Se indlæg
 Udskriv debat
En sød Thai pige under 30?
- JaiDee -
Hejsa alle ..

Hvis en af jer kender en sød pige som bor her i dk og er reel og sød men savner en sød, ret pæn og flink fyr så er i meget velkomne til at give hende min email: ..

Jeg kender meget til Thaier i forvejen, men jeg er ikke lige klar på at hente en til landet pt - jeg håber bare at de kommentarer omkring de thaier der bor her i landet og er single ikke gælder for alle og at en af jer måske kender en enkelt super sød og pæn pige. Jeg stiller nok lidt store krav til at hun ser godt ud og er sød, men jeg mener selv at levere nogenlunde det samme.

JaiDee, som jo betyder et godt hjerte på thai så vidt jeg husker Smile
 
surin999
Glem at finde en god thai i dk enten er de smidt ud af manden for spil og bedrag eller også er de hentet op fra en eller andens kones tidligere bar

ok man kan være heldig men i langt de fleste tilfælle er man ikke.
så tag du en tur til thailand og lær en sød pige at kende og hold dig fra barpigerne
Surin er død længe leve Surin999
 
- JaiDee -
Ok - hvor og hvordan ville du forslå at man render ind i en sød pige i Thailand? Jeg har været i Thailand 12 gange og jeg vil sige at det er yderst få der ikke er til salg på den ene eller anden måde, sådan virker det i hvert fald.

Hvad med alle de piger der er aupair her i landet, hvordan med dem - de er godt nok phillipinere, vietnamesere etc., men er chancen for at finde en sød en lige så svær der og er de lige så skumle? Måske er mange "aupair" som i jeg laver ikke andet end at underholde min(e) mand?

JaiDee
Redigeret af - JaiDee - d. 18/07-2005 10:40
 
thaikurt1
Hej med dig Cool
Kom dog en tur til thailand der har du mulighed for at finde en .
Hvis det er noget for dig so har min kone famille en hun er 20 aar .
jeg har et billede af hende hvis se hende .Grin

Hun kommer i mit hjem for at tale med min kone og derfor kende jeg lidt til hende hun vil gerne gifte med en fanglang.

Men det er jo ikke noget der skal ske lige med det samme du skal venter og se og det er noget for dig for du gifte dig.

med venlig hilsen
Thaikurt Smile
 
http://nej
surin999
- JaiDee - skrev:
Ok - hvor og hvordan ville du forslå at man render ind i en sød pige i Thailand? Jeg har været i Thailand 12 gange og jeg vil sige at det er yderst få der ikke er til salg på den ene eller anden måde, sådan virker det i hvert fald.

Hvad med alle de piger der er aupair her i landet, hvordan med dem - de er godt nok phillipinere, vietnamesere etc., men er chancen for at finde en sød en lige så svær der og er de lige så skumle? Måske er mange "aupair" som i jeg laver ikke andet end at underholde min(e) mand?

JaiDee


Problemet er oftes hos thaier og ses også hos vietnamesere men meget sjældent hos philipinere.

Den bedste måde at møde en er evt. at få kontakt til familie/venner af en herboende thai for derefter at tage ned og mødes det vil hurtig vise sig om hun er noget eller ej.
du er velkommen til at sende en pm med lidt om dig selv evt billed så kan jeg prøve om konen kender nogle.
Surin er død længe leve Surin999
 
surin999
thaikurt skrev:
Hej med dig Cool
Kom dog en tur til thailand der har du mulighed for at finde en .
Hvis det er noget for dig so har min kone famille en hun er 20 aar .
jeg har et billede af hende hvis se hende .Grin

Hun kommer i mit hjem for at tale med min kone og derfor kende jeg lidt til hende hun vil gerne gifte med en fanglang.

Men det er jo ikke noget der skal ske lige med det samme du skal venter og se og det er noget for dig for du gifte dig.

med venlig hilsen
Thaikurt Smile


Husk hun ikke har mulighedd for at få opholdstilladelse i dk før hun er fyldt 24 år.
Surin er død længe leve Surin999
 
jager
nu skal du passe på surin, det kan være konen skifter mand, når hun ser det nye billede hihi

jager
 
surin999
Det er jeg nu ikke bange for.
Men skulle hun en dag ønske at skifte mand så er jeg bedre tjent med en ny kone i stedet for en der ønsker at skifte mand GrinGrinGrin
Redigeret af surin999 d. 18/07-2005 12:12
Surin er død længe leve Surin999
 
Dax_Khorat
CoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCool
 
torben mustang
Hej med dig jaiDee. Du vil gerne have en Thai dame der er iDanmark, det kan jeg (måske forstå, du er bange for at skulle garentere de snottede 50.000,00 dk kr) Men som alle andre må du selv tage ansvaret, Rejs til Thailand og find den eneste ene,om hun kommer fra en bar eller hvad Maibanharr(no problem).Jeg mødte min dejlige kone på en bar på Phuket i 1999 blev gift 2001 og er stadigvæk lykkeligt gift, så lad være med at lytte til alle de dårlige ting mange skriver på disse sider,måske er det ikke kvinden det er galt med ,men den kloge Farang der tror han ejer hende,så snart de er kommet til DanmarkShock.Jeg har ellers ikke lyst til at blande mig om det er bar dame eller ej men det indlæg gjode mig lidt gal i skralden.

Ps. Min kone arbejder nu på fabrik og tjener 140,00 Kr i timen og det er hendes egne penge,men hvis jeg mangler så er hun den første til at give alt hvad der skal til. Så alle de smarte bemærkninger jeg læser på div. sider må jeg tage som om de mænd ikke kan leve op til deres Thaikone.ShockShock Mig.GrinGrinGrinGrinGrinGrin
[mail][/mail]
 
torben mustang
Hej surin999 Hvis du gør som fluer og kaniner så kan det være at hun løber skrigene hjemmefra,måske er hun bedre tjent med en mand der ikke altid brokker sig. Ok det er da godt at din kone vil hjælpe jaiDee med en kone,men den bedste kone man kan finde er sgu den man selv finder om det så er i en bar eller kiosk, næsten alle piger der kommer til Danmark er søde og dejlige bare de de bliver behandlet godtaf os faranger(1-2-3-ugers turister ustyrlige rige) men hjemme er der en hverdag hvor de ikke kan leve op til alle deres mange feriepenge Gift med Thailady i 4½år og stadig lykkelig.GrinGrinGrinGrin
[mail][/mail]
 
- JaiDee -
nope det er ikke så meget prisen - det er ikke noget problem. Det er mere et spørgsmål om at jeg synes det er en masse bøvl på et meget tidligt stadie - det hele ender sandsynligvis med noget i den retning, men nu må vi se. Det kunne bare være super at møde en sød en under "normale" omstændigheder hvor begge parter mødes på lige grund og dermed hvor begge har lige meget at vinde eller tabe. Uanset om de kan lide en eller ej tror jeg mange af dem vil tage en i "første omgang" - det er ikke sådan en jeg gerne vil have. Jeg ville jo gerne som jer finde en der falder for mig også.. Jeg kender godt lidt til thai koners holdninger og at kærlighed er en mindre relevant ting hvis bare manden er naam jai ala godhjertet og ikke nærrig, men som minimum ville jeg gerne have en der sagde "i can live with you" eller hvordan det var et andet indlæg var Smile

Ja det hele ender jo nok med at jeg måske ved hjælp af nogle af jer tager derned om noget tid og prøver at lære nogle ude fra landet at kende, men det er bare en smule bøvlet ift. ens familie, nyt arbejde etc.. Men alt har jo en pris fysisk eller på andre måder..

Tak for svar..
 
- JaiDee -
jeg bliver udstationeret i sverige "lige straks" og er det stadig sådan at jeg har mulighed for at gifte mig med en der og at hun så efter 2 eller 3 år har opholdstilladelse pr. automatik? Hvordan er aldersgrænsen i sverige og hvordan står jeg efter at være gift med hende i sverige i fx. 2 år?

J.
 
paulsenp
Hej JaiDee,

Der er masser af søde thaipiger i Danmark, også udenfor "massage med mere"-branchen. Der er f.eks. mange 2. generations thaier, børn af thaier som kom til landet før der kom rigtig gang i importen af prostituerede.

"Problemet" med at blive præsenteret for dem er, at de jo er opvokset her i Danmark, og at de sjældent er interesserede i arrangerede bekendtskaber/ægteskaber. De finder deres kærester selv.

Ved at gøre en indsats selv kan du måske finde en sød thaipige herhjemme. Her i København er der masser af muligheder. Der er f.eks. thai restauranter og butikker, og mange af pigerne kommer også med til de fester, der arrangeres nogle gange om året.
Peter
 
- JaiDee -
paulsenp skrev:
Hej JaiDee,

Der er masser af søde thaipiger i Danmark, også udenfor "massage med mere"-branchen. Der er f.eks. mange 2. generations thaier, børn af thaier som kom til landet før der kom rigtig gang i importen af prostituerede.

"Problemet" med at blive præsenteret for dem er, at de jo er opvokset her i Danmark, og at de sjældent er interesserede i arrangerede bekendtskaber/ægteskaber. De finder deres kærester selv.

Ved at gøre en indsats selv kan du måske finde en sød thaipige herhjemme. Her i København er der masser af muligheder. Der er f.eks. thai restauranter og butikker, og mange af pigerne kommer også med til de fester, der arrangeres nogle gange om året.


Jeg er kommet i thai restauranterne mange år nu, men bortset fra en enkelt servetrice her og der jeg har vekslet nogle få ord så har jeg ikke evnet at skabe sådan rigtige kontakter der. De fester der arrangeres i løbet af året, kan man godt komme der fx 2 falanger uden at de ser mærkeligt på en? Hvornår er de og hvor kan jeg følge med i det? Er det forsiden herinde eller?

J.
 
surin999
torben mustang skrev:
Hej surin999 Hvis du gør som fluer og kaniner så kan det være at hun løber skrigene hjemmefra,måske er hun bedre tjent med en mand der ikke altid brokker sig. Ok det er da godt at din kone vil hjælpe jaiDee med en kone,men den bedste kone man kan finde er sgu den man selv finder om det så er i en bar eller kiosk, næsten alle piger der kommer til Danmark er søde og dejlige bare de de bliver behandlet godtaf os faranger(1-2-3-ugers turister ustyrlige rige) men hjemme er der en hverdag hvor de ikke kan leve op til alle deres mange feriepenge Gift med Thailady i 4½år og stadig lykkelig.GrinGrinGrinGrin


ja ihh hvor er alle pigerne uskyldige en udtalelse der ofte kommer fra de falanger der går med skyklapper på imens konen spiller hele formuen væk lige på nær når hun ikke er på job i massagekliniken.Grin

men godt vågnet op så kan det selvfølgelig lade sig gøre at finde en god pige der arbejder som luder i en bar og hvorfor ikke forsøge man kan jo være heldig ligesom man kan være heldig og vinde den store gevinst i lottoGrin
Surin er død længe leve Surin999
 
surin999
- JaiDee - skrev:
paulsenp skrev:
Hej JaiDee,

Der er masser af søde thaipiger i Danmark, også udenfor "massage med mere"-branchen. Der er f.eks. mange 2. generations thaier, børn af thaier som kom til landet før der kom rigtig gang i importen af prostituerede.

"Problemet" med at blive præsenteret for dem er, at de jo er opvokset her i Danmark, og at de sjældent er interesserede i arrangerede bekendtskaber/ægteskaber. De finder deres kærester selv.

Ved at gøre en indsats selv kan du måske finde en sød thaipige herhjemme. Her i København er der masser af muligheder. Der er f.eks. thai restauranter og butikker, og mange af pigerne kommer også med til de fester, der arrangeres nogle gange om året.


Jeg er kommet i thai restauranterne mange år nu, men bortset fra en enkelt servetrice her og der jeg har vekslet nogle få ord så har jeg ikke evnet at skabe sådan rigtige kontakter der. De fester der arrangeres i løbet af året, kan man godt komme der fx 2 falanger uden at de ser mærkeligt på en? Hvornår er de og hvor kan jeg følge med i det? Er det forsiden herinde eller?

J.


alle kan komme til thai festerne men forbered dig på at mindst 95 % af pigerne er enten gift, prostitueret eller lady-boy og så er der dem der er alle tre
Det er selvfølgelig lidt groft skrevet men pas meget på hvem du møder til thaifester
Surin er død længe leve Surin999
 
latour82
Man må sige at udbuddet af Thaier af ret naturligt er størst i ThailandSmile .
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor seriøst du har søgt efter din udkående dernede? eller hvad du i givet fald har gjort.

Jeg ville nu nok mene at hvis jeg selv var rejst derud 12 gange og hver gang søgt efter en pige, og ikke havde fundet hende endnu, så ville jeg overveje flere ting, gør jeg det rigtige? er jeg nu så køn som jeg selv trorSad, er jeg i det forkerte miljø?

Helt sikkert de kommer ikke stormende hvis du stiller dig på et gadehjørne og ser sød ud, ( det skulle da kun være hvis du havde en masse penge i håndenSmileog det var jo ikke den tybe pige du søgte.

Min kone blev headhuntet på en resturant hvor hun arbejdede, det var nu ikke den letteste opgave jeg har haft i min tilværelse at få hende overbevist om at hendes fremtid lå i Dk,men ikke destomindre lykkedes det da.
Min fordel var og er stadigvæk den store, at jeg er tudegrim og fattig som en kirkerotte, det har hun vist fra meget meget tidligt i vores forhold, derfor kunne jeg med sindsro læne mig tilbage med forvisningen om at hun ihvertilfælde ikke tog mig for pengenes skyld.
Vores ægteskab har nu varet så længe at der både er kommet børn til og den permanente opholdstilladelse er også forlængst i hus,og vi er da stadigvæk sammen.

Med 12 besøg i Thailand kan thaipigers ageren da bestemt ikke være dig ubekendt? med det erfaringsgrundlag du bør have, så turde jeg nu godt gå i lag med en barpige, der er der med sikkerhed kontakt omgående, og så er det med at bruge sin sunde fornuft og dømmekraft.
Ved godt at Surin sikkert hopper op af stolen og beretter om de minimale chancer der er for gevinst, men jeg kender da flere forhold her i min kones omgangskreds hvor pigerne har været barpiger, og det er da søde og pligtopfyldene piger, så de findes afgjort også i det miljø.

Jeg har raget mig uklar ved flere som har lært deres koner at kende via et dansk netværk, så der skal jeg nok undlade at kommentere min holdning til den sagWinkSadAngry

God jagt
niels.

 
surin999
hej latour82

bare rolig jeg hopper ikke i stolen og for at chockere dig endnu mere så må jeg give dig ret Grin jeg kender da selv et par der har været heldig med en bar pige men desværre utallige der ikke har været det

husk som en klog mand en gang har sagt det er nemt at tage en pige ud af baren men forbandet svært at tage baren ud af pigenGrin
Surin er død længe leve Surin999
 
MisterM
Er her kun bitre gamle maend som er blevet taget i r.... af en barpige her paa siden?Sad

Naar man holder ferie i Pattaya er der selvfoelgelig stoerst chance for at man moeder en barpigeWink

Andre steder i Thailand kan man let moede piger som aldrig har arbejdet paa barSmile Mange er endda godt uddannet og har et godt arbejde selvom loenningen er lidt lilleFrown

Pattaya er IKKE Thailand.Smile

 
Spring til debat: