Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Diskotek hvor hvordan
- JaiDee -
Hejsa er ny på dette site men ikke i thai relationer - har haft en sød kæreste i 4 år som jeg mødte her i dk.. Jeg er lige kommet hjem fra thailand hvor jeg var i 50 dage - super cool...

At tage en thai pige til danmark ville for mig betyde at jeg skulle finde en langt ude på landet der ikke taler engelsk (betyder jo typisk at de har arbejdet med udlændinge) - jeg kan måske 500 ord thai, så det ville nok gå men jeg har ikke lige 3-6 mdr til at udse mig hende det skulle være..endnu...

indtil da ville jeg super gerne møde en sød thai pige her i dk - såå mit spørgsmål er :

Hvilke medier, links og sites kan jeg benytte for at finde udaf nogle nice steder og rende ind i nogle søde thai piger? Altså at nu er der thai fest her og der hvor man som udlænding er velkommen etc?

Da jeg var i thailand købte jeg iøvrigt 5-6 bøger om udlændinges erfaringer i thailand og interviews med pigerne, brev korespondance mv - super god læsning og gratis erfaringer..

Med venlig hilsen Jai Dee

Webmaster
Hejsa Jai Dee og velkommen til :-)

Jo, du skulle meget gerne kunne læse om fester osv her på siden. Nu er det så ikke hver weekend at der er en større thai-fest eller koncert.
Vi prøver her på siden at følge så godt med som muligt, men nogle gange glipper det da arrangørene ikke altid er lige flinke til at give os et tip om fester osv. Derfor hører du om noget som endnu ikke har været oppe her på siden, så giv lige en besked til os andre - gerne en skannet flyers til Webmaster hvis sådan en findes og ellers med så mange detailer som muligt (tid/dato, adresse, evt. optræden osv).
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
- JaiDee -
Er det muligt at lave en overskuelig oversigt over thai diskoteker med præcis adresse og åbningstid? Fx. den i holmbladsgade, hvor er den præcis og hvad tid er den åben fra og til?

Kan man tage på den i Holmbladsgade uden at få problemer af forskellig slags - hvis man ikke lige ligner en der er vandt til at komme der - er thaierne imødekommende eller bliver man isoleret? Jeg kan se at en flink fyr skriver at han kun har hørt om problemer der en gang. Men hvordan med Thai'erne er de glade for at man kommer hvis man opfører sig ordentligt eller er de helst fri?

en taknemmelig læser Smile

JaiDee Pfft

Spring til debat: