan tage ned på dit lokale immigrationskontor og få en 1-årig forlængelse, når du har fået denne behøver du heller ikke tage ud af landet hver 90 dage, men istedet udfylde en TM47 formular og aflevere på immigrationskontoret hver 90 dage. Ved forlængelsen... Husk at få banken til at skrive at du har et indestående på dit nævnte beløb, dog minimum THB 800.000. Du kan IKKE komme i din kone's blå husbog (Tabian Ban) du kan hvis du gider, få din egen husbog som for udlændinge er i gul farve, alternativt har imm.kontoret en formular som bekræfter din adresse.

Da du opfylder det økonomiske krav så forlæng som retirement idet du så for din forlængelse samme dag, hvis du vælger forlængelse via giftemål, skal du lave en del papirer og ansøgningen skal via Bangkok og tager normalt 4 uger, her skal du dog kun have THB 400.000.

Husk også at vurdere om du vil have multi entry (3900 THCool eller single entry (1900 THCool

sn

jpo
ok jeg kan faa en 1 aarig forlaangelse, skal man saa ikke vise vielsesattest, bare en konto med 800.000 tbh,
og hvad mere skal man have.
ja forvirret det er jeg, da den ene siger det ene og en anden siger noget andet.
men ellers et fint svar fra dig.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Spring til debat: